Kierownica i jej AIRBAG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kierownica i jej AIRBAG
witam. niedawno kupilem golfika z 2000r, i zaczolem go ogladac pod kontem bezwypadkowosci. stwierdzilem ze wszystko w nim jest ok pasy chodza jak trzeba bo auto ma tylko 130 tys przebiegu ale martwi mnie kierownica a dokladniej mowiac AIRBAG. moze dziwnie to zabrzmi ale tworzywo z ktorego zostal zrobiony powiedzmy (przycisk klaksonu) jest inny niz w moim drugim aucie ktorym jest passat z 2002r. w golfie ten przycisk klaksonu jest wykonany z miekkiego materialu, wydaje sie ze z cienszego plastiku i martwi mnie fakt ze ktorys z airbagow moze byc lub jest zamiennikiem, ale nie jestem pewien do konca czy faktycznie tak jest, dlatego pytam sie na forum. mam nadzieje ze dosyc wyraznie sie okreslilem. szukalem troche w internecie cos na temat AIRBAG-ow i nie znalazlem odpowiedzi na moje pytania. z gory dziekuje za odpowiedz
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Kierownica i jej AIRBAG
lepiej niż jest miękki niż miałby być twardy, właśnie zaślepki atrapy są twardsze niż oryginały, bynajmniej odniosłem takie wrażenie oglądając takie do Mk5, najprościej zdjąć poduchę i sprawdzić czy faktycznie ona tam jest
Kierownica i jej AIRBAG
zdjac poduche wiem jak, ale czy jesli cos pojdzie nie tak, nie odpali mi ona w rekach ? czy zabezpieczyc sie i odlaczyc akumulator ?
Kierownica i jej AIRBAG
Nie odpali - bo niby dlaczego miałaby to zrobić ?
Jak się rzeczywiście boisz - to możesz aku odłączyć
Jak się rzeczywiście boisz - to możesz aku odłączyć
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Kierownica i jej AIRBAG
aku zawsze możesz odłączyć aczkolwiek ja w swoim Mk5 zdejmowałem poduchę tylko na wyłączonym zapłonie, wówczas nawet błąd poduszki się nie pojawi, przekładałem płótno poduszki z zaślepki kierownicy 4-ramiennej do zaślepki kierownicy 3-ramiennej, w zasadzie poduchę wyjmowałem kilka razy zawsze tylko na wyłączonym zapłonie
Kierownica i jej AIRBAG
przezorny zawsze ubezpieczony ;] poza tym nie jestem na tyle glupi zeby sprawdzac poduszke na odpalonym silnika badz wlaczonym zaplonie ;]
Kierownica i jej AIRBAG
mam jeszcze prozbe do tych ktorzy zobacza moj post aby zobaczyli airbag w swoim samochodzie i napisali tu jak to wyglada u nich. Dzieki za pomoc ;]
Kierownica i jej AIRBAG
Xnianx auto 13 letnie i przebieg 130 tys km? Nie sadze ze to jest orginalny przebieg no chyba ze masz ksiazke serwisowa i wszystko jest udokumentowane.
Co do poduszki to najlepiej daj jakies foto zeby zobaczyc jak to wyglada, jak bedziesz sciagal airbag to nie muszisz odłaczac aku, nie boj sie poduszka nie wystrzeli
Co do poduszki to najlepiej daj jakies foto zeby zobaczyc jak to wyglada, jak bedziesz sciagal airbag to nie muszisz odłaczac aku, nie boj sie poduszka nie wystrzeli
Sprzedam części do: VW GOLF IV różne wersje silnikowe
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Kierownica i jej AIRBAG
Jest tak, że wczesne roczniki MK4 i Passatów B5 miały inny odcień poduszki kierownicy - była bardziej błyszcząca - widac to doskonale na różnego rodzaju fotkach. Tak po prostu jest.
Póżniej, nie pamiętam od którego rocznika zmieniono tworzywo i nie było juz takie świecące.
Co do demontażu, to nie musisz akumulatora odpinać, zadbaj tylko o to, żeby zaplon był wyłączony.
Póżniej, nie pamiętam od którego rocznika zmieniono tworzywo i nie było juz takie świecące.
Co do demontażu, to nie musisz akumulatora odpinać, zadbaj tylko o to, żeby zaplon był wyłączony.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Re: Kierownica i jej AIRBAG
NIE realne 'Xnianx pisze:witam. niedawno kupilem golfika z 2000r, tylko 130 tys przebiegu
Zrób zdjęcia auta chciałbym to zobaczyć(na zewnątrz i w środku ).
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kierownica i jej AIRBAG
przebieg realny bo to 1,6 a nie tdi. Chcesz sprawdzić? masz 2 metody - włącz stacyjkę, obok pedału kierowcy jest zaślepką - zdemontuj i przywal młotkiem w sterownik airbag - jak są poduchy to wystrzelą .
A teraz druga metoda to zrzucić poduchę z kiery, odpiąć prawą zaślepkę konsoli dostęną po otwarciu drzwi i obejrzeć poduchę pasażera oraz zdjąć boczne osłony pasów i obejrzeć pasy
A teraz druga metoda to zrzucić poduchę z kiery, odpiąć prawą zaślepkę konsoli dostęną po otwarciu drzwi i obejrzeć poduchę pasażera oraz zdjąć boczne osłony pasów i obejrzeć pasy
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Kierownica i jej AIRBAG
Nie prawda dla 13 latgrg474 pisze:przebieg realny bo to 1,6
160 dałbym min..
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Kierownica i jej AIRBAG
to o niczym nie świadczy, równie dobrze może mieć sporo więcej, jeśli nie jest to potwierdzone żadnymi dowodami to nic po naszym gdybaniu, teoretycznie jako 13-latek równie dobrze może mieć 260 kkm albo i więcej, znając życie jeśli od handlarza to stówka obowiązkowo musiała zostać zdjęta, ale powtórzęgrg474 pisze:przebieg realny bo to 1,6
jeśli nie jest to potwierdzone żadnymi dowodami to nic po naszym gdybaniu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości