1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
Witam
jestem szczęśliwym posiadaczem kolejnego VW w rodzinie
Opis auta
VW Golf MK3 1993 1.8 automat 75 KM (AAM) przebieg 78 000 km
Sprowadziłem w weekend sobie takie cudo i od razu na trasie z Hamburga do 3miasta zauważyłem że wskaźnik temperatury pokazuje wartości na poziomie 70 stopni
Niedogrzany trafił dzisiaj do warsztatu w celu wymiany termostatu i płynu.
Jednak wczoraj z rana dzisiaj i po naprawie samochód zgasł po odpaleniu po ok 10 sekundach jakby się zadławił i zabrakło mu "tlenu"
Po przełączeniu na "D" nie było mocy porostu zakaszlał i zgasł
Po przegazowaniu kiedy dostał trochę ciepła pracuje już idealnie.
Dodam jeszcze ( bo może to ma znaczenie) kiedy przełączam z D na N to czuje lekkie szarpnięcie ....
Dzięki za sugestie
jestem szczęśliwym posiadaczem kolejnego VW w rodzinie
Opis auta
VW Golf MK3 1993 1.8 automat 75 KM (AAM) przebieg 78 000 km
Sprowadziłem w weekend sobie takie cudo i od razu na trasie z Hamburga do 3miasta zauważyłem że wskaźnik temperatury pokazuje wartości na poziomie 70 stopni
Niedogrzany trafił dzisiaj do warsztatu w celu wymiany termostatu i płynu.
Jednak wczoraj z rana dzisiaj i po naprawie samochód zgasł po odpaleniu po ok 10 sekundach jakby się zadławił i zabrakło mu "tlenu"
Po przełączeniu na "D" nie było mocy porostu zakaszlał i zgasł
Po przegazowaniu kiedy dostał trochę ciepła pracuje już idealnie.
Dodam jeszcze ( bo może to ma znaczenie) kiedy przełączam z D na N to czuje lekkie szarpnięcie ....
Dzięki za sugestie
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury płynu - 4-pinowy w plastikowym króćcu przy głowicy. Jak odpali od strzała i będzie miał ok. 1100 obr/min to masz ten właśnie czujnik do wymiany. Proponuje kupić oryginał w ASO, bo te zamienniki za 20-30 PLN można sobie wsadzić w
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
ok idę zdjąć ten czujnik ale obroty .. mam zegarek hahah
Wróciłem odpalił bez mrugnięcia oka od razu wpadł na wyższe obroty i nie zająknął się nawet ale gdy podłączyłem czujnik obroty spadły i zaczął nie równo pracować jakby chciał się zdusić znowu
dzięki:)
Dzisiaj wymienię na oryginał
Pozdrawiam
Wróciłem odpalił bez mrugnięcia oka od razu wpadł na wyższe obroty i nie zająknął się nawet ale gdy podłączyłem czujnik obroty spadły i zaczął nie równo pracować jakby chciał się zdusić znowu
dzięki:)
Dzisiaj wymienię na oryginał
Pozdrawiam
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
no i muszę wrócić do tematu.. jest lepiej
Termostat i czujnik temp. wymienione.. wskaźniki na odpowiednich poziomach jednak dalej się przydusza na zimno ... trzeba odczekać 3-4 minuty na lekkim gazie... i wtedy do przodu ..
Zastanawiam się czy czasem nie zacząć sprawdzać elektryki zapłon kable cewka.. świece???
Termostat i czujnik temp. wymienione.. wskaźniki na odpowiednich poziomach jednak dalej się przydusza na zimno ... trzeba odczekać 3-4 minuty na lekkim gazie... i wtedy do przodu ..
Zastanawiam się czy czasem nie zacząć sprawdzać elektryki zapłon kable cewka.. świece???
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
VWLofi, jeśli nadal nie jest oki to pokusiłbym się na wymianę świeczek
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
Elo
jestem przed wymianą świec jednak postanowiłem sprawdzić co w trawie piszczy
Dzisiaj na zimny silnik zapodałem "elektroniczny obrotomierz" w zegarach
Po odpaleniu 1200-1160
w miarę upływu czasu i nagrzewania się silnika bez dodawania gazu zeszło do 920-960 - falujące
Po przegazaowaniu wchodziło 880 jednak później znowu powrót do 920-960
Dodam jeszcze że nie zgasł sam ..
Czy wszystko OK ???
jestem przed wymianą świec jednak postanowiłem sprawdzić co w trawie piszczy
Dzisiaj na zimny silnik zapodałem "elektroniczny obrotomierz" w zegarach
Po odpaleniu 1200-1160
w miarę upływu czasu i nagrzewania się silnika bez dodawania gazu zeszło do 920-960 - falujące
Po przegazaowaniu wchodziło 880 jednak później znowu powrót do 920-960
Dodam jeszcze że nie zgasł sam ..
Czy wszystko OK ???
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
Świeczki wymienione.. szarpanie - dławienie jakby mniejsze ale zostało no i jakby mocy przybyło..
Kable czy cewka??
Kable czy cewka??
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
Teraz wymienione przewody WN i .... maskara.. już z tym autem a może coś ze ssaniem nie hallo skoro na zimnym nie dostaje tyle co potrzeba??? więc iść w stronę gaźnika???
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
Stał się ... przetestowałem autko bez sondy i śmiga jak nowe
Po podłączeniu sondy gaśnie jak poprzednio...
Dziękuje za wszelką pomoc
Po podłączeniu sondy gaśnie jak poprzednio...
Dziękuje za wszelką pomoc
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
Witam, ma ten sam problem mechanik nie wie co to moze byc. Udalo się tobie uporac z tym problemem? Pisales ze jestes z 3city ja równiez z takim samym autem i ogolnie codziennie ten sam rytuał 3-4 min gazowania zeby odjechac
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
generalnie poszło.... na prv odnośnie temp jeśli chodzi o szarpanie ... po odłączeniu sondy lambda wszystko gra jednak jeszcze nowej nie zakupiłem i używam tej uszkodzonej pozdr.
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
Sonda Lambda wymieniona po wcześniejszym spisaniu nr części z oryginału auto jak nowe z super mocą 75 KM
Temat do zamknięcia jak sądzę
Pozdrawiam
Temat do zamknięcia jak sądzę
Pozdrawiam
1.8 silnik AAM Automat gasnie na zimno
hej mam pytanko jak twoje autko z ta nową sonda jeździ bez problemu nie gaśnie? troche już czasu minelo od kiedy ja wymieniles czy problem powrócił?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości