Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: rysiektr » śr maja 08, 2013 20:05
Krawczuk666 pisze:czy jarzma z 280mm podejdą każde tz. czy z 5x100 280x22 podejdą do i odwrotnie 4x100 280x22
podejdą i zaciski i jarzma, piasta jest inna zwrotnica jest inna - chodzi o mocowanie sworznia - w G60 czy ibizie jest inaczej niż w mk3 gti vr6 20 jahre
kolego
Krawczuk666, powiedz co chcesz zrobić, to powiem Ci z jakich klocków to poskładać
-
Krawczuk666
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr lip 22, 2009 00:12
- Lokalizacja: src
Post
autor: Krawczuk666 » czw maja 09, 2013 00:03
rysiektr pisze:Krawczuk666 pisze: powiedz co chcesz zrobić, to powiem Ci z jakich klocków to poskładać
280x22 na 4x100 do LUPO jak jesteś wstanie mi wyjaśnic czarne jest czarne a białe to białe będę wdzięczny
-
rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: rysiektr » czw maja 09, 2013 14:02
jaką masz tam zwrotnicę ? Z przykręcanym jarzmem czy nie ??
-
Krawczuk666
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr lip 22, 2009 00:12
- Lokalizacja: src
Post
autor: Krawczuk666 » czw maja 09, 2013 18:40
typowa wersja standard czyli zwrotnico-jarzmo całość , wiem ze byłoby łatwiej ale to wersje 100KM i GTi , czytałem gdzieś że cały zestaw podejdzie z corrado, rysiektr, a może orientujesz się o co kaman z tą zmianą sworzni na proste , w jakim przypadku się zmienia ?
-
rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: rysiektr » pt maja 10, 2013 09:42
Krawczuk666 pisze:a może orientujesz się o co kaman z tą zmianą sworzni na proste , w jakim przypadku się zmienia ?
w zależności od tego jaką masz zwrotnicę, jak masz mocowanie sworznia "pod kątem" w zwrotnicy, to potrzebujesz "ukośny" sworzeń jak proste to prosty
W lupo o ile się nie mylę są "ukośne" sworznie, więc jeśli dasz zwrotnicę z corrado to będziesz musiał dać prosty sworzeń.
Natomiast co do pasowania zwrotnic zerknij w ten temat
viewtopic.php?f=15&t=359251" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Magoo2
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 08:35
- Lokalizacja: Kraków / Starachowice
Post
autor: Magoo2 » pt maja 10, 2013 18:17
Siemanko, w swoim Passku B4 (2.0 ADY) mam obecnie tarcze z przodu 256mm wentylowane a z tyłu 226mm. Chciałbym zmienić z przodu tarcze na większe - 280mm w związku z czym potrzebuje jedynie innych jarzm,tarcz i klocków). Zacisk zostaje stary (54mm). Czytałem, że można założyć serwo od T4 - średnica pompy -25,4mm a aktualnie mam 23,81mm. Czy posiada ktoś numery takich serw, w których jest pompa 25,4mm? Czy montaż takiego serwa wiąże się z przerobieniem aktualnych otworów montażowych? Czy przy zmianie tylko przednich tarcz wentylowanych 256mm na 280mm opłaca się zmieniać serwo z pompą?
-
finch
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
- Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin
Post
autor: finch » pt maja 10, 2013 18:36
Kolego porównywałem zaciski od tarcz 256 i 280 mm i sam zacisk też jest inny bo klocki mają inną grubość - gdzieś na forum to było już opisywane.
Co do serw to mocowanie jest takie samo - najwyżej będziesz musiał przekręcić wspornik jeżeli masz hydrauliczne sprzęgło. Bardziej zwróć uwagę na to żebyś miał mocowania do pedału hamulca takie same bo pasek b4 ma inaczej to rozwiązane - jest kulka zamiast mocowania w kształcie litery "U" zabezpieczonego sworzniem
Jeżeli chodzi o pompy to zastanów się po co? Zaciski od tarcz 256 i 280 mają takie same tłoki - 54 mm to skoro pompa wyrabia przy obecnym setupie po co ładujesz się w koszta? Moim zdaniem wymiana pompy ma sens przy zaciskach dwu i cztero tłoczkowych
-
Magoo2
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 08:35
- Lokalizacja: Kraków / Starachowice
Post
autor: Magoo2 » pt maja 10, 2013 18:45
A czy po wymianie tarcz na 280mm z zaciskami od 280mm wymiana pompy nie ma też sensu? Nie będą wtedy lepsze hamulce? A sama pompa od T4 podejdzie do mojego aktualnego serwa?
-
finch
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
- Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin
Post
autor: finch » pt maja 10, 2013 19:28
Kolego tłoczek w zaciskach 256 ma 54 mm i w zaciskach od tarcz 280 mm tak samo, więc co Ci da zmiana pompy skoro tłoki są takie same? Moim zdaniem to zbędny koszt a pamiętaj że pompy od T4 z tłoczkiem 25,4 mm do systemu bez ABS to najtańszych niestety nie należą - 574 pln nowa w IC. Na alledrogo też rzadko się trafiają a jak już są, to ktoś na ogół wie co sprzedaje i też jej za grosze nie puści. Co do mocowania na serwo podejdzie P&P.
Tu masz foto takiej pompy
Zastanów się mocno czy jest sens iść w tą stronę, bo moim zdaniem ładujesz się w zbędne koszta.
-
rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: rysiektr » pt maja 10, 2013 21:22
finch, obrazek nie działa - tak na marginesie zgadzam się w całej rozciągłości
-
Magoo2
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 08:35
- Lokalizacja: Kraków / Starachowice
Post
autor: Magoo2 » sob maja 11, 2013 10:45
finch, Serwo od T4 da się już kupić za 100zł a pompę mogę mieć nówkę za niecałe 200 także koszta nie są aż tak duże. W b4 są ok hamulce tyle że wspomaganie ich jest do dupy
-
finch
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
- Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin
Post
autor: finch » sob maja 11, 2013 16:34
To ja bym został przy wymianie serwa na większe i już.
-
Magoo2
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 08:35
- Lokalizacja: Kraków / Starachowice
Post
autor: Magoo2 » pn maja 13, 2013 11:23
Mam obecnie zaciski hamulcowe z przodu pod tarcze 256mm wentylowaną. Chce założyć tarcze od G60 (ze względu na aktualny rozstaw 4x100). Niektórzy piszą, że trzeba zmieniać zacisk na ten od tarczy 280mm a niektórzy piszą że pasuje i ten od 256mm wentylowanej. Jak to jest?
-
finch
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
- Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin
Post
autor: finch » pn maja 13, 2013 13:01
Poszukaj na forum. Są gdzieś zdjęcia porównujące zaciski. Z tego co wiem Michał coś modził u siebie w golfie z zaciskami 256<->280 mm, podpytaj jego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości