Swap V6 Z golfa IV do Golfa III Co potrzeba ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap V6 Z golfa IV do Golfa III Co potrzeba ?
Witam koledzy co dokładnie potrzeba na Swapa V6 Z golfa IV GTI do Golfa III ?? Silnik kompletny, komputer i... ?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Swap V6 Z golfa IV do Golfa III Co potrzeba ?
silnik vr6 24v z mk4 pasuje na mocowania vr6 z mk3 więc mocowań nie musisz przerabiać, co do skrzyni to o ile się nie mylę vr6 24v były w 4 motion więc jeśli masz napęd tylko na przód to skrzynia najlepiej z vr5, sprzęgło i zamach nie wiem z czego podejdzie...musisz popytać kogoś kto robił takiego swapa, tak samo jeśli chodzi o półosie (wydaje mi się że z mk3 vr6/gti będą pasowały) co za tym idzie wahacze, zwrotnice i stabilizator też z mk3 GTI/vr6. Sprzęgło hydrauliczne jest w skrzyni vr5 więc pedały z mk3 z hydraulicznym sprzęgłem będą potrzebne, pompka sprzęgła, zbiorniczek płynu hamulcowego z wyjściem na pompkę sprzęgła, lewarek na linki. Jeśli chodzi o elektrykę to oprócz wiązki kompa itd będziesz potrzebował też zegary i kluczyki z pastylką immo bo w mk4 immo jest w liczniku (chyba, że ktoś Ci w kompie immo wyłączy wtedy możesz dać licznik z mk3). Co do pompy paliwowej to nie wiem czy ta która jest seryjnie w mk3 VR6 da radę czy trzeba inną.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Swap V6 Z golfa IV do Golfa III Co potrzeba ?
dzieki wielkie. Ktos odemnie kupuje V6 z golfa IV i bedzie wkladal do golfa III i chcialem wiedziec co potrzebuje zeby odpalic silnik. Czyli kompletny silnik, komputer, wiazka silnika, zegary oraz stacyjka z kluczeykiem. a jesli chodzi o pozostala elektryke tzn. bezpieczniki i reszta wiazki tez potrzebuje czy nie ?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Swap V6 Z golfa IV do Golfa III Co potrzeba ?
Stacyjka to nie koniecznie, wystarczy pastylka od immo i wszystkie graty do immo, bo stacyjki z mk4 chyba nie zamontujesz do mk3. Najlepiej będzie jak ktoś Ci wyłączy immo wtedy masz ułatwioną robotę. Skrzynka bezpieczników z mk4 jest zupełnie inna niż skrzynka z mk3 i nic zamiennie nie pasuje. Więc czeka Cię cięcie i lutowanie przewodów ze schematami w ręku.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Swap V6 Z golfa IV do Golfa III Co potrzeba ?
pompa paliwa z vr6 z mk3 daje 4 bary z V6 z mk4 3 bary będziesz miał zabawę z sandami aż 4 są
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Swap V6 Z golfa IV do Golfa III Co potrzeba ?
a jest ktoś w stanie podrzucić schemat przeróbki wiązki silnika z MK4 na MK3? Potrzebuję opisy pinów z wiązki w MK4, bo z MK3 mam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości