Witam.
Zalozylem sobie szersze opony do samochodu i zaczelo mi docierac z tylu. Podnioslem wiec go sobie lekko z obu stron, jednak lewa strona zostala jak byla. Skrecilem o prawie 4cm nakretki z tej strony z ciekawosci, i samochod sie w ogole nie podniosl, sprezyny sie staly luzne. Przy niedzieli tego nie chce mi sie rozkrecac, ale chce sie przygotowac i nie wiem, czy to sprezyny do wymiany czy caly amortyzator, pierwszy raz mam stycznosc z gwintem i jeszcze go nigdy nie rozbieralem, i nie wiem czy po odkreceniu go w celu podwyzenia sprezyny powinny byc takie luzne. Gwint Tuning Art.
Gwint - sprezyny czy amortyzator?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mwillusionmw
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn lut 07, 2011 19:47
- Lokalizacja: Oleszno / Włoszczowa
- RobstonKoro
- Forum Master
- Posty: 1083
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 20:19
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
Gwint - sprezyny czy amortyzator?
masz gwint nówkę czy używany??
Czerwono-czarna strzała
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie
- mwillusionmw
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn lut 07, 2011 19:47
- Lokalizacja: Oleszno / Włoszczowa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości