OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: speckom » sob paź 27, 2012 14:04

to nie lepiej jezdzic na oranżadce ? wychodzi po 4zł 1l a to sie lepiej pali jak roslinny :) ,na hydrolu tez jezdzi ale odpalic jest problem


nie ma mnie

tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: tomau » sob paź 27, 2012 15:11

tak :) tylko trzeba miec od kogo kupic taki opał :) a z tym jest troche problem :)


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

kasztanek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lis 09, 2012 02:00

Re: OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: kasztanek » pt kwie 19, 2013 17:51

Zrobiło się ciepło, więc może temat ożyje - widział ktoś ostatnio jakieś promocje? :)



vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: vagpumpe » sob kwie 20, 2013 21:10

Ceny 4.85 i nic taniej



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: speckom » wt maja 07, 2013 06:39

chyba w makro widziałem 5l za 20zl ,opał kosztuje jakies 3.60zl wiec bardziej sie opłaca.pali mi tego 6l w miescie wiec nie jest źle :)


nie ma mnie

Awatar użytkownika
rolek4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 10:29
Lokalizacja: Brzesko/Jasień

Re: OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: rolek4 » wt maja 07, 2013 09:49

speckom pisze:chyba w makro widziałem 5l za 20zl ,opał kosztuje jakies 3.60zl wiec bardziej sie opłaca.pali mi tego 6l w miescie wiec nie jest źle :)
Witam,
Panowie mówicie że na takim świeżym roślinnym ze sklepu można jeździć????
czy lepiej na tzw. przepracowanym???
bo jakby 5L kosztowało 20zł, to się opłaci :bigok:



vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: vagpumpe » wt maja 07, 2013 11:43

Witam,
Panowie mówicie że na takim świeżym roślinnym ze sklepu można jeździć????
czy lepiej na tzw. przepracowanym???
bo jakby 5L kosztowało 20zł, to się opłaci :bigok:

Na świeżutkim śmigam,z tym,że wiadomo jak chłodno zaczyna się robić(październik,listopad) to leje mieszankę już,bo gęstnieje strasznie i potem auta nie uruchomi się,nawet podgrzewacz mi nie pomógł



Awatar użytkownika
DieselPower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
Lokalizacja: Trójmisto

Re: OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: DieselPower » śr maja 08, 2013 14:35

kolega ma na zbyciu 50l czyszczonej frytury .. Jacyś chętni ;p


Przeglądam forum =]

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: barto125 » czw maja 09, 2013 22:23

Gdyby nie to, że do trójmiasta daleko, to bym przygarnął ;)



Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: krissMK4 » czw maja 09, 2013 23:43

ja to bym się bał moim AHF jeździć na OR , jakoś mam głęboki sentyment :D do tych silników :d


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: vagpumpe » pt maja 10, 2013 00:29

ja to bym się bał moim AHF jeździć na OR , jakoś mam głęboki sentyment :D do tych silników :d

nic mu nie będzie,u nas koleś jeździ ASV na oleju transformatorowym i w ciągu dwóch lat,raz pompę robił:)



Awatar użytkownika
DieselPower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
Lokalizacja: Trójmisto

OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: DieselPower » pt maja 10, 2013 01:24

Racja na samym oleju roślinnym nie warto jeździć bo jak wiadomo uszczelnienia w pompie wymiękają.
Poza tym na rafinowanym oleju rzepakowym zapierdziela się lepiej niż na Polskim dieslu .
Latałem trochę na ruskiej i przyznam że mają lepsze Paliwo, więcej w nim siarki ale i tak lepsze. :bajer:
Ostatnio zmieniony wt lip 09, 2013 21:24 przez DieselPower, łącznie zmieniany 1 raz.


Przeglądam forum =]

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: piori » pt maja 10, 2013 07:37

DieselPower pisze:bo jak wiadomo uszczelnienia w pompie wymiękają.
To raczej dotyczyło starych silników, w których guma nie zawsze była odporna na oleje roślinne, ale od jakiegoś czasu wszystkie instalacje są odporne na biododatki.
DieselPower pisze: więcej w nim siarki ale i tak lepsze.
Wykształcenie Kolegi raczej nie mechaniczne jak zgaduję? Przecież więcej siarki to zaleta dla części trących (np. tłokorozdzielacz w pompie), bo siarka ma bardzo dobrą smarność. Jedynie katalizator dostaje po tyłku (jeśli się go ma) no i ekologia trochę na tym cierpi. Wystarczy choćby poczytać jakieś publikacje naukowe dostępne w necie, google: https://www.google.pl/#hl=pl&sclient=ps ... 20&bih=949" onclick="window.open(this.href);return false;

Pierwsza z brzegu: http://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/i ... rnosci.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; :
Zmiany technologii produkcji ciekłych paliw do silników o zapłonie samoczynnym, mające na celu obniżanie poziomu zawartości siarki, prowadziły do pogorszenia właściwości smarnych tych paliw.
Druga z google: https://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/ ... Smarne.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; - na str. 5 są wykresy z wynikami badania tarcia.
Cytat z trzeciego linku z google:
Przy pierwszym zastosowaniu olejów napędowych o bardzo niskiej zawartości siarki (w Szwecji) zaobserwowano radykalne zmniejszenie trwałości pomp wtryskowych [2].
Podobnie było z benzynami z dodatkami ołowiu - jak je wycofano, to też szukano zamienników dla tego składnika żeby mniej odpornych silników zaraz szlag nie trafił...



Awatar użytkownika
DieselPower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
Lokalizacja: Trójmisto

OLEJ ROSLINNY - ceny i promocje!!!

Post autor: DieselPower » ndz maja 12, 2013 00:50

No tak terrrrra mnie pobiłeś piori :smoke:

Obejżyj filmik i powiedz co o tym myślisz.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Z filmiku wynika że :

Jeżeli przez dłuższy okres czasu jeździsz na biodieslu i przechodzisz do jazdy na nisko siarkowym dieslu
uszczelki twardnieją i tu pojawia się problem bo sztywnieją i puszczają .
Podobnie jest przy przejściu z wysoko na nisko-siarkowego diesla. Ponoć uleczalne biodieslem :jezor:
Jak tankowałem biostera na bliskiej jak się opłacało kiedyś to lałem 50/50 dla pewności.
Poza tym przy jezdzie na bio i OR w pompie osadzaja się brązowe lepkie żywice.
Zamiast biostera wolę Ruskie Paliwo jest Lepsze i tańsze !!! A i nie należę do zielonych.! :smoke:


Przeglądam forum =]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości