garrett bez oznaczenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Matiaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn sty 14, 2013 00:15

garrett bez oznaczenia

Post autor: Matiaz » pt maja 03, 2013 13:44

witam wszystkich mam taki problem bo znalazłem na strychu u wujka turbo z vw Obrazek Obrazek
tylko na tabliczce znamionowej nie mam żadnego opisu jaki to model tylko kilka numerów (pochodzi ono z golfa 2 podobno) i mam jeszcze pytanie po co jest ta dodatkowa rurka taka mała wygląda ona jak dysza ale nigdzie nie mogłem znaleść zadnych info o niej a i jeszcze jedno bo oryginalnie mialem zamontowane turbo k24 i chciałem sobie wstawic cos innego i tu jest pytanie czy mogę tą turbine garretta wstawić w miejsce tej kkk. w garecie nie było tego co jest oznaczone na tym rysunkuObrazek i nie wim czy to bedzie współgrać z tą turbiną z góry dzieki za pomoc



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

garrett bez oznaczenia

Post autor: berthold61 » sob maja 04, 2013 14:16

mi to wygląda że to turbina z silnika 1v czyli diesla tego najsłabszego td o mocy 60 ps


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

garrett bez oznaczenia

Post autor: twromek » sob maja 04, 2013 17:07

T3

rurka po to żeby nie było przeładowań



Awatar użytkownika
Matiaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn sty 14, 2013 00:15

garrett bez oznaczenia

Post autor: Matiaz » sob maja 04, 2013 19:58

ok chłopaki ale czy gruszka będzie współgrać z tą turbiną bo widziałem podobną na alledrogo i była z gruszką cięgnem. a po drugie gruszka miała dwa wejścią jedno osobno do tego wejścia gdzie jest to mosiężne kolanko a drugie do tej małej rurki. W sumie oleje to i wsadzę moje kkk 24 po wyczyszczeniu i bedzie latać. ps czy wiecie jak się wyciąga to gruszkę wiem ze jest zawór upustowy i działa on ale jest ona trochę poniszczona a chciałem coś nowego wymntować tylko nie wiem jak sie to wyciąga tam wszystko jest tak zapieczone ze nic nie chce sie ruszyć a nie chce by ię coś urwało i potem sie nie dało wykręcić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości