Problem z Blow Offem .. Audi S3
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
filtra nie wyciagalem, ale wywalilem zaworki n249 oraz n113. Auto jezdzi o niebo lepiej, dv podpiety bezposrednio pod kolektor, i juz go lepiej slychac, ale znow wydaje mi sie ze auto nagle takiego wielkiego kopa dostaje przy 4 tys obr a tergo nie bylo wczesniej. Ciaglo caly czas a teraz ciagnie normalnie ale od 4 tys jest nagle bardziej odczuwalne. Co to moze byc ??
eSsssssssssss :))))
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
No to już coś osiągniete, ale c może być? hmm cieżko powiedzieć, chyba jedynie test koputerem zostaje, test ciśnienia bo wyminiać tak na pałe to szkoda kasy, ale dalej na seryjnym dv?
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
Ale seryjny dv masz włożony w dolot, to on itak nie bedzie psykać, a przecież jak go wyjmiesz to ja wogóle nie wiem jak to będzie chodzic to auto.myślałem że już podłaczyłeś blow offa
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z Blow Offem .. Audi S3
moze nie ze psyka tylko slychac jakies tam cwierkanie ;D no on teraz jest wlozony w dolot w tipa, a jak go wyciagne i tipa zostawie odetkanego to auto jezdzi tak samo ale glosniej dv slychac ... moze ja jakos to dziwnie tlumacze a tak naprawde jest wszystko ok ;D nie jezdzisz gdzies w okolice krk ?
eSsssssssssss :))))
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
jak cwierka to wygląda że dv do wymiany, ale jak wyciągniesz filtr to wtedy słychać do brze fabryczny dv nawet jak włożony w tip. tylko nie zakrywaj puszki (oczywiście musisz mieć pewnosć że nic nie wpadnie do środka i to jest tylko tak na odpalenie i test a nie do jazdy)
I jak go wyjmiesz to chodzi normalnie auto? No to chyba dobrze ale mimo wszystko zaopatrzył bym się bova dwutłoczkowego i jeżeli chodzi to cieszyć sie jazdą.
Jeżeli chodzi o krk to czasem na giełdę wpadam zaglądnąć
I jak go wyjmiesz to chodzi normalnie auto? No to chyba dobrze ale mimo wszystko zaopatrzył bym się bova dwutłoczkowego i jeżeli chodzi to cieszyć sie jazdą.
Jeżeli chodzi o krk to czasem na giełdę wpadam zaglądnąć
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z Blow Offem .. Audi S3
wstaw DV z Audi TT 225 KM numer: 06A145710N (160 zł w ASO skody ) słychac lekko psst ...
niestety ale BOV dla silnikow 1.8t nie jest zdrowy, szczegolnie do wysilonych jednostek ... no chyba ze wstawisz przepływke przy przepustnicy ..
niestety ale BOV dla silnikow 1.8t nie jest zdrowy, szczegolnie do wysilonych jednostek ... no chyba ze wstawisz przepływke przy przepustnicy ..
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Problem z Blow Offem .. Audi S3
czemu bov jest niezdrowy dla 1.8t ? Ciekawi mnie jedno dlaczego teraz po usunieciu tych n249 i n112 auto jedzie zdecydowanie lepiej ale ma takie przejawy ze nagle dostaje jeszcze wiekszego kopa tak od 4 tys ... moze N75 swirowac ? ew ta gruszka kolo turba ( WG ? ) moze byc zapieczona ? chyba ze mysle jakies pojecia ...
eSsssssssssss :))))
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
tzn jest nie zdrowe bo nadmiar paliwa jest dopalany w wydechu lub w wylocie z cylindrów już bo wtedy jak bov spuści powietrze to zmierzone już nie wraca przez dv do obiegu i wtedy jest nadmiar paliwa, czy jak poważne konsekwencje? Nie słyszałem. Jeżdze tak ponad rok po programie i na bov.
Tzn jest tak że faktycznie N75 steruje gruszką, ale co ma wpływ na takie zachowanie nie wiem. a DV masz wpiety w Tip?
Tzn jest tak że faktycznie N75 steruje gruszką, ale co ma wpływ na takie zachowanie nie wiem. a DV masz wpiety w Tip?
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z Blow Offem .. Audi S3
tak, dv mam wpiety w TIP. Chyba ze byla by jakas nieszczelnosc w PCV ? chociaz staralem sie powymieniac wszystkie weze od odpowietrzenia odmy. Jedynie co to jak zlikwidowalem N249 to zostawilem wpiety sam zaworek zeby bledu nie bylo w kompie, lecz n112 zostawilem wypiety, czyli sama wtyczka wisi. ( blad na VAGu jest ) ma to moze jakis negatywny wplyw ze tak nagle wiecej mocy dostaje ? nie mam czasu kupic rezystorkow wzamian za zaworki dlatego tak mam chwilowo zrobione.
eSsssssssssss :))))
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości