Zawor N18 bieguny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vwtdi90

Zawor N18 bieguny

Post autor: vwtdi90 » czw kwie 18, 2013 18:26

Witam tak jak w temacie nie mam pojęcia gdzie jest plus a gdzie minus na obudowie.Na wtyczce nie ma oznaczeń.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Zawor N18 bieguny

Post autor: italiano_83 » czw kwie 18, 2013 19:01

A co za problem sprawdzić miernikiem uniwersalnym ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

vwtdi90

Zawor N18 bieguny

Post autor: vwtdi90 » czw kwie 18, 2013 19:12

a jak nie posiadam :(

czy jak przy tym zaworze pomylę bieguny to coś się stanie ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Zawor N18 bieguny

Post autor: italiano_83 » czw kwie 18, 2013 20:05

vwtdi90 pisze:czy jak przy tym zaworze pomylę bieguny to coś się stanie ?
Diabli wie .. może nie sterować pracą egr


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Zawor N18 bieguny

Post autor: Sztomel » czw kwie 18, 2013 22:23

Nic się nie stanie. Biegunowość nie ma tu żadnego znaczenia. Mam specjalnie rozbebeszoną wtyczkę z odcinkiem kabla by nie mieć problemu podpinać się pod starszy i zarazem nowszy typ elektrozaworów (starsze mają wtyczki kwadratowe, nowsze półokrągłe) i obojętnie jak wepnę wtyczkę i jak podepnę końce kabla do biegunów akumulatora czy do oryginalnej wtyczki w czyimś samochodzie to i tak elektrozawory N18, N75 i N239 pracują prawidłowo. To nie silnik elektryczny by zmiana biegunowości wpływała na lewe i prawe obroty wirnika silnika. Śmiało podpinać jak Ci będzie wygodnie.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości