Climatronic, MK4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- slawek987
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
- Lokalizacja: cebulandia
- Auto: GOLF SV
- Silnik: DCYA
Climatronic, MK4
Hm, racja jest niższa temperatura, tyko że mam już tak od jesieni... Podgrzeje czujnik temp. zew. suszarką i będę miał wszystko jasne:)
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Climatronic, MK4
powodzenia życzę (w sensie, że nawet nie kombinuj bo Ci się nie uda)slawek987 pisze:Podgrzeje czujnik temp. zew. suszarką i będę miał wszystko jasne:
Climatronic, MK4
no to i podgrzej ten pod filtrem ppyłkowymslawek987 pisze: Podgrzeje czujnik temp. zew. suszarką i będę miał wszystko jasne:)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Climatronic, MK4
Panowie czy kupując sterownik wentylatorów używkę trzeba zwrócić uwagę tylko na numer czy może znaczenie ma z jakiego samochodu pochodzi??
Climatronic, MK4
+ ilość pinów (sa wtyczki w sterowniku 10 i 14 pinowe)arek607 pisze:numer
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Climatronic, MK4
A czy wymieniając sam elektromagnes sprężarki trzeba regulować sprzęgiełko - ustawiać szczelinę?
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Climatronic, MK4
jak rozbierzesz to zobaczysz. Ja dziś rozbierałem dwie sprężarki i w jednej podkładki były w drugiej nie więc nie wiem od czego to zależy.arek607 pisze:A czy wymieniając sam elektromagnes sprężarki trzeba regulować sprzęgiełko - ustawiać szczelinę?
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Climatronic, MK4
na sucho zobaczysz... tą ostatnią część którą przykręcasz masz na frezach? wkładasz, dociskasz i sprawdzasz czy obciera czy nie, czy po podaniu napięcia dociągnie to sprzęgiełko jeśli wszystko jest ok to skręcasz i gotowe
Climatronic, MK4
Kupiłem elektromagnes do sprężarki o średnicy zewnętrznej 103mm. Byłem w serwisie żeby wymienili i okazało się że jest za duży (delikatnie ociera po zewnętrznej średnicy), gość powiedział że nie może tak być. Stara cewka ma 96mm. Problem jest w tym że dosyć ciężko dostać tą cewkę do VW. Jest kilka na allegro, wymiary się zgadzają, symbol sprężarki do której ma pasować też. Ale do citroena, peugeota czy opla. Czy jak kupię taką cewkę od peugeota i zmienię kostkę to będzie wszystko ok?? Czy muszę koniecznie znaleźć taki elektromagnes jak ma być. Dodam jeszcze, że ten elektromagnes w sprężarce był jakiś kombinowany bo ma ucięte przewody i zamienione miejscami (zielony z czerwonym), albo ktoś wcześniej zrobił taki motyw jak ja myślę (cewka od opla). A może ten elektromagnes co kupiłem jest dobry i może tak delikatnie ocierać a mechanik u którego byłem to
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Climatronic, MK4
obcierać nie może, ew. minimalnie można coś zeszlifować ale te 4 mm to nie bardzo. jak wymiary Ci pasują to bierz z innego auta. najbardziej chodzi chyba o producenta, kumpel do bory kupił sprężarkę od merca i pasuje
Climatronic, MK4
Jakie 4 mm?? Nowy elektromagnes ma 103mm, stary 96. Ale ten stary co jest zepsuty ma jeszcze sporo miejsca do koła. Nowy wchodzi lekko w koło tylko delikatnie ociera zewnętrzną średnicą w wewnętrzną średnicę koła pasowego. Moja opcja jest taka, że koło było od środka trochę zabrudzone i dlatego ocierało. A mechanik jak zobaczył że nowa cewka jest większa od tej starej to od razu stwierdził że się nie nada. Dowiedziałem się że w oryginale przy tym elektromagnesie jest tylko 1mm luzu czyli 0,5mm na stronę ale nie 8
Climatronic, MK4
matisim, czy po odkręceniu nakrętki na wałku sprężarki tarcza sprzęgła schodzi normalnie czy trzeba jakiś specjalny ściągacz mieć do tego??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 101 gości