[Mk4 1.4 16V] Dzwoni w silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Areks7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz sie 20, 2006 11:29
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

[Mk4 1.4 16V] Dzwoni w silniku

Post autor: Areks7 » ndz sie 20, 2006 12:22

Witam!
Przy jeździe z włączoną klimą i jak dodaję gazu przy dużym obciążeniu zaczyna Mi coś dzwonić w silniku nie wiem czy to są zawory czy coś innego, w sumie zawory albo dzwonią albo nie.

Dajcie znać o takich problemach jak ktoś miał, albo wie jak to zrobić. :bajer:
[/b]
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 20:41 przez Areks7, łącznie zmieniany 1 raz.


Areks7

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz sie 20, 2006 12:31

z reguły owszem nadmierny luz zaworów obiawia się swego rodzaju dzwonieniem własnie pod obciązeniem ale nie w mk kiedy to cisnienie oleju reguluje ten luz moze w tej sytuacji nie same zawory dzwonia a (szklanki ) popychacze



Awatar użytkownika
Areks7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz sie 20, 2006 11:29
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Areks7 » ndz sie 20, 2006 12:50

A jak mam sprawdzić, które (szklanki) popychacza są do wymiany. Bo w przypadku popychaczy można sprawdzić, które są do wymiany.

A i jeszcze jedno!! Bierze mi olej i wyczytałem, że to może być z powodu za dużego luzu zaworowego.
A może są to uszczelniacze też??

Będę rozbierał silnik w przyszłym tygodniu, więc dlatego pytam


Areks7

Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » ndz sie 20, 2006 14:49

Areks7 pisze:Będę rozbierał silnik w przyszłym tygodniu, więc dlatego pytam

Mam ten sam silnik. Ile oleju Ci wypala? I daj znać o wynikach rozbiórki silnika.



Awatar użytkownika
Areks7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz sie 20, 2006 11:29
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Areks7 » ndz sie 20, 2006 15:10

Sporo ostatnio przejechałem ok. 200 km jechałem prawie cały czas A4 z prędkością 130km/h do nawet 180km/h. Spalił mi wtedy (0,5 litra).
No i teraz zastanawiam się, co to może być, jest kilka odp. W najgorszym wypadku „pierścienie” tylko nie wiem czy jak by się sprawdziło ciśnienie sprężanie czy coś by to wykazało.

No i te dzwonienie może jest to powiązanie za duże luzy zaworowe pobierają olej (przeczytałem w książce)


Areks7

Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » ndz sie 20, 2006 15:28

heh wszyscy mają to samo z 1.4 16V powinnismy złozyc protest do VAG ... :bigok: :jezor:



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » ndz sie 20, 2006 15:47

Areks7 pisze:Sporo ostatnio przejechałem ok. 200 km jechałem prawie cały czas A4 z prędkością 130km/h do nawet 180km/h. Spalił mi wtedy (0,5 litra).
No i teraz zastanawiam się, co to może być, jest kilka odp. W najgorszym wypadku „pierścienie” tylko nie wiem czy jak by się sprawdziło ciśnienie sprężanie czy coś by to wykazało.
A jaki masz przebieg? Ja mam ok 170 tys nalatane. Od nowości bierze olej, raz mniej raz więcej średnio wychodzi ok 2L na 10000 tyś km. Chciałbym to zniwelować ale boje sie kosztów jakie będą mnie czekały przy uszczelniaczach na podróbach zamknąć się można podobno w 1 tyś zł. Daj znać co robisz i gdzie robisz. Musimy sobie radzić z tym problemem grupowo :)



Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » ndz sie 20, 2006 15:52

nasza Fabia 1.4 16V ma 33000 km przebiegu... mozliwe ze zmienie najpierw olej z 5W na 10W...



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » ndz sie 20, 2006 16:36

Nie myslicie ze te silniki w mk4 1.4 16v sa bardzo awaryjne?



Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » ndz sie 20, 2006 16:44

awaryjny nie jest strasznie bo wszystko przez 6 lat jak narazie było ok... tylko ten olej...



Awatar użytkownika
Corso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:18
Lokalizacja: Z nad morza

Post autor: Corso » ndz sie 20, 2006 17:20

A czy olej który lejecie to nie castrol magnatec ?może warto przejść na półsyntetyk



Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » ndz sie 20, 2006 18:05

teraz leje castrola



Awatar użytkownika
Corso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:18
Lokalizacja: Z nad morza

Post autor: Corso » ndz sie 20, 2006 18:58

Aczy to nie po przejściu na castrol zaczynają się cuda z braniem oleju ?



Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » ndz sie 20, 2006 19:50

u mnie nie bo wcześniej był elf i też go zeżarł...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości