Zawór N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KrOlikk
Czarna bestia w TDi
Czarna bestia w TDi
Posty: 99
Rejestracja: sob sty 19, 2013 17:41
Lokalizacja: LJA

Zawór N75

Post autor: KrOlikk » pt maja 10, 2013 09:29

witam posiadam takowy zawor w swoim golfie
http://img04.allegroimg.pl/photos/orygi ... 87251259_1" onclick="window.open(this.href);return false;
i mam pytanie bo jest do wymiany czy musi byc taki jak mam czy mozna zalozyc np taki
http://carhard.pl/allegro/n75.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ?
te elektrozawory wystepuja pod ta sama nazwa
czym one sie roznia ze niektorzy maja taki jak ja a a niektorzy ten drugi ?
pozdrawiam



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zawór N75

Post autor: munior » pt maja 10, 2013 21:46

KrOlikk pisze:witam posiadam takowy zawor w swoim golfie
http://img04.allegroimg.pl/photos/orygi" onclick="window.open(this.href);return false; ... 87251259_1
i mam pytanie bo jest do wymiany czy musi byc taki jak mam
Nie kombinuj :chytry: ,musi być taki jak masz ,sterowany ciśnieniem .Ten drugi jest z silnika np.AFN ,gdzie turbina jest ze zmienną geometrią ,i jest zasilany podciśnieniem


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
JaskoDZA
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody

Zawór N75

Post autor: JaskoDZA » sob maja 11, 2013 20:48

Dokładnie, nie kombinuj:) jak będziesz kupywał nowy to pamiętaj by kupić oryginał a nie jakąś podrube :bajer:



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Zawór N75

Post autor: matisim » pt cze 07, 2013 21:18

Witam.l

Ja mam taki problem, kupiłem zaworek-nie wiem czy sprawny, niby tak. Zasilanie jakie mam na wyjściu wtyczki do ok 9,2V. po podłączeniu żarówki nie mruga tylko świeci cały czas tak samo a czytałem że ma przerywać- chyba że w tych starszych. Ja mam silnik ARL zaworek z białą główką 1K0906627A i nie wiem jak to powinno być. wskaźnik bynajmniej nie pokazuje że jakieś ciśnienie sie pojawia tylko ciągle 0 albo minimalnie poniżej...



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Zawór N75

Post autor: italiano_83 » sob cze 08, 2013 11:39

matisim pisze: wskaźnik bynajmniej nie pokazuje że jakieś ciśnienie sie pojawia tylko ciągle 0 albo minimalnie poniżej...
Ale tam ma się pokazywać podciśnienie, a nie ciśnienie .. około -.07- 1.0 bar .. za n75 w kierunku gruszki podciśnienia przy turbo.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Zawór N75

Post autor: matisim » sob cze 08, 2013 18:39

źle napisałem, chodziło mi o wskaźnik doładowania turbo :) zaworek sprawdzony na krótko niby działa- słychać tyknięcie po podaniu napięcia a potem taki cichy odgłos jak pracuje. na postoju przecież turbo powinno sobie dmuchnąć spokojnie chociaż powyżej 1 bara... mam GTB2260vk. Zrobiłem tzw bypass i ciśnienie podskoczyło prawie do 1bara przy obrotach do 2tys...


sprawdziłem zaworek wg tej porady z innego forum:
Bez podania 12 na elektrozawór powinien zasysać powietrze przez króciec VAC przy jednoczesnym zatkaniu palcem króćca ATM - powinien być swobodny przepływ zasysanego powietrza między OUT a VAC.
Jeśli podamy 12V na N75 to przy zasysaniu powietrza przez króciec VAC powinien być tylko swobodny przepływ pomiędzy VAC a ATM (przy zatkanym palcem króćcu OUT) - jeśli tak jest to N75 jest sprawny.


i po podaniu napięcia nie ma przepływu więc chyba zaworek uwalony :/ muszę kupić inny.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 59 gości