Zdjecie TDI 110 Golf 4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wlodek_misczo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
Lokalizacja: Lublin

Zdjecie TDI 110 Golf 4

Post autor: wlodek_misczo » pn sie 21, 2006 12:09

Witam, jestem nowy na forum. Mam do was prosbe.
Czy mógłby ktoś dać mi dobre (wyrażne zdjecie), okolic podszybia (tam gdzie zaworek n75, wezyki dochodzace i odchodzace od turbo) ? Mam niezly galimatias w weżykach (połaczone, przełączone, jakies poskrecane [połączone kawałkiem grubszego]). Chcialbym wrocic do stanu pierwotnego tych weżykow. Cos mi sie samochud muli, bylem na vag i mechanik powiedzial ze to przeplywka + przewody cisnieniowe do wymiany [to kazal mi sobie samemu naprawic-bo nie ma czasu na glupoty i zabawe].

Z góry dzieki za każdy odzew i pomoc.
P.S: Gdzie najlepiej kupic te wezyki i jakiej jakosci itp ?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn sie 21, 2006 15:11

Najlepiej to opisz dokladnie gdzie jaki przewod idzie od / do N75 i sie wowczas sprostuje.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sie 21, 2006 15:25

wężyki mozna kupić od paliwa za 10 PLN za metr fi 3,2mm i fi 4mm

podaj oznaczenie silnika i rok produkcji to Ci się zarzuci schemat z Etki i sobie przelecisz krok po kroku

pewnie to silnik ASV na pompie?

[ Dodano: Pon Sie 21, 2006 15:26 ]
mozesz kupić też te wężyki w ASO VW za 45 PLN za metr albo w Intercarsie za 3 PLN za metr



wlodek_misczo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wlodek_misczo » pn sie 21, 2006 15:36

Tak silnik to na pompie. Ale oznaczenie AHF.

A tu dam fotke to bedzie wygodzneij.

Obrazek

Cosik mi ostatnio osłabł strasznie na mocy. Jutro dojdzie do mnie interfejs to sobie na spokojnie dokładnie popatrze co i jak.

A teraz jescze jedno glupie laickie pytanie, Co to jest i do czego ? Co z tym mozna zrobic ?

Obrazek[/u]



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sie 21, 2006 15:42

wlodek_misczo pisze:A tu dam fotke to bedzie wygodzneij.
na fotce wszystko spoko :) od N75 do Turbiny jest taka przelotka originalnie - to nie są kombinacje...

a jeśli chodzi o ten dolny to rzeczywiście widać jakby był jeden w drugi wsadzony - może spróbuj wyciągnąć toto i bezpośrfednio założyć ten mniejszy - kilka cm na pewno ma zapasu.. tylko uważaj żeby nie urwać końcówki jak bedziesz sciągał zapieczony wężyk

[ Dodano: Pon Sie 21, 2006 15:50 ]
a tu znajdziesz schamacik do AHF:

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=1576



wlodek_misczo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wlodek_misczo » pn sie 21, 2006 15:57

A jescze kilka pytan mam.

Ile mozna z tego silnika wyciagnac na chipie ?
Jakos tak duzo mi spala, czego to moze byc wina (napewno nie mojej nogi) ?
Dodam, tylko ze przeplywomierz pokazuje 2x wieksza wartosc niz powinna byc. To chyba źle, prawda ? Co to powoduje ?
Czemu moze byc taki mulowaty, kiedys pieknie swisczala turbina i przyspieszal tak spontanicznie, teraz klekocze tylko przy przyspieszaniu. Nie ma dymu z turbo, ani widocznych usterek, kierowniczki tez raczej nie zapieczone, a zaworki n75 sie podobno tu nie psuja. Dodam tylko ze przebieg ma 130k km i przeplywka/turbo oryginalne jescze.
no i jesczze jedno, strasznie ciezko wchodza mi biegi podczas jazdy, na postoju jest juz lepiej, najgorzej wskakuje 3, trzeba docisnac mocniej. Wydaje mis ie ze powinno byc maselko.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sie 21, 2006 16:07

jeżeli przepływka pokazuje więcej niż wartośc zadana to raczej dobrze.. ale chyba nie 2 x tyle - pokaż jakieś logi bo bez tego nic się nie zrobi

jakoś tak dużo spala tzn ile 6 litrów 16 litrów ?

nie ma dymu i mułowaty i do tego dużo pali ?!?!



wlodek_misczo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wlodek_misczo » pn sie 21, 2006 16:11

Pali od 7 (minimum) do 9 (przy takiej energiczniejszej jexdzie). Na 50 litrach przejezdzam srednio 700 km (czasem 650, czasem 750), i to dak delikatnie trasa ,70%, miasto 30%.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sie 21, 2006 16:18

wlodek_misczo pisze:Na 50 litrach przejezdzam srednio 700 km (czasem 650,
moja rada podjedź do dobrego mechanika a nie takiego co Ci bedzie kazał samemu naprawiac :)

pali za dużo i do tego muł..



wlodek_misczo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wlodek_misczo » pn sie 21, 2006 16:24

cowboy pisze:
wlodek_misczo pisze:Na 50 litrach przejezdzam srednio 700 km (czasem 650,
moja rada podjedź do dobrego mechanika a nie takiego co Ci bedzie kazał samemu naprawiac :)

pali za dużo i do tego muł..
Bylem juz, jeden przestawil mi kat zaplonu i powiedzial ze dolot trzeba obczyscic, przeczyscil tez przeplywke. Drugi kazal mi samemu kabelki poprawic i przeplywke zmienic (powiedzial ze 2x wieksze dane przeplywomierza = 2 razy wiecej ropy wtryskiwanej). Inni rozkladaja rece i zgaduja (a moze turbo, a moze moja wina, a moze myszy sie zagniexdzily, a moze filtr brudny).
A i dodaj jescze ze intercooler byl olejem troszke ubrudzony.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sie 21, 2006 17:43

szkoda że tych info nie napisałeś wcześniej - tym bardziej polecam Ci podjedź do dobrego mechanika albo dorwij interfejs i podepij sie pod kompa, zczytaj błędy zrób logi pod obciązeniem i wtedy bedzie mozna coś powiedzeić o przepływce, turbinie itd troche oleju w IC zawsze będzie troszke zaolejony...



wlodek_misczo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wlodek_misczo » pn sie 21, 2006 17:55

cowboy pisze:szkoda że tych info nie napisałeś wcześniej - tym bardziej polecam Ci podjedź do dobrego mechanika albo dorwij interfejs i podepij sie pod kompa, zczytaj błędy zrób logi pod obciązeniem i wtedy bedzie mozna coś powiedzeić o przepływce, turbinie itd troche oleju w IC zawsze będzie troszke zaolejony...
Jestem bardzo wdzieczny za pomoc :) Dałem pomógł.

A jesli jescze moge wykrzesac z Ciebie troche wiedzy, bede wdzieczny. jutro dojdzie moj vag, jak zrobic logi obciazeniowe i jakim programem najlepiej ? Bo diagnostyke komputerowa w stacjach robia na odwal sie (10 sek podpiecia-50 zl i odjazd). myslalem o vw tool i zgrac logi. Zrobie to na stacjonarnym czy laptopa trzeba ?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sie 21, 2006 18:59

tu masz opisy bloków pomiarowych: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=38234

pomiary zrób VAG COM-em - znajdziesz na emule lub tu http://www.vag-com.pl/download.htm

możesz jednoczesnie mierzć 3 grupy pomiarowe wybierasz engine, a potem measurement

zrób 13 na biegu jałowym

oraz jednocześnie grupy 3, 8 , 11 pod obciazeniem - tzn 4 bieg 1500 rpm zapuszczasz pomiar i but w podłoge do 4000 rpm - tutaj raczej laptop, no chyba że stacjonarny i UPS :P

potrzebna długa prosta i silnik musi być rogrzany

wklej logi i może ktoś Ci pomoże - ja sam to raczej niewiele wiem..

oprócze tego uzyj opcji szukaj , poszukaj na innych forach..

pozdro



wlodek_misczo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wlodek_misczo » pn sie 21, 2006 19:25

Ooo dzieki, wlasnie zrobie stacjonarnym bo laptopa musialbym pozyczac. A ups mam. Jutro bede mial logi.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości