Problem z Blow Offem .. Audi S3

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Y@RO » pt kwie 26, 2013 20:51

Cześć. Mam mały problem z blow offem, a dokładnie jest taka sprawa. Posiadam Audi S3 APY 210 km. Chciałbym sobie założyć blow offa i wyciągnąłem ori DV z dolnego węza który idzie do dolotu w celu sprawdzenia czy wywali błędu. Bledu nie wywaliło ponieważ nie mam CANa. Malo ważne .............. Dlaczego jak wyciągnę DV z dolnego węza i NIE zaślepię go wtedy bardzo ładnie robi psss a po zaślepieniu nie słychać nic ?? Przekładałem dzisiaj hybrydę properfekt II z kolegi Leona CUpry R z silnikiem BAM i tak samo ... po założeniu jej tak jak ma być ( dwa węze wpięte + podciśnienie w bova ) nie psyka ;/ a po wypięciu właśnie dolnego węża wtedy daje ten efekt, a po zaślepieniu go ... cisza, no może coś tam trochę słychać ale nie tak jak u niego. Co jest nie tak ? Pozdrawiam


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Sev » ndz kwie 28, 2013 23:03

A gdzie DV ma robić pssst skoro go zatykasz, patrzyłeś jak DV w ogóle działa?


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Y@RO » ndz kwie 28, 2013 23:14

Sev pisze:A gdzie DV ma robić pssst skoro go zatykasz, patrzyłeś jak DV w ogóle działa?
nie nie nie, zle zrozumiales .... chodzi o ten kawalek rurki do ktorej jest WYLOT z DV wpiety .... gdzie powietrze z powrotem wpada do dolotu ... o ta rurke chodzi ... Gdy Wyciagne DV z niej i ZASLEPIE ten otwoj ( ta rurke ) to wtedy nie slychac psykniecia ... a jesli jest ona odetkana czyli zasysa "lewe" powterze to wtedy DV psyka ...


eSsssssssssss :))))

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: mlodyluk » pt maja 03, 2013 16:10

witaj, kolego dv nie możesz zatkać bo ći nie spuści powietrza, zatykasz jedynie dziure w TIPie tam gdzie był wsadzony Dv, ale itak nie bedzie ciągło lewe powietrze bo Dv fabryczny jest jedno tloczkowy, może w stary Agu to tak będzie działac, ale w S3 nie.


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Y@RO » sob maja 04, 2013 01:24

mlodyluk, caly czas pisze o zaslepieniu dziurki w TIPie tylko nie wiedzialem jak to sie pisze
Y@RO pisze:Wyciagne DV z niej i ZASLEPIE ten otwor (
chodzilo o TIPa. Gdy ZATKAM otwor w TIPie gdzie byl wsadzony DV to wtedy NIE psyka, a gdy jest ODETKANY TIP to wtedy psyka ... DV lub BLOW Off. Dlaczego ? Przeciez TIPa powinno sie zaslepic po zmianie z dv na bova ... ale wtedy nie psyka :(


eSsssssssssss :))))

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: mlodyluk » sob maja 04, 2013 22:53

aha czyli robisz dobrze i psst powinno byś słyszalne, oczywiście pamietaj że mówimy o blow offie bo i jemu podobne bo fabryczny dv nie bedzie działać, powiem tak, mam properfect typ II i dopiero po ominieciu N249 i podłaczeniu opodciśnienia pod kolektor sprawiło żę zaczeło auto normalnie jeździć bez błedów i CHECKów, nie wiem jak jest u Ciebie, podciśnienie skad?

A może wyjmujesz N75 i wtedy przez tą dziure słychać psst a jak zaślepisz to nie. bojak inaczej to rozumieć?
Powodzenia.


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: mlodyluk » sob maja 04, 2013 22:58

albo jak wyjmiesz dv to łapie błeda i poprzez N75 broni przed przeładowaniem i nie osiąga cisnienia, odetkasz to nie robi podciśnienia w dolocie bo przeciez N75 jest też w Tip wpięty, a filtr powietrza nowy?, może stożęk?

oczywyście to takie moje gdybanie ale może.......


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Y@RO » ndz maja 05, 2013 11:32

WSZYSTKO JEST ORI TAK JAK FABRYKA zrobila. rok 2000 wiec cana nie ma, bledu nie pokazuje. Tak jak juz pisalem wczesniej, mialem pozyczonego bova od kolegi ktory ma go w leonie cuprze r ( properfrkt hybryde ) i po podlaczeniu go TAK SAMO jak on ma u mnie nie psyka .... Nadal mnie nie rozumiesz. DO TIPa masz wpietego DV oraz zawor N JAKIS TAM 75 PEWNIE :)

Obrazek

moze zdjecie cos rozjasni. Wszystko robie tak jak ma byc przy zakladaniu bova.


eSsssssssssss :))))

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: mlodyluk » ndz maja 05, 2013 12:16

tak, rozumie, tylko nie mogę zrozumieć jak to możliwe że po zatkaniu otworu po dv w TIPie to Dvprzestaje syczeć, :grin:

właśnie tam do tipa jest też N75, tylko tak myśle że może jak masz nie zatkanego tipa to jest nie wielka różnica ciśnienia w dolocie i na zewnatrz (czyli komp czyta "DV otwarty) dodajesz gazu zamyka i psst,

TIP zatkany jest w dolocie wieksze podciśnienie i wtedy N75 tzn komputer czyta "DV" zamkniety wiec coś nie tak i broni sie przed przeładowaniem uchylająć WG którym steruje N75.

Tak jak mówiłem to tylko moje teorie :grin: i proszę sie nie smiać za bardzo he he


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: mlodyluk » ndz maja 05, 2013 12:19

spróbuj wyjać filtr powietrza i wtedy, tylko uważaj żeby Ci coś nie zassało do środka :bigok:


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Y@RO » ndz maja 05, 2013 13:15

no dobra, wyciagne filter i co wtedy .... filter jest nowy. myslalem tez o zlikwidowaniu n 249 i 112 i wtedy dv lub bov bylby sterowany tylko przez cisnienie w kolektorze ( podpiecu go tam :) ) a nie przez zaworki ... dobrze mowie ? ;> tak jakos to wyczytalem ..


eSsssssssssss :))))

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: mlodyluk » ndz maja 05, 2013 21:52

No jak wyjmiesz filtr nie bedzie żadnych oporów czyli nie powinno sie robić podciśnienie (którego nie ma jak odtykasz dolot wyjmując tą zaślepke z miejsca dv) w dolocie ale nie wiem czy to coś da tylko tak gdybam bo u siebie nie miałem takich problemów.

A własnie ja mam tak że mam ominiety N249 i bezpośrednio pod kolektor mam popiety, bo wcześniej nie chodziło to dobrze.

Myśle ze też możesz tak zrobić i wtedy zobacz, jednak najpierw bez tego filtra bym ssprobował.

Tylko pamietaj że bov 2-tłoczkowy musi być lub właśnie hybryda. tylko wyjęty oryginalny dv nic nie da, nie będzie tak chodzić.


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Y@RO » ndz maja 05, 2013 23:04

http://allegro.pl/blow-off-zestaw-vw-go ... 01751.html" onclick="window.open(this.href);return false; myslalem nad czyms takim ... tylko wlasnie czy bedzie psykac ;/ OK, sprawdze jutro bez filtra i dam znac ...


eSsssssssssss :))))

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: mlodyluk » pn maja 06, 2013 08:46

no jest dwutłoczkowy wiec powinien być, tylko to jest właśnie typ 1

ja mam akurat Typ 2 i przy doładowaniu 1.2 syczy głośno.


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości