Chłopaki, pilna sprawa! Potrzebuje zdjęć wiązki pod maską od silnika 1,8 PB/PF z mk2 gti.
Kończe swapa do siebie w mk1 i nie mogę rozgryźć kilku rzeczy a nie chce nic spalić. Czy ktoś kto jest w posiadaniu takiego silniczka mógłby cyknąć dokładne foty skąd dokąd biegną poszczególne kabelki pod maską? Będę wisiał dobrego browara na jakimś zlocie. Z góry dzięki!
Wiązka Golf GTI 1,8 PB/PF - potrzebne zdjęcia!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Hubciu
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt lut 12, 2010 01:51
- Lokalizacja: Poznań, Pęckowo
- Kontakt:
Wiązka Golf GTI 1,8 PB/PF - potrzebne zdjęcia!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=377940&start=0
Mój kochany złomek.. :D
Mój kochany złomek.. :D
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Wiązka Golf GTI 1,8 PB/PF - potrzebne zdjęcia!
To może inaczej - skoro masz problem, to go opisz, napisz czego nie wiesz. Nie każdy ma silnik PB/PF, ale niektórzy potrafią pomóc, pomimo, że nie posiadają takiego silnika.
- Hubciu
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt lut 12, 2010 01:51
- Lokalizacja: Poznań, Pęckowo
- Kontakt:
Wiązka Golf GTI 1,8 PB/PF - potrzebne zdjęcia!
No problem polega na tym że silnik był swapowany już kiedyś w Wielkiej Brytanii do mk1 cabrio. I jak się okazało przy wymontowywaniu wszystkiego z budy, było to zrobione bardzo słabo (chodzi o instalacje). Bardzo wiele kabli/czujników było w ogóle nie podłączonych. I teraz przy ponownym podłączaniu już w mojej budzie chcemy podłączyć to tak żeby wszystko było już bardzo dobrze zrobione.
Silnik wrzucany jest do mk1 z 78r, a więc zegary cycki. Narazie jest taka sytuacja że na 1 pozycji stacyjki obrotomierz ustawia się na 2,5tys obrotów. Po właczeniu świateł opada na zero. Poza tym nie wiemy skąd ma dostać sygnął ze stacyjki na rozrusznik i ogólnie jak idą wszystkie wtyczki w fabrycznej wiązce od mk2. Dlatego też najbardziej pomocne byłyby zdjęcia dość dokładne od osób który takowy silnik u siebie mają. Co nie co już dostałem kiedyś, za co serdecznie dziękuję, jednak nie jest to wystarczające. Z góry dzięki pozdro!
Silnik wrzucany jest do mk1 z 78r, a więc zegary cycki. Narazie jest taka sytuacja że na 1 pozycji stacyjki obrotomierz ustawia się na 2,5tys obrotów. Po właczeniu świateł opada na zero. Poza tym nie wiemy skąd ma dostać sygnął ze stacyjki na rozrusznik i ogólnie jak idą wszystkie wtyczki w fabrycznej wiązce od mk2. Dlatego też najbardziej pomocne byłyby zdjęcia dość dokładne od osób który takowy silnik u siebie mają. Co nie co już dostałem kiedyś, za co serdecznie dziękuję, jednak nie jest to wystarczające. Z góry dzięki pozdro!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=377940&start=0
Mój kochany złomek.. :D
Mój kochany złomek.. :D
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Wiązka Golf GTI 1,8 PB/PF - potrzebne zdjęcia!
Obrotomierz dostaje sygnał z cewki zapłonowej - koło cewki powinieneś mieć czarno-czerwony kabelek - podpięty do zacisku 1 cewki (tam, gdzie przewód zielony). To, że włączanie świateł zmienia ustawienie obrotomierza wynika być może z braku jakiejś masy.
Może po propstu Ty porób fotki, to coś pomyślę.
Może po propstu Ty porób fotki, to coś pomyślę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości