AEE problemy z przerywaniem

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kwadrat224
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: śr lip 25, 2012 21:59
Lokalizacja: Mazowsze

AEE problemy z przerywaniem

Post autor: kwadrat224 » pt kwie 12, 2013 17:18

W skodzie octavii jest silnik AEE taki sam jak w golfie i mam problem gdyż wymieniłem już połowę elektryki a samochód szarpie co może być przyczyną takiego zachowania auta

wymienione :
palec, kopułka,przewody,Świece ,sonda lambda, czujnik HELLA



Awatar użytkownika
przemal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 482
Rejestracja: wt wrz 18, 2012 18:29
Lokalizacja: NO

AEE problemy z przerywaniem

Post autor: przemal » pt kwie 12, 2013 19:13

Skan VAGiem był?


Gran Turismo Iniezione

kwadrat224
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: śr lip 25, 2012 21:59
Lokalizacja: Mazowsze

AEE problemy z przerywaniem

Post autor: kwadrat224 » pt kwie 12, 2013 19:21

był był coś pisało że czujnik od położenia wału ale to jest inaczej czujnik hella został wymieniony

myślę czy to nie jest przepustnica ??

paliwo odpada bo to się dzieje i na gazie i na benzynie :)



Kamil84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 26, 2007 19:53
Lokalizacja: Lublin

AEE problemy z przerywaniem

Post autor: Kamil84 » ndz kwie 14, 2013 19:30

Mam ten sam silnik w golfie. Teraz mam podobny problem, tzn może bardziej złożony.
Jak wygląda u Ciebie sprawa z obrotami na biegu jałowym.
U mnie szarpie, ponieważ mam zdecydowanie zawyżone obroty biegu jałowego i po dodaniu gazu obroty najpierw spadają przez co chyba jest to szarpnięcie. :?

Przy okazji opiszę mój problem dokładniej to może jest wspólne rozwiązanie.
U mnie obroty po odpaleniu wskakują na 1400-1600 a czasami i wyżej. W czasie jazdy raczej nie ma dziwnych zachowań. Natomiast cyrk się zaczyna po wrzuceniu luzu, obroty falują, aż do momentu zatrzymania się. Po mieście nie da rady jechać. Na szybko coś musiałem wykombinować i odłączyłem wtyczkę komputera przy przepustnicy, przestał falować. Poszedłem krok dalej, odpaliłem go na wyjętej wtyczce i po chwili podłączyłem, skutek brak falowania na biegu jałowym i obniżyły się obroty biegu jałowego do ok 1100. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu problem powraca. Więc znowu odłączenie, odpalenie, podłączenie.

Problem ten pojawił się pewnego chłodnego dnia jak auto nie chciało odpalić i dopiero za 5 razem zaskoczył i wyzerowało zegar. Czy może to być problem z adaptacją przepustnicy. Kiedyś miałem praktycznie identyczny problem wtedy był zamieniany komputer i przepustnica. Po zmianie auto chodziło dobrze, a po powrocie moich części wróciły problemy. A że miałem pilny wyjazd to "wypożyczyłem" te części na tydzień i po powrocie założyliśmy moje z powrotem. I zadziałała "autonaprawa" czyli auto chodziło normalnie. I bądź tu człowieku mądry. :rotfl:



kwadrat224
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: śr lip 25, 2012 21:59
Lokalizacja: Mazowsze

AEE problemy z przerywaniem

Post autor: kwadrat224 » wt kwie 16, 2013 11:13

no u mnie na biegu jałowym ma obroty 600 coś jak ciepły i nie szarpie na głównie przerywa miedzy 1500-2500 tys, jak by gubił iskre czy coś bo paliwo odpada bo i na gazie i na benzynie ma to :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości