115 km AJM - problem nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
115 km AJM - problem nie odpala
Witam, pojawił się problem z moim Golfem, otóż za nic w świecie nie chce on odpalić. Problem pojawił się nagle, wyjechałem na zakupy, zatrzymałem się na parkingu i już z tego parkingu o własnych siłach nie wyjechałem... Wcześniej zdarzało się, że chwile pokręcił, ale zawsze odpalał, w tym wypadku "umarł". Po zaprowadzeniu do mechanika nie udało się ustalić przyczyny, sprawdzona została tandem pompa, wymieniony czujnik położenia wałka rozrządu, filtr paliwa, gumki uszczelniające pompowtryski (tak to nazwał mechanik), sprawdzone zostały wszystkie kable i czujniki. NIestety golf jak nie usnął tak śpi... Teraz pytanie, nie wymieniałem pompowtrysków bo to jednak większy wydatek, czy to one mogą być przyczyną? Mój mechanik ma problem z rozwikłaniem tej zagadki a silnik AJM jest dla niego jak czarna magia. Nie chcę wpakować 2000 zł i znowu patrzeć jak nie odpala, dlatego czy to już ostatnia deska ratunku, czy jest jeszcze coś co nie zostało sprawdzone?
Silnik ogólnie kręci, nie chce "załapać", a po wtryśnięciu odrobiny plaka zaczyna jakby odpalać na pare sekund.
Jeśli chodzi o pompowtryski, jakie wybrasc? Po regeneracji, uzywane, czy zestaw naprawczy?
Nie orientuje się w tym.
Może przyczyna jest w czymś innym?
Liczę na pomoc.
Pozdrawiam.
Silnik ogólnie kręci, nie chce "załapać", a po wtryśnięciu odrobiny plaka zaczyna jakby odpalać na pare sekund.
Jeśli chodzi o pompowtryski, jakie wybrasc? Po regeneracji, uzywane, czy zestaw naprawczy?
Nie orientuje się w tym.
Może przyczyna jest w czymś innym?
Liczę na pomoc.
Pozdrawiam.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
115 km AJM - problem nie odpala
auto było podpinane pod vag ?
Zapala się kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka ?
Imo -nie mruga ?
Zapala się kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka ?
Imo -nie mruga ?
115 km AJM - problem nie odpala
Z tego co mówił mechanik bez odpalenia nie wskaże błędów silnika.
Kontrolka się nie zapala.
Imo?
Kontrolka się nie zapala.
Imo?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
115 km AJM - problem nie odpala
Zabierz to auto od niego ...anthrax22 pisze:Z tego co mówił mechanik bez odpalenia nie wskaże błędów silnika.

115 km AJM - problem nie odpala
Jutro jadę do mechanika i powiem żeby podłączył pod VAG.
Jakies sugestie co sprawdzić ? Na co zwrócić uwagę?
Już trochę się to ciągnie a samochód potrzebny..
Jakies sugestie co sprawdzić ? Na co zwrócić uwagę?
Już trochę się to ciągnie a samochód potrzebny..
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
115 km AJM - problem nie odpala
Niech sprawdzi błędy zapisane w sterowniku jeśli jakieś są - spisz ich numery i umieść w temacie...
viewtopic.php?t=303518" onclick="window.open(this.href);return false;
wystarczyło na forum poszukać ...
I auto nie odpali nigdy bez niej..anthrax22 pisze:Kontrolka się nie zapala.
viewtopic.php?t=303518" onclick="window.open(this.href);return false;
wystarczyło na forum poszukać ...

115 km AJM - problem nie odpala
Więc tak: kontrolka świec zapala się, zaszła pomyłka. EGR czysty, chodzi jak dobry zegarek w rurach tez jest czysto (czyściłem pół roku temu EGR i doloty). Przy bezpiecznikach również wszystko ok, przekaźnik 109 wymieniony na nowy. VAG podobno nic nie wykazuje, pompowtryski podobno po wyjęciu mają oznaki bardzo silnego zużycia. Zapomniałem wcześniej napisać, że od jakiegoś czasu po odpalaniu na zimnym silniku samochód osiągał jakieś 300-600 obrotów i pracował tak dobre 5-10 sekund jakby dławiąć się aż osiągnął normalną wartość i wszystko chodziło ok. Czy to mogą być te pompowtryski?
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
115 km AJM - problem nie odpala
arka10 pisze:Prawdopodobnie pęknięte sprężyny w pompie wtryskowej.
haha, pompa wtryskowa w ajm, ale sie uhahałem




MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK
= --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

WYNIK

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

115 km AJM - problem nie odpala
No i okazało się co było problemem. Otóż problem był w wałku rozrządu... Ktoś go kilka dobrych lat temu źle zamontował przez co wytarła się w nim pokaźna dziura, która po jakimś czasie minimalnie zmieniła częstotliwość pracy silnika przez co przestał od odpalać. Dziękuje wszystkim, którzy starali się pomóc
PS. mieliście rację wydałem w cholerę pieniędzy na próżno, kupiłem komplet pompowtrysków za blisko 2k i teraz leżą i nie ma co z nimi robić bo jak się okazało moje są w dobrej kondycji i nie trzeba ich zmieniać, także jakby ktoś chciał te pompowtryski to prv.
Pozdrawiam!

Pozdrawiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości