Problem z Blow Offem .. Audi S3
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
Cześć. Mam mały problem z blow offem, a dokładnie jest taka sprawa. Posiadam Audi S3 APY 210 km. Chciałbym sobie założyć blow offa i wyciągnąłem ori DV z dolnego węza który idzie do dolotu w celu sprawdzenia czy wywali błędu. Bledu nie wywaliło ponieważ nie mam CANa. Malo ważne .............. Dlaczego jak wyciągnę DV z dolnego węza i NIE zaślepię go wtedy bardzo ładnie robi psss a po zaślepieniu nie słychać nic ?? Przekładałem dzisiaj hybrydę properfekt II z kolegi Leona CUpry R z silnikiem BAM i tak samo ... po założeniu jej tak jak ma być ( dwa węze wpięte + podciśnienie w bova ) nie psyka ;/ a po wypięciu właśnie dolnego węża wtedy daje ten efekt, a po zaślepieniu go ... cisza, no może coś tam trochę słychać ale nie tak jak u niego. Co jest nie tak ? Pozdrawiam
eSsssssssssss :))))
Problem z Blow Offem .. Audi S3
A gdzie DV ma robić pssst skoro go zatykasz, patrzyłeś jak DV w ogóle działa?
Projekt FiA: 6Y+20VT
Problem z Blow Offem .. Audi S3
nie nie nie, zle zrozumiales .... chodzi o ten kawalek rurki do ktorej jest WYLOT z DV wpiety .... gdzie powietrze z powrotem wpada do dolotu ... o ta rurke chodzi ... Gdy Wyciagne DV z niej i ZASLEPIE ten otwoj ( ta rurke ) to wtedy nie slychac psykniecia ... a jesli jest ona odetkana czyli zasysa "lewe" powterze to wtedy DV psyka ...Sev pisze:A gdzie DV ma robić pssst skoro go zatykasz, patrzyłeś jak DV w ogóle działa?
eSsssssssssss :))))
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
witaj, kolego dv nie możesz zatkać bo ći nie spuści powietrza, zatykasz jedynie dziure w TIPie tam gdzie był wsadzony Dv, ale itak nie bedzie ciągło lewe powietrze bo Dv fabryczny jest jedno tloczkowy, może w stary Agu to tak będzie działac, ale w S3 nie.
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z Blow Offem .. Audi S3
mlodyluk, caly czas pisze o zaslepieniu dziurki w TIPie tylko nie wiedzialem jak to sie pisze
chodzilo o TIPa. Gdy ZATKAM otwor w TIPie gdzie byl wsadzony DV to wtedy NIE psyka, a gdy jest ODETKANY TIP to wtedy psyka ... DV lub BLOW Off. Dlaczego ? Przeciez TIPa powinno sie zaslepic po zmianie z dv na bova ... ale wtedy nie psykaY@RO pisze:Wyciagne DV z niej i ZASLEPIE ten otwor (
eSsssssssssss :))))
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
aha czyli robisz dobrze i psst powinno byś słyszalne, oczywiście pamietaj że mówimy o blow offie bo i jemu podobne bo fabryczny dv nie bedzie działać, powiem tak, mam properfect typ II i dopiero po ominieciu N249 i podłaczeniu opodciśnienia pod kolektor sprawiło żę zaczeło auto normalnie jeździć bez błedów i CHECKów, nie wiem jak jest u Ciebie, podciśnienie skad?
A może wyjmujesz N75 i wtedy przez tą dziure słychać psst a jak zaślepisz to nie. bojak inaczej to rozumieć?
Powodzenia.
A może wyjmujesz N75 i wtedy przez tą dziure słychać psst a jak zaślepisz to nie. bojak inaczej to rozumieć?
Powodzenia.
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
albo jak wyjmiesz dv to łapie błeda i poprzez N75 broni przed przeładowaniem i nie osiąga cisnienia, odetkasz to nie robi podciśnienia w dolocie bo przeciez N75 jest też w Tip wpięty, a filtr powietrza nowy?, może stożęk?
oczywyście to takie moje gdybanie ale może.......
oczywyście to takie moje gdybanie ale może.......
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z Blow Offem .. Audi S3
WSZYSTKO JEST ORI TAK JAK FABRYKA zrobila. rok 2000 wiec cana nie ma, bledu nie pokazuje. Tak jak juz pisalem wczesniej, mialem pozyczonego bova od kolegi ktory ma go w leonie cuprze r ( properfrkt hybryde ) i po podlaczeniu go TAK SAMO jak on ma u mnie nie psyka .... Nadal mnie nie rozumiesz. DO TIPa masz wpietego DV oraz zawor N JAKIS TAM 75 PEWNIE
moze zdjecie cos rozjasni. Wszystko robie tak jak ma byc przy zakladaniu bova.
moze zdjecie cos rozjasni. Wszystko robie tak jak ma byc przy zakladaniu bova.
eSsssssssssss :))))
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
tak, rozumie, tylko nie mogę zrozumieć jak to możliwe że po zatkaniu otworu po dv w TIPie to Dvprzestaje syczeć,
właśnie tam do tipa jest też N75, tylko tak myśle że może jak masz nie zatkanego tipa to jest nie wielka różnica ciśnienia w dolocie i na zewnatrz (czyli komp czyta "DV otwarty) dodajesz gazu zamyka i psst,
TIP zatkany jest w dolocie wieksze podciśnienie i wtedy N75 tzn komputer czyta "DV" zamkniety wiec coś nie tak i broni sie przed przeładowaniem uchylająć WG którym steruje N75.
Tak jak mówiłem to tylko moje teorie i proszę sie nie smiać za bardzo he he
właśnie tam do tipa jest też N75, tylko tak myśle że może jak masz nie zatkanego tipa to jest nie wielka różnica ciśnienia w dolocie i na zewnatrz (czyli komp czyta "DV otwarty) dodajesz gazu zamyka i psst,
TIP zatkany jest w dolocie wieksze podciśnienie i wtedy N75 tzn komputer czyta "DV" zamkniety wiec coś nie tak i broni sie przed przeładowaniem uchylająć WG którym steruje N75.
Tak jak mówiłem to tylko moje teorie i proszę sie nie smiać za bardzo he he
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
spróbuj wyjać filtr powietrza i wtedy, tylko uważaj żeby Ci coś nie zassało do środka
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z Blow Offem .. Audi S3
no dobra, wyciagne filter i co wtedy .... filter jest nowy. myslalem tez o zlikwidowaniu n 249 i 112 i wtedy dv lub bov bylby sterowany tylko przez cisnienie w kolektorze ( podpiecu go tam ) a nie przez zaworki ... dobrze mowie ? ;> tak jakos to wyczytalem ..
eSsssssssssss :))))
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
No jak wyjmiesz filtr nie bedzie żadnych oporów czyli nie powinno sie robić podciśnienie (którego nie ma jak odtykasz dolot wyjmując tą zaślepke z miejsca dv) w dolocie ale nie wiem czy to coś da tylko tak gdybam bo u siebie nie miałem takich problemów.
A własnie ja mam tak że mam ominiety N249 i bezpośrednio pod kolektor mam popiety, bo wcześniej nie chodziło to dobrze.
Myśle ze też możesz tak zrobić i wtedy zobacz, jednak najpierw bez tego filtra bym ssprobował.
Tylko pamietaj że bov 2-tłoczkowy musi być lub właśnie hybryda. tylko wyjęty oryginalny dv nic nie da, nie będzie tak chodzić.
A własnie ja mam tak że mam ominiety N249 i bezpośrednio pod kolektor mam popiety, bo wcześniej nie chodziło to dobrze.
Myśle ze też możesz tak zrobić i wtedy zobacz, jednak najpierw bez tego filtra bym ssprobował.
Tylko pamietaj że bov 2-tłoczkowy musi być lub właśnie hybryda. tylko wyjęty oryginalny dv nic nie da, nie będzie tak chodzić.
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z Blow Offem .. Audi S3
http://allegro.pl/blow-off-zestaw-vw-go ... 01751.html" onclick="window.open(this.href);return false; myslalem nad czyms takim ... tylko wlasnie czy bedzie psykac ;/ OK, sprawdze jutro bez filtra i dam znac ...
eSsssssssssss :))))
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Problem z Blow Offem .. Audi S3
no jest dwutłoczkowy wiec powinien być, tylko to jest właśnie typ 1
ja mam akurat Typ 2 i przy doładowaniu 1.2 syczy głośno.
ja mam akurat Typ 2 i przy doładowaniu 1.2 syczy głośno.
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości