mk3 przejscie z k03 na T3 pytania

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

mk3 przejscie z k03 na T3 pytania

Post autor: t0mal » wt wrz 20, 2011 11:23

Kolektor będziesz musiał wymienić



Awatar użytkownika
bullet35i
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: pn lip 26, 2010 20:14
Lokalizacja: GLE

mk3 przejscie z k03 na T3 pytania

Post autor: bullet35i » pt maja 03, 2013 17:03

Hej, podepnę się pod temat. Własnie przeprowadzam zmianę z K03 na t3. Czy downpipe od t2/k14 pasuje pod t3 ?



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

mk3 przejscie z k03 na T3 pytania

Post autor: biznes88 » wt maja 07, 2013 22:04

tak pasuje to to samo kolego. ;p



Awatar użytkownika
bullet35i
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: pn lip 26, 2010 20:14
Lokalizacja: GLE

mk3 przejscie z k03 na T3 pytania

Post autor: bullet35i » ndz maja 19, 2013 18:41

Opisze swoją zmianę KKK K03 na Garret T3.

- kolektor wydechowy i turbina golf mk2
- spływ oleju udało się znaleźć także ogrinalny od mk2 z turbiną T3
- miska olejowa mk2 1.6TD (bo jak wiadomo AAZ miały spływ do bloku, a JR, SB w mk2 miały spływ do miski)
- wąż gumowy od filtra powietrza do turbiny też z mk2 (większa średnica przy turbinie)
- nowe uszczelki :grin:

Przed założeniem turbiny należy ściąć wystający kawałek kolektora ssącego od strony turbo, bo t3 się nie zmieści.Trzeba także dogiąć odpowiednio dopływ oleju bo w T3 jest turbina bardziej "przesunięta" w stronę prawego kielicha. Nie pasuje także kolanko gumowe od turbiny do kolektora dolotowego, ja dorobiłem je sobie ze starego węża od K03 tego od filtra powietrza do turbiny, po jednym cięciu pasuje idealnie :helm:

Obrazek

Co do wydechu, postawiłem na pełen przelot. Znajomy wyciął mi flansze z blachy 10mm, kupiłem proste i gięte rury o srenicy 60mm, do tego łącznik elastyczny i kilka łączników normalnych i wykonałem wydech przelotowy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ostanim zabiegiem jest zaślepienie starego spływu oleju w bloku, ja znalazłem śrubę o takim samym gwincie, skróciłem do długości 1cm, założyłem miedzianą podkładkę i wkręciłem w otwór, nic nie cieknie.

Ogólnie tak jak piszą koledzy wyżej, po K03 nic nie pasuje, ale dla chcącego...



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

mk3 przejscie z k03 na T3 pytania

Post autor: biznes88 » ndz maja 19, 2013 22:51

kolego a jakie dokladnie kupiles te rury na przelot? jaka gruba scianka i jaka kasa za metr???;p



Awatar użytkownika
bullet35i
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: pn lip 26, 2010 20:14
Lokalizacja: GLE

mk3 przejscie z k03 na T3 pytania

Post autor: bullet35i » ndz maja 19, 2013 23:10

Na tej aukcji: http://allegro.pl/kadex-rura-prosta-rur ... 50029.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ale że aukcja wygaśnie za jakiś czas, grubość ścianki 1,5mm 30 zł za metr. Nie jest to kwasówka, ale dla mnie wystarczy.
Można tam sobie kupić 2 metry rury powyginanej pod kątem 45 lub 90 stopni i masz odpowiednio 11 lub 8 kolanek, a koszt takiej około 85zł. Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości