po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
witam. posiadam golfa 2 z 89` 1.6 D. ostatnio wydmuchało mi uszczelke pod głowicą. głowica trafiła do szlifierni. wymienione zostały wszystkie zawory , uszczelnicze, prowadnice, oraz została splanowana. po założeniu głowicy auto zaczęło ciężko palić, kopcić na biało a dodatkowo z pod korka wlewu oleju pojawia sie biały dym. dodam ze auto jedzie nie przerywa podaczas jazdy.
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
Re: po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
A czy ruszona byla pompa wtryskowa ? . Wyglada na przestawiony kat. Moze np. ktos zdemontowal pompe wtryskowa np do wymiany pompy wody z cala obudowa.
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
byłem przy wymianie uszczelki i pompa nie była ruszana, nawet próbowaliśmy z mechanikiem przestawić pasek na pompę o 1 ząbek w jedną i drugą strone ale tylko gorzej było.
a propo oleju to nie wymieniałęm.
a jest możliweze przyczyną moze byc zle zregenerowana głowica np. zle dotarte zawory itp??/
a propo oleju to nie wymieniałęm.
a jest możliweze przyczyną moze byc zle zregenerowana głowica np. zle dotarte zawory itp??/
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
A nie cieknie z uszczelki ?
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
A w zbiorniczku od płyny chłodzącego nie ma tłustych plam ?
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
To nie głowica winna to mechanik.
1 - Wymiana oleju po wymianie uszczelki to konieczność . Jesteś pewny że w oleju nie ma wody ?
2 - Eksperymenty z przestawianiem pompy o 1 ząbek to żart czy co ?
3 - Po wymianie uszczelki pod głowicą i planowaniu głowicy, należy wykonać wszystkie czynności tak jak po wymianie paska.
GZ wału, blokada wałka, regulacja pompy na zegar.
Dopiero co to wszystko na Forum opisałem.
1 - Wymiana oleju po wymianie uszczelki to konieczność . Jesteś pewny że w oleju nie ma wody ?
2 - Eksperymenty z przestawianiem pompy o 1 ząbek to żart czy co ?
3 - Po wymianie uszczelki pod głowicą i planowaniu głowicy, należy wykonać wszystkie czynności tak jak po wymianie paska.
GZ wału, blokada wałka, regulacja pompy na zegar.
Dopiero co to wszystko na Forum opisałem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 147 gości