OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
to nie lepiej jezdzic na oranżadce ? wychodzi po 4zł 1l a to sie lepiej pali jak roslinny ,na hydrolu tez jezdzi ale odpalic jest problem
nie ma mnie
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
tak tylko trzeba miec od kogo kupic taki opał a z tym jest troche problem
ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
Zrobiło się ciepło, więc może temat ożyje - widział ktoś ostatnio jakieś promocje?
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
chyba w makro widziałem 5l za 20zl ,opał kosztuje jakies 3.60zl wiec bardziej sie opłaca.pali mi tego 6l w miescie wiec nie jest źle
nie ma mnie
Re: OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
Witam,speckom pisze:chyba w makro widziałem 5l za 20zl ,opał kosztuje jakies 3.60zl wiec bardziej sie opłaca.pali mi tego 6l w miescie wiec nie jest źle
Panowie mówicie że na takim świeżym roślinnym ze sklepu można jeździć????
czy lepiej na tzw. przepracowanym???
bo jakby 5L kosztowało 20zł, to się opłaci
Moje vwozidło viewtopic.php?f=88&t=443342
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
Witam,
Panowie mówicie że na takim świeżym roślinnym ze sklepu można jeździć????
czy lepiej na tzw. przepracowanym???
bo jakby 5L kosztowało 20zł, to się opłaci
Na świeżutkim śmigam,z tym,że wiadomo jak chłodno zaczyna się robić(październik,listopad) to leje mieszankę już,bo gęstnieje strasznie i potem auta nie uruchomi się,nawet podgrzewacz mi nie pomógł
- DieselPower
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
- Lokalizacja: Trójmisto
Re: OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
kolega ma na zbyciu 50l czyszczonej frytury .. Jacyś chętni ;p
Przeglądam forum =]
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
Gdyby nie to, że do trójmiasta daleko, to bym przygarnął
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
ja to bym się bał moim AHF jeździć na OR , jakoś mam głęboki sentyment do tych silników :d
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
ja to bym się bał moim AHF jeździć na OR , jakoś mam głęboki sentyment do tych silników :d
nic mu nie będzie,u nas koleś jeździ ASV na oleju transformatorowym i w ciągu dwóch lat,raz pompę robił:)
- DieselPower
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
- Lokalizacja: Trójmisto
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
Racja na samym oleju roślinnym nie warto jeździć bo jak wiadomo uszczelnienia w pompie wymiękają.
Poza tym na rafinowanym oleju rzepakowym zapierdziela się lepiej niż na Polskim dieslu .
Latałem trochę na ruskiej i przyznam że mają lepsze Paliwo, więcej w nim siarki ale i tak lepsze.
Poza tym na rafinowanym oleju rzepakowym zapierdziela się lepiej niż na Polskim dieslu .
Latałem trochę na ruskiej i przyznam że mają lepsze Paliwo, więcej w nim siarki ale i tak lepsze.
Ostatnio zmieniony wt lip 09, 2013 21:24 przez DieselPower, łącznie zmieniany 1 raz.
Przeglądam forum =]
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
To raczej dotyczyło starych silników, w których guma nie zawsze była odporna na oleje roślinne, ale od jakiegoś czasu wszystkie instalacje są odporne na biododatki.DieselPower pisze:bo jak wiadomo uszczelnienia w pompie wymiękają.
Wykształcenie Kolegi raczej nie mechaniczne jak zgaduję? Przecież więcej siarki to zaleta dla części trących (np. tłokorozdzielacz w pompie), bo siarka ma bardzo dobrą smarność. Jedynie katalizator dostaje po tyłku (jeśli się go ma) no i ekologia trochę na tym cierpi. Wystarczy choćby poczytać jakieś publikacje naukowe dostępne w necie, google: https://www.google.pl/#hl=pl&sclient=ps ... 20&bih=949" onclick="window.open(this.href);return false;DieselPower pisze: więcej w nim siarki ale i tak lepsze.
Pierwsza z brzegu: http://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/i ... rnosci.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; :
Druga z google: https://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/ ... Smarne.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; - na str. 5 są wykresy z wynikami badania tarcia.Zmiany technologii produkcji ciekłych paliw do silników o zapłonie samoczynnym, mające na celu obniżanie poziomu zawartości siarki, prowadziły do pogorszenia właściwości smarnych tych paliw.
Cytat z trzeciego linku z google:
Podobnie było z benzynami z dodatkami ołowiu - jak je wycofano, to też szukano zamienników dla tego składnika żeby mniej odpornych silników zaraz szlag nie trafił...Przy pierwszym zastosowaniu olejów napędowych o bardzo niskiej zawartości siarki (w Szwecji) zaobserwowano radykalne zmniejszenie trwałości pomp wtryskowych [2].
- DieselPower
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
- Lokalizacja: Trójmisto
OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!
No tak terrrrra mnie pobiłeś piori
Obejżyj filmik i powiedz co o tym myślisz.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Z filmiku wynika że :
Jeżeli przez dłuższy okres czasu jeździsz na biodieslu i przechodzisz do jazdy na nisko siarkowym dieslu
uszczelki twardnieją i tu pojawia się problem bo sztywnieją i puszczają .
Podobnie jest przy przejściu z wysoko na nisko-siarkowego diesla. Ponoć uleczalne biodieslem
Jak tankowałem biostera na bliskiej jak się opłacało kiedyś to lałem 50/50 dla pewności.
Poza tym przy jezdzie na bio i OR w pompie osadzaja się brązowe lepkie żywice.
Zamiast biostera wolę Ruskie Paliwo jest Lepsze i tańsze !!! A i nie należę do zielonych.!
Obejżyj filmik i powiedz co o tym myślisz.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Z filmiku wynika że :
Jeżeli przez dłuższy okres czasu jeździsz na biodieslu i przechodzisz do jazdy na nisko siarkowym dieslu
uszczelki twardnieją i tu pojawia się problem bo sztywnieją i puszczają .
Podobnie jest przy przejściu z wysoko na nisko-siarkowego diesla. Ponoć uleczalne biodieslem
Jak tankowałem biostera na bliskiej jak się opłacało kiedyś to lałem 50/50 dla pewności.
Poza tym przy jezdzie na bio i OR w pompie osadzaja się brązowe lepkie żywice.
Zamiast biostera wolę Ruskie Paliwo jest Lepsze i tańsze !!! A i nie należę do zielonych.!
Przeglądam forum =]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości