Post
					
								autor: italiano_83 » czw maja 16, 2013 22:48
			
			
			
			
			Normalnie szlifuje się nakrętkę, fabrycznie nie widziałem jeszcze, żeby turbo miało zbierany materiał na łopatkach bo nikt w fabryce nie wyważa go na 0 - jest jakiś dopuszczalny przez producenta przedział wyważenia i tyle.  Że zbierają materiał czasami z łopatek o regeneracji to też żadna nowość, ale nikt nigdy nie pokusił się o dokładne wytłumaczenie tego gdzie można a gdzie nie można ten materiał z łopatek zbierać więc na to pytanie Ci nie odpowiem. 
Co robić, zakładać i jeździć, chyba gwarancje na robotę dali ..
			
									
									
		
		
				Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic  Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm 
Ducati Monster 696+
