Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
djchester
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 12:36
Lokalizacja: Pietrzejowice

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: djchester » wt paź 23, 2012 07:32

mój aam po planie głowicy o 2mm, wałku z 2e, kompie z abs i przelocie po 5tysiach powiedziął do widzenia :bigok:


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=357983" onclick="window.open(this.href);return false; <---- moje czerwone MK3 <--- Projekt CHESTERFILD

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: gracek1906 » wt paź 23, 2012 11:10

a co takiego poszło?



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: homer21 » wt paź 23, 2012 17:10

pawelekk24 pisze:
homer21 pisze:czasami jest tak ze za słabe smarowanie jest i stukaja ja po wymianie walka z rp na gx silnik chodzi cichutko szklanki zostały z rp
po wyjeciu szklanek i wymoczeniu w oleju sprawdzilem rekoma która jak sie ugina jedna to kolek zero uginania
jak narazie wstawilem z abs caly komplet mial mniejszy przebieg i szklanki nie klepaly
niestety brak mozliwosci testu bo rozrusznik zacisnal du..pe
czekam na rozrusznik i dam znac bo jak narazie to same klopoty juz pól auta wymienilem
a szkoda mi juz naprawde kasy na te auto slup mierzylem jakies 6 miesiecy temu mial 12.5 bara na kazdym cylindrze wiec nie podam sie latwo
jesli nie bedzie klepal zapodam mu weberka po tunningu na ktorego wydalem prawie 300pln polerowane kanaly dysze regulowane pozadna kryza i uklad wydechowy z 2ee jesli beda klopoty gaznik kolektor wydechowy walek z 2e e ida na sprzedaz
czasami jest tak ze jak sie ze szklanki wydmucha olej po przez naciskanie jej to ona juz padnie nie wiem dlaczego tak jest ale pare razy miałem taki przypadek pozdro daj znać co z nim ..


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/

Post autor: homer21 » wt paź 23, 2012 17:13

gracek1906 pisze:a co takiego poszło?
można sie domyślać obstawial bym ze wał sie wysrał panewki i wgl albo góra poszła w pi*** . po przez planowanie głowicy zwiększa sie kompresja a co pozatym idzie tłoki,korby,wał,panewki dostają ostro w dupe xd


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: gracek1906 » wt paź 23, 2012 20:31

przestań jakie w d...? te waly wytrzymują znacznie wiecej niz jakieś tam planowanie, przecież pisal wcześniej że sprężanie po 12, aam zdrowy bez planowania glowicy tyle ma, poczekajmy aż napisze co sie stalo



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: homer21 » wt paź 23, 2012 21:42

kiedys ktoś pisał ze te silniki wytrzymują do około 200km potem juz leci wszystko


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: gracek1906 » śr paź 24, 2012 08:00

no tak, tylko on nawet do 100 sie nie zbliżył



Awatar użytkownika
djchester
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 12:36
Lokalizacja: Pietrzejowice

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: djchester » śr paź 24, 2012 16:12

pierscionki klęky dmuchał po nie całe 11 bar, i swoją drogą uszczelniacze zaworowe. Ale oleju schodziło sporo, dlatego dogonuje aktualnie swapa na 2.0,


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=357983" onclick="window.open(this.href);return false; <---- moje czerwone MK3 <--- Projekt CHESTERFILD

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: homer21 » śr paź 24, 2012 18:02

no to ładnie i powodzenia w swapie ;p


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
djchester
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 12:36
Lokalizacja: Pietrzejowice

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: djchester » śr paź 24, 2012 20:51

po 2 dniach zmiagania z nie zapalaniem auta udało się. Z mojej głupoty i braku doświadczenia nie wpiąłem jednej wtyczki do elektryki :banghead: i wtryski się nie otwierały, ale w końcu zapalił jutro składam go do kupy :)


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=357983" onclick="window.open(this.href);return false; <---- moje czerwone MK3 <--- Projekt CHESTERFILD

Awatar użytkownika
_pawelek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: pt mar 16, 2012 00:16
Lokalizacja: Warmia-Mazury NIL

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: _pawelek » wt mar 19, 2013 21:45

witam. powie mi ktos dokładnie ile warzy koło zamachowe w 2e ?? jakim seryjnym najlepiej zastąpic by było choc troszke lzejsze


VAG forever !!

mój czarnuch --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p5675535" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bucket
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz mar 31, 2013 10:18

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: bucket » śr kwie 17, 2013 17:23

spawacz pisze:Silnik ABD : St. spr.(CR) . 9.2:1 ,zaplon sterowany z ECU

- Zamach z 1.0 AAU
- Caly zespol wtryskowy z 1.8 ABS"a
- przyspieszenie zaplonu o 6-8 st.
- kolektor wydechowy z AEE + reszka wydechu
- porting glowicy+polerowanie komory spalania
- spilowanie podgrzewacza(jeża) w kolektorze
- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna
- nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm
- wydech/kolektor wydechowy w AEE z Ocatavii lub innych 1.6 mpi
- walek z AEX/AEE
- zamach 1.0 AAU
- mapa 1.8 ABS

ile km można uzyskać dzieki tym modyfikacjom??


slow but low

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: homer21 » śr kwie 17, 2013 21:58

10-15 zależy od różnych innych rzeczy na pewno poczujesz różnice bo samej obróbce głowicy i przyśpieszeniu zapłony obróbkę glowicy robiłem w RP i RF w obu było czuć sporą różnice co do serii


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bucket
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz mar 31, 2013 10:18

Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.

Post autor: bucket » czw kwie 18, 2013 00:36

czyli w przypadku ABD z 60km powinno byc 70-75km ? troche lipa ;)


slow but low

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 42 gości