Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Witam. Wymieniłem dzisiaj skrzynię biegów w swoim golfie 1.3 na wtrysku ponieważ poprzednia uległa całkowitemu uszkodzeni. Wymiany dokonałem sam w garażu troszkę ciężko było ale się udało. I mam problem od wymiany skrzyni nie chodzi mi na paliwie tylko na gazie. Mam takie pytanie co może być tego przyczyną raczej nie obstawiał bym na pompę ponieważ przed wyminą chodził super na paliwie jak i gazie. Wydaje mi się że coś rozłączyłem przy wymianie skrzyni. CO TO MOŻE BYĆ.
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Może którąś masę? Na przykład od wtrysków? Posłuchaj, czy po przekręceniu kluczyka słychać pracę pompy paliwa. Przez ok. 1sek. powinna pracować, jeśli silnik nie zostanie uruchomiony. Może odłączyłeś którąś kostkę przy silniku?
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
A gdzie w silniku 1.3 znajduje się pompa paliwa jest to silnik na wtrysku.
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Jedna pompa jest wkręcona w zbiorniku paliwa a druga jest pod podłogą przy prawym tylnym kole.
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Właśnie. Poza tym, to mi się przypomniało, że u kuzyna jego znajomy wymieniał w cordobie chyba sprzęgło i również pompa nie chodziła po złożeniu wszystkiego. Podłączył ją pod el. szyby i wszystko ok.
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Koledzy byłem sprawdzić pompa nie podaje paliwa, ale mam pytanie czy po przekręceniu zapłonu powinienem słyszeć choć jedną z nich? Ponieważ nie słychać pracy żadnej z nich, bezpiecznik sprawdziłem u mnie to nr 18 czy za pracę pompy odpowiada może jeszcze jakiś przekaźnik? Dzisiaj nie miałem czasu by rozkręcać i sprawdzać na krótko dlatego pytam. A swoją drogą po co w tak małym silniku 2 pompy paliwa
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
a nie masz czasem pompki mechanicznej ? bo jak tak to nic nie uslyszysz po przekreceniu kluczyka
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
RobertmkII, Silnik na wtrysku nie może pracować na mechanicznej. Potrzebne jest wysokie ciśnienie, żeby silnik miał pełną moc. Dlatego pompy są dwie. To nie kwestia ilości paliwa, a jego ciśnienia. Jest pompa wstępna w zbiorniku, oraz druga, która nadaje większe ciśnienie.
Pompy powinny działać przez sekundę, potem się wyłączyć, jeśli silnik w międzyczasie nie zostanie uruchomiony. Steruje tym przekaźnik.
Pompy powinny działać przez sekundę, potem się wyłączyć, jeśli silnik w międzyczasie nie zostanie uruchomiony. Steruje tym przekaźnik.
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Zobacz, czy klika przekaźnik pompy paliwa - po przekręceniu zapłonu powinno być słychać kliknięcie, ale nie chodzi tutaj o przekaźnik 18 (tego na tę próbę lepiej wyciągnij, żeby nie myliło jego klikanie). Poza tym masz jeszcze drugi przekaźnik od zasilania wtrysków - też powinien kliknąć. Ogólnie - wyciągnij przekaźnik 18 i sprawdź, czy po włączeniu zapłonu jakiś przekaźnik klika. Powinny klikać dwa.
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Witam, który to przekaźnik od pompy paliwa? bo numer 18 co pisałem to zwykły bezpiecznik który według opisu bezpieczników jest od pompy paliwa. Ale który to przekaźnik to nie wiem proszę o pomoc.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Przekaźniki masz nad bezpiecznikami. Takie kostki kwadratowe, jedna ma nadruk 18. Tego wyciągnij i potem sprawdzaj, czy coś klika. Nie pisałem nic o wyciąganiu bezpieczników.
Przekaźnik od pompy paliwa - zależy, jaką masz skrzynkę przekaźników, bo były dwa rodzaje - stara i nowa. Stara, jeżeli włącznik awaryjnych masz w desce rozdzielczej i nowa, jeżeli włącznik awaryjnych jest na kolumnie kierownicy.
Przekaźnik od pompy paliwa - zależy, jaką masz skrzynkę przekaźników, bo były dwa rodzaje - stara i nowa. Stara, jeżeli włącznik awaryjnych masz w desce rozdzielczej i nowa, jeżeli włącznik awaryjnych jest na kolumnie kierownicy.
Re: Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Kolego koles999.. ja wyznaję zasadę, że jeśli coś działało a w między czasie coś zrobiłem w aucie i przestało działać to na 99% należy szukać najpierw w miejscach, których "dotykałeś".. mówisz, że było ciężko więc zakładam że się naszarpałeś.. obejrzyj dokładnie skrzynię i jej okolice czy jakiegoś kabla nie przeciąłeś albo odłączyłeś podczas "walki", czy nie złamałeś przewodów paliwowych, lub czy wszystkie kostki podpiąłeś na nowo po zakończeniu pracy.. Jeśli odłączałeś aku do pracy ze skrzynią to zobacz czy jakieś zasilanie albo masa nie urwały się od klemy albo nie wysunęły spod śruby klemy...koles999 pisze:Witam. Wymieniłem dzisiaj skrzynię biegów w swoim golfie 1.3 na wtrysku ponieważ poprzednia uległa całkowitemu uszkodzeni. Wymiany dokonałem sam w garażu troszkę ciężko było ale się udało.
Jak wszystkie takie elementy wyeliminujesz (czyli są ok) to dopiero zabieraj się za pompę, przekaźniki itd. bo inaczej można narobić większego bigosu i problemow
Pozdro i Powodzenia!!
Ass or Gas... No Free Rides!
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Koledzy, sprawdzałem dzisiaj pompę pomocniczą tą w baku, zmierzyłem miernikiem. Okazało się że napięcie nie dochodzi na przewody zasilające dwa grubsze chyba żółty i czarny, dochodzi jedynie na dwa cienki przewody z tego co wygląda od wskaźnika ilości paliwa. Czy tak ma być? wydaje mi się że napięcie powinno być na którymś z grubych w końcu to zasilające pompę. Co odpowiada za przekazanie napięcia na pompę, po przekręceniu zapłonu klika przekaźnik o oznaczeniu 32.
Nie chodzi na paliwie jakie mogą być przyczyny?
Na tych przewodach musi być napięcie. Sprawdź jeszcze napięcie na pompie przy zbiorniku. Może to tylko przewody, albo bezpiecznik.
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości