Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ja zrobilem pierscienie z owej blyszczacej rurki i je obspawalem, laczniki ciezko jest sciagnac nawet bez opaski Laczki musza byc odporne na olej i cisnienie bo unaczej dlugo nie pociagna, a w najgorszym wypadku moga sie luszczyc i wpadac do ukladu. Ori weze maja fi 50mm wewnatrz.
EDIT:
Przypomnialo mi sie ze jak kumpel uturbial SDI i montowal FMIC to kupil jakies weze cisnieniowe uzywane do wyprozniania kanalizacji/szamb w koloze zoltym, kosztowalo go to cos 17 czy 20zl za metr, tylko nie wiem jak mu sie to sprawuje bo sie z nim dawno nie widzialem, moze go gdzies dorwe w najblizszym czasie to wypytam co i jak.
EDIT:
Przypomnialo mi sie ze jak kumpel uturbial SDI i montowal FMIC to kupil jakies weze cisnieniowe uzywane do wyprozniania kanalizacji/szamb w koloze zoltym, kosztowalo go to cos 17 czy 20zl za metr, tylko nie wiem jak mu sie to sprawuje bo sie z nim dawno nie widzialem, moze go gdzies dorwe w najblizszym czasie to wypytam co i jak.
www.seat-racing.pl
dotarł icek z BMW 320 podejrzewm że taki sam jest w w 325 a moze nawet w 330..
wymiary rdzenia:
długość 550 mm
szerokość 58 mm
wysokość 128 mm
srednica wewnętrzna wlotu 62 mm, zewnetrzna 72 mm
problemy:
przejście z 72 na 50 - i w ogóle pewnie wsadzenie tego miśka - na razie wygląda fajnioe
troche fotek:
wymiary rdzenia:
długość 550 mm
szerokość 58 mm
wysokość 128 mm
srednica wewnętrzna wlotu 62 mm, zewnetrzna 72 mm
problemy:
przejście z 72 na 50 - i w ogóle pewnie wsadzenie tego miśka - na razie wygląda fajnioe
troche fotek:
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
cowboy pisze:dotarł icek z BMW 320 podejrzewm że taki sam jest w w 325 a moze nawet w 330..
wymiary rdzenia:
długość 550 mm
szerokość 58 mm
wysokość 128 mm
srednica wewnętrzna wlotu 62 mm, zewnetrzna 72 mm
problemy:
przejście z 72 na 50 - i w ogóle pewnie wsadzenie tego miśka - na razie wygląda fajnioe
troche fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
a gdzie można kupić takie przejściówki z np. 70mm na 50mm
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
przejściówki mozna kupic ori od BMW w kwocie 45 PLN... mają przejście z 70mm na około 50 do tego maja harmonijkę dzięki której można je wyginać ...
jedyny minus to dziura z boku na jakiś czujnik - ale to mozna zaślepić śrubką i podkładką stalowa/gumowa + moze jakiś klej wulkanizatorski dla pewności
mój ICEK jest ogromny, dodatkowo rury i chłodnica od klimy nie pozwalają wpuścić wlotów z boku - u mnie będzie to w miejscu zaslepek pod halogenami
wloty z ICka wychodzą pod kątem 90 st ale bede to musiał naciąć, pospawać plastki i poprowadzić pod katem około 10 stopni...dalej na wspomnianych ori gumach do kwasówki..
na razie musze dopracować koncepcję, moze dobiore jakić "siatex" brrr pomalowany na czarno żeby go przysłonić od kamieni
całość projektu mam zamiar zakończyć moze za 2 tygodnie ....
kilka fotek wrzuce w poniedziałek
pozostaje jeszcze tylko temat węży gumowych na łaczniki...bo 180 PLN za metr to za drogo - moze ktoś ma jakies ścinki ?
jedyny minus to dziura z boku na jakiś czujnik - ale to mozna zaślepić śrubką i podkładką stalowa/gumowa + moze jakiś klej wulkanizatorski dla pewności
mój ICEK jest ogromny, dodatkowo rury i chłodnica od klimy nie pozwalają wpuścić wlotów z boku - u mnie będzie to w miejscu zaslepek pod halogenami
wloty z ICka wychodzą pod kątem 90 st ale bede to musiał naciąć, pospawać plastki i poprowadzić pod katem około 10 stopni...dalej na wspomnianych ori gumach do kwasówki..
na razie musze dopracować koncepcję, moze dobiore jakić "siatex" brrr pomalowany na czarno żeby go przysłonić od kamieni
całość projektu mam zamiar zakończyć moze za 2 tygodnie ....
kilka fotek wrzuce w poniedziałek
pozostaje jeszcze tylko temat węży gumowych na łaczniki...bo 180 PLN za metr to za drogo - moze ktoś ma jakies ścinki ?
Dzisiaj widzialem sie z kumplem od zaturbionego SDI, mowi ze weze kanalizacyjne zdaja egzamin i nic sie z nimi nie dzieje.
Co do przejsciowek, jezeli juz tniesz boczki coolera to mozna wstawic metalowe rurki fi 50 zeby podeszly pod ori weze, ja mialem tak zrobione w ori IC i nie bylo problemu, zapodalbym fotka ale zas mi sie aparat spier...
Co do przejsciowek, jezeli juz tniesz boczki coolera to mozna wstawic metalowe rurki fi 50 zeby podeszly pod ori weze, ja mialem tak zrobione w ori IC i nie bylo problemu, zapodalbym fotka ale zas mi sie aparat spier...
www.seat-racing.pl
www.tubes.com.pl
Ja tam pracuje w O/Szczecin mamy rury z nierdzewki i zwykle ale nie wiem czy o takie wam chodzi
pozdr
Ja tam pracuje w O/Szczecin mamy rury z nierdzewki i zwykle ale nie wiem czy o takie wam chodzi
pozdr
jak bede spawał ten plastik to zamiaruje sie dowiedzieć czy można wspawać w plastik kawałek rury fi 50 mm ale moze byc to kłopotliwe bo wyjścia mają przekrój prostokątu o zaokrąglonych kantach...wiec bedzie duzo rzeźby... zmiana kąta wylotów to wyciącie kawałka w kaształcie trójkąta i zespawanie do czoła kawałków plastiku..spons pisze:Co do przejsciowek, jezeli juz tniesz boczki coolera to mozna wstawic metalowe rurki fi 50 zeby podeszly pod ori weze
jak wróce do Wawy zapodam fotki
hej witam melon77melon77 pisze:www.tubes.com.pl
Ja tam pracuje w O/Szczecin mamy rury z nierdzewki i zwykle ale nie wiem czy o takie wam chodzi
pozdr
przeglądnąłem oferte firmy i szukam rury mozliwie najsztywniejszej (z teflonu ?) ale o średn wew. 10-11mm i zew 12mm ale 5m długiej w jednym kawałku
jesli masz tel. wyślij mina PW jeśli można prosic, jutro zadzwonię podpowiesz mi co i jak ...
obiecane kilka fotek:
tak wygląda ta rura z Leroy Merlin + kolanko z Investy
tak wygląda próba którędy może pojść dolot do IC (z rury PCV 50mm, coby nie porysowac tej chromowanej ) - jedyna możliwość tak jak u kol aw69
od razu widać że rurka od chłodnicy klimy nie pozwala umieścić wlotu obok chłodnicy...
nie da się tego zrobić z ukosa najkrótszą trasą jak u kol. mirassa
przeszkadza pompa - trzeba by było robić gumową przewęzkę
tak wygląda IC od BMW E46 320 D
a tyle jest miejsca w zdesiu
tak to będzie wyglądało u mnie
a tu widać że wloty od ICka trzeba będzie wyprostować - tak żeby węże weszły w okolicach zaslepek plastikowych
no to tyle na więcej nie miałem czasu bo założyłem sobie to:
przy okazji zaślepiłem EGR-a ...
reszta roboty jak znajde odp. węże i zstanowie sie jak pospawać na końcach rur/kolanek coś coby się węże nie zsuwały...
na razie musze zmienić sprzęgło i ograniczyć overboosty ...
pozdro !!
ps. uwagi mile widziane - punkciki czekają
tak wygląda ta rura z Leroy Merlin + kolanko z Investy
tak wygląda próba którędy może pojść dolot do IC (z rury PCV 50mm, coby nie porysowac tej chromowanej ) - jedyna możliwość tak jak u kol aw69
od razu widać że rurka od chłodnicy klimy nie pozwala umieścić wlotu obok chłodnicy...
nie da się tego zrobić z ukosa najkrótszą trasą jak u kol. mirassa
przeszkadza pompa - trzeba by było robić gumową przewęzkę
tak wygląda IC od BMW E46 320 D
a tyle jest miejsca w zdesiu
tak to będzie wyglądało u mnie
a tu widać że wloty od ICka trzeba będzie wyprostować - tak żeby węże weszły w okolicach zaslepek plastikowych
no to tyle na więcej nie miałem czasu bo założyłem sobie to:
przy okazji zaślepiłem EGR-a ...
reszta roboty jak znajde odp. węże i zstanowie sie jak pospawać na końcach rur/kolanek coś coby się węże nie zsuwały...
na razie musze zmienić sprzęgło i ograniczyć overboosty ...
pozdro !!
ps. uwagi mile widziane - punkciki czekają
Nie pchalbym sie z rurami w okolice jakichkolwiek paskow, tez tak chcialem u siebie ale szybko zrezygnowalem. Poprowadz rurki tam gdzie jest miejsce, jak bedzie troche wieksza objetosc to trudno, dostroi sie bez problemu. Zrob fote calej komory silnika, cos sie znajdzie
[ Dodano: 22 Sie 2006 00:34 ]
Aha, weze od klimy mozna wyginac, co prawda nie za duzo ale troche tolerancji maja.
[ Dodano: 22 Sie 2006 00:34 ]
Aha, weze od klimy mozna wyginac, co prawda nie za duzo ale troche tolerancji maja.
www.seat-racing.pl
własnie o to chodzi że trasa w okolicach paska nie jest najkrótsza - tylko najlepsza - bedzie trzeba mocno rure przymocować bo będzie około 2 cm od paska...spons pisze:Nie pchalbym sie z rurami w okolice jakichkolwiek paskow
węże od klimy można wyginać - ale żeby puścić rure skośnie to przeszkadza pompa od wspomy - widać to na zdjęciu.. i trzeba by zastosować przewężkę z gumy, ew. spłaszczyć wąż...
przy okazji wkleje zdjęcie mojego zmasakrowanego ori ICka auto miało we Francji stłuczkę w tym miejscu więc nie wygląda ciekawie... działa też kiepsko bo prawie 72 st. C zanotowałem w upały przy butowaniu..
no to juz wiecie dlaczego się wziąłem za tą dłubaninę
Kurna ciezko tak po fotach patrzec gdzie by to najlepiej puscic... Na dodatek bylem przekonany ze w golfie jest wiecej miejsca pod maska niz w ibiz. A jak ida ori rury? Moze tamtedy daloby rade je puscic? Rurka nie powinna dotykac niczego bo bedzie sie trzaskac, pukac, stukac i brzeczec, no i powoli przecierac.
www.seat-racing.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości