Abf osłabł z dnia na dzień

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: Abf osłabł z dnia na dzień

Post autor: killah » pn maja 13, 2013 22:55

rysiektr pisze:
killah pisze:temp zewn i egr.
a to ABF ma EGR ??? Zawór do oparów ze zbiornika do filtra węglowego EVAP to tak ale to nie jest EGR.

A ten czujnik w dolocie to nie jest czujnik temp. zewnętrznej tylko powietrza zasysanego, min. na podstawie jego wskazań komp oblicza wartość wtryskiwanej dawki paliwa. Możesz go sprawdzić miernikiem, ma taką samą charakterystykę jak czujnik temp, cieczy.
Jak sobie podłączysz VAGa to w blokach pomiarowych widzisz temp silnika, powietrza, wskazania sondy, TPSu, możesz test zaworu EVAP, czy stukowce działają itd.
Co do czujnika spalania stukowego, jeśli jest pęknięty a działa poprawnie to zostaw go.
co do czujnika tamp to przejęzyczenie. Aczkolwiek podmieniłem go wczoraj a dzisiaj abf dobrze chodził.Może zbieg okoliczności zwłaszcza że na biurku jak leżały obok siebie to miały identyczne oporności.

Do tematu wrócimy w niedzielę. Niestety muszę wyjechać. Odezwę się jak sprawdzę kolejne elementy. bankowo do sprawdzenia ciśnienie paliwa i na tłokach.


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Abf osłabł z dnia na dzień

Post autor: rysiektr » pn maja 13, 2013 23:18

killah pisze:Do tematu wrócimy w niedzielę. Niestety muszę wyjechać. Odezwę się jak sprawdzę kolejne elementy. bankowo do sprawdzenia ciśnienie paliwa i na tłokach.
wiesz zdarza się, że czujniki niskie wartości pokazują dobrze, dopiero jak temp. rośnie to one zaczynają oszukiwać, dlatego najlepiej podłączyć do VAGa na zimnym i w blokach pomiarowych obserwować jak rośnie temp.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
olo-lc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lut 11, 2008 20:40
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Abf osłabł z dnia na dzień

Post autor: olo-lc » wt maja 14, 2013 14:31

A sonda lambda?
Jeśli mówisz że na deszczu źle chodzi.
Sprawdź do świętego spokoju.
Podmień słynny przekaźnik nr 30 jak masz, ale raczej w pewnym przedziale obrotów mógłby tylko szarpać. Sprawdź czy pasek rozrządu nie przeskoczył, takie moje sugestie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości