Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- maksio78
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: sob paź 27, 2012 13:12
- Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
To wnioskuje że we Włoszech czy Hiszpani mają przekichane bo tam temperatury dużo wyższe.czaja86 pisze:maksio78, ja latem w upalne dni przy mocy 202KM w trasie kilka razy mocniej depnę i na oryginalnym SMIC auto tak się muli jak bym jechał samym 1.8 bez turbo
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ja będę robił 57mm bo wpinam się w oryginalne orurowanie a po za tym mój cooler ma wejście i wyjście 57mm. Ale widać że spora ilość ludzi robi 51mm. Może to i nie gorsze bo wtedy mniejsza jest pojemność układu więc i może mniejszy lag.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Koledzy mam problem , od dwóch dni kiedy tylko przycisne moje 1.8 t aum to wyskakuje na fisie napis stop i potrójny sygnał , dodam ze sprawdzalem pod kompem nie ma zadnych błędów itp wszytskie płyny i oleje , temp wporządku , nie wiem czy to cos ma wspólnego ale 2 tyg zakładalem fmica ..... a przed zalożeniem nie mialem czegos takiego , moze cos z map sensorem który po zalóżeniu fmica był zakładany troche w innym miejscu , nie wiem sam co robic ;/
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No, a zauważyłeś jakieś objawy jak Ci wyskakuje ten komunikat ? Dławi go, traci moc, albo coś w tym stylu ?
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Sprawdzałeś błędy w engine czy robiłeś ogólny skan ??
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
powel19 genaeralnie ostatio zauwazylem ze na jedynce jak jade stałą predkościa to cos go dławi i na niskich obrotach na drugim biegu tez , reszta biegów ok...
ADi997 błędy sprawdzalem tylko silnikia .
dodam ze pierwszy raz kiedy mi sie pojawił komunikat stop na fisie , to bylo konkretne przegięcie z mojej strony bo golf dostal ostro po piz ... i przy z zmianie biegu z 1 na 2 ostro strzeliłem ze sprzegła i wtedy to wyskoczyło ...
ADi997 błędy sprawdzalem tylko silnikia .
dodam ze pierwszy raz kiedy mi sie pojawił komunikat stop na fisie , to bylo konkretne przegięcie z mojej strony bo golf dostal ostro po piz ... i przy z zmianie biegu z 1 na 2 ostro strzeliłem ze sprzegła i wtedy to wyskoczyło ...
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
A zaglądałeś pod maskę ? Posprawdzaj sobie wszystkie wężyki, mi ostatnio poszedł jeden z przewodów gumowych ( pod kolektorem dolotowym ) i zaczął mi falować na wolnych i niskich obrotach.
Od strzału ze sprzęgła raczej nie powinno Ci się nic zaświecać, jedynie mogło Ci uśliznąć sprzęgło. A jeśli mówisz że oleje i wszystko git to może to akurat taka pierdoła jak ja miałem.
A powiedz jeszcze czy jak Ci się to zaświeca to gasisz motor czy raczej Ci to piknie (np. przy starcie) i już się nie odzywa później ?
Od strzału ze sprzęgła raczej nie powinno Ci się nic zaświecać, jedynie mogło Ci uśliznąć sprzęgło. A jeśli mówisz że oleje i wszystko git to może to akurat taka pierdoła jak ja miałem.
A powiedz jeszcze czy jak Ci się to zaświeca to gasisz motor czy raczej Ci to piknie (np. przy starcie) i już się nie odzywa później ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Zrób test szczelności układu dolotowego. Może gdzieś masz nieszczelność. Sprawdź dokładnie jak jest zamocowany map sensor bo coś gdzieś czytałem że też musi być w określonej płaszczyźnie. Podepnij vaga i zrób ogólny test może coś pokaże w innych grupach jak np. przy walniętym czujniku temp płynu chłodzącego błąd jest w liczniku.
-
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
- Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja tam nie odczuwam różnicy po przejściu z 50mm na 60mm , żadnego laga większego nie ma , powiedział bym ze nawet lepiej jedzie po przejściu na 60 mm.Ja będę robił 57mm bo wpinam się w oryginalne orurowanie a po za tym mój cooler ma wejście i wyjście 57mm. Ale widać że spora ilość ludzi robi 51mm. Może to i nie gorsze bo wtedy mniejsza jest pojemność układu więc i może mniejszy lag.
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
powel19, zawsze mam taki objaw jak przeciągne go wyzej na obrotach ,czy zgasze motor czy nie to i tak bedzie tak samo , sprawdzalem juz praktycznie wszystko co mozliwe i co mi tutaj napisliscie,i mam też wrażenie ze coś wiecej pali niż wczesniej ;/
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Hmmm, no to powiem Ci że ciężki temat będzie. Najprościej będzie sprawdzić na kompie co mu dolega, jednak możesz jeszcze posprawdzać coś co szybko w miarę można zrobić (sprawdź jak wyglądają świece, cewki, ) Może ciśnienie oleju, może jakiś czujnik ciśnienia jest walnięty (lub inny czujnik), jest dużo opcji, niestety na odległość jest troszkę ciężko pomóc.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie !! Potrzebuje pomocy, a nie chce robić nowego tematu (niepotrzebny spam). Robie swapa z leona 1,8t AUQ 180km do golfa mk2 i nie wiem jaką skrzynie zastosować, u siebie w golfie miałem AUG ale domyslam sie ze ona nie wytrzyma tej mocy. Doradzcie mi jaką mozna zastosować, z g60, abf'a albo macie moze inne propozycje ? Prosze o pomoc
A druga sprawa to jakie sprzegło ?
A druga sprawa to jakie sprzegło ?
Ostatnio zmieniony sob maja 04, 2013 23:09 przez erwim12, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja Gofrownica mk II GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=440201" onclick="window.open(this.href);return false;
http://demotywatory.pl/3676965/Samochod" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości