opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: marcinas1983 » wt kwie 16, 2013 08:50

szypki, kiedyś kupiłem amory MTS'a z niżej osadzonym gniazdem sprężyny i jest różnica między zwykłymi MTS'ami... pech chciał, że jeden zaczął gubić olej i następne już kupiłem zwykłe MTS'y jak jeden do drugiego przyłożyłem to faktycznie różnica w osadzeniu gniazda sprężyny była widoczna.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: MAPET » wt kwie 16, 2013 10:26

nie nei ma juz takich z mts... sa ew z TA z nisza miska


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
mitusm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: sob mar 06, 2010 10:50
Lokalizacja: Myślenice/Limanowa

Re: MTS technik, warte:)?

Post autor: mitusm » wt kwie 16, 2013 21:37

szakulvip pisze:
mitusm pisze:Wsadziłem amory mts-a do sprężyn eibach pro kit, zrobiło się naprawdę twardo. Zamiast jeździć szybciej, jadę teraz wolniej... wracam do nowej serii, sprężyny zostają bo są świetne.
no przestań... jak ty to nazywasz "naprawdę twardo" to ja nie wiem czego oczekiwałes...i co za rok, dwa lata bedziesz szukał nowych amorków i znów seria? a tak wogóle to jest jakiś związek między: prędkość a twardosć?
Na seryjnych (jeszcze fabrycznych) amorach z eibach pro kit zrobiłem 50tyś km w 2 lata, przez ten czas sprawność spadła o 4-5%. Więc padające amory przy obniżeniu o 30-35mm to raczej mit.
Jak już będę jeszcze raz rozbierał mcpherson-a to wsadzę nowego bilstein b4. Nie dlatego że stare amory były padnięte, ale dlatego że mają po 11lat...
Co do związku prędkości i twardości chyba oczywiste jest że na równym asfalcie szybciej pokonamy zakręt na twardszym zawieszeniu.
Niestety w naszym kraju mamy drogi takie jakie mamy i zamiast jeździć szybciej po wsadzeniu nowych amorów jeździłem wolniej z powodu nierówności.
Co do samych amorów uważam że mają rewelacyjny stosunek jakości do ceny i polecę je każdemu kto chce utwardzić samochód.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: MAPET » śr kwie 17, 2013 07:27

mitem to jest to badanie sprawnosci amorkow przy sportowych sprezynach :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
mitusm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: sob mar 06, 2010 10:50
Lokalizacja: Myślenice/Limanowa

MTS technik, warte:)?

Post autor: mitusm » śr kwie 17, 2013 09:08

Rocznie różnymi samochodami (osobowe, małe busy) robię 150tyś km i wiem jak zachowuje się samochód na padniętych amorach bez sprawdzania ich sprawności.
Autko na ładnej glebie wygląda świetnie, ale na większości naszych dróg mega niskim i twardym samochodem jeździmy wolnien niż na serii.



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: szakulvip » śr kwie 17, 2013 09:17

MAPET pisze:mitem to jest to badanie sprawnosci amorkow przy sportowych sprezynach
dokładnie! ludzie wogóle nie zdają sobie z tego sprawy, tylko cieszą się, że amorki nadal w kondycji. Kolego mitusm a nie pomyślałeś, że normalnie na serii amorki+sprężyny, po przejechaniu tych 30kkm amorki zawsze spadna o te 4-5%? a przecież na sprezynie o innej charakterystyce ori amor 2x wiecej dostanie po dupie


Obrazek

Awatar użytkownika
KubaMek
Sprzedam Opla
Sprzedam Opla
Posty: 342
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 12:28
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: KubaMek » ndz maja 12, 2013 08:38

Dokupię gdzieś jeden amor (mts'a gwint mk4) na tył bo znowu szlak trafił?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: MAPET » ndz maja 12, 2013 09:43

na tyl idzie zwykly sportowy wiec tak


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
KubaMek
Sprzedam Opla
Sprzedam Opla
Posty: 342
Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 12:28
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: KubaMek » ndz maja 12, 2013 21:23

U ciebie też bo w sklepie widzę tylko w komplecie?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: MAPET » pn maja 13, 2013 14:59

mozemy sprzedac 1szt


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
zwirus
Wodzu
Wodzu
Posty: 417
Rejestracja: czw paź 13, 2011 17:57
Lokalizacja: Dębica

MTS technik, warte:)?

Post autor: zwirus » śr cze 05, 2013 15:10

ja mam w swoim mk4 założony gwint MTS-a i z tyłu jest dalej koza na max opuszczonym, miedzy nadkolem a oponą jest jeszcze dobre 4-5cm prześwitu, i nie wiem co zrobić może jakieś niższe sprężyny założyć? doradźcie mi coś bo już nie wiem co robić :banghead:



Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

MTS technik, warte:)?

Post autor: Paviarotti » śr cze 05, 2013 15:24

zwirus, wywalasz całkiem regulację i bawisz się z odbojami żeby nie przycierało.


Obrazek

labed2007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz maja 06, 2012 22:04

MTS technik, warte:)?

Post autor: labed2007 » śr cze 05, 2013 15:33

Witam,

Mam zawieszenie MTS'a ale nie gwint tylko obniżające, o takie:
http://www.mts-technik.pl/18/zawieszenia-obnizajace" onclick="window.open(this.href);return false;

Przed montażem kazałem mechanikowi ustawić ten talerz na amorze żeby auto siedziało jak najniżej.
Pojeździłem kilka dni i stwierdzam że jednak jest trochę za nisko.

W jaki sposób przestawić położenie tego talerza na sprężynę?



Awatar użytkownika
zwirus
Wodzu
Wodzu
Posty: 417
Rejestracja: czw paź 13, 2011 17:57
Lokalizacja: Dębica

MTS technik, warte:)?

Post autor: zwirus » śr cze 05, 2013 15:41

ogólnie teraz mam tak przycięte odboje jak auto stoi to od amora do odboja jest jakieś 7-8cm, po wywaleniu nakrętki wczoraj kolega mówił, że trze sprężyna o gwint i strasznie skrzypi, mieliście coś takiego? po wywaleniu nakrętki tej górnej sprężyna siedzi w takiej jakby metalowym pierścieniu on ma z 2cm wysokości czy coś takiego?

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości