14. pkt regulaminusteniu4 pisze:to masz tam taki nieskromny plusik u góry
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
hutnik, prostokąt...rozbierz i zobacz. Ja swoje piloty rozebrałem i pewnie też będę dorabiał trzeci przycisk
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
A tak... Cytat z mojego ukochanego filmu "Miś"Qto pisze:steniu4 napisał(a):
to masz tam taki nieskromny plusik u góry
14. pkt regulaminu
"...przepraszam Panie władzo. Jak człowieka przyprze, to zapomina o regulaminie..."
tym samym obiecuję, że więcej nie będę i przyznaję się do winy
hutnik tylko obudowa 2p od tak nie zagra jak dołożysz trzeci przycisk. Albo wiercisz, albo zmieniasz obudowę na 3p...
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
rozebrałem pilot i mam 1J0 959 753 AG i na tej płytce jest po srodku miejsce na nowy mikrostyk..? jak się wlutuje to powinien się zamek tylko klapy otwierać? gdzie dostać taki mikrostyk? obudowa na 3 przyciski jest dostepna w ASO?
Jeżdżę też VW Sharan 1.9TDI PD 130KM ASZ rocznik 2005
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
hutnik, mam dokładnie taki sam kluczyk. Na allegro można kupić zarówno gumowe przyciski jak i microswitche http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... zyciski+vw" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak będę dziś wychodził z pracy to zewrę na krótko pola na płytce i będzie wiadomo czy wystarczy samo dołożenie guziczka
EDIT
Zdjąłem gumowe klawisze z obudowy i niestety gumka z 3 przyciskami nie będzie pasować do obudowy 2-przyciskowej, bo w miejscu na środkowy klawisz jest zgrubienie (i brakuje otworu, ale to mniejszy problem). Trzeba więc wymienić plastikową obudowę pilota.
I zauważyłem jeszcze jedną rzecz, na płytce poniżej diody znajdują się pola do przylutowania jeszcze jednego przycisku, jest to akurat w miejscu przycisku tzw. "panic", jak w pilocie z aukcji http://allegro.pl/vw-touareg-obudowa-kl ... 01482.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Niestety konstrukcja tamtej obudowy jest nieco inna i trzeba by było przekładać wszystkie wnętrzności, o ile by pasowały Choć może być problem, bo widać, że okienko na diodę led jest w zupełnie innym miejscu.
Jak będę dziś wychodził z pracy to zewrę na krótko pola na płytce i będzie wiadomo czy wystarczy samo dołożenie guziczka
EDIT
Zdjąłem gumowe klawisze z obudowy i niestety gumka z 3 przyciskami nie będzie pasować do obudowy 2-przyciskowej, bo w miejscu na środkowy klawisz jest zgrubienie (i brakuje otworu, ale to mniejszy problem). Trzeba więc wymienić plastikową obudowę pilota.
I zauważyłem jeszcze jedną rzecz, na płytce poniżej diody znajdują się pola do przylutowania jeszcze jednego przycisku, jest to akurat w miejscu przycisku tzw. "panic", jak w pilocie z aukcji http://allegro.pl/vw-touareg-obudowa-kl ... 01482.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Cytat z http://forum.vw-passat.pl/threads/15276 ... post160246" onclick="window.open(this.href);return false;Co to jest Panic??
Funkcja PANIC służy do odstraszania kręcących sie koło samochodu podejrzanych osób. Np. widzisz na parkingu, że ktoś kręci sie koło Twojego samochodu i z pewnością nie jest to właściciel stojącego ew. obok innego samochodu - wtedy wciskasz przycisk i włącza się syrena na ok.10 sek. To daje potencjalnemu włamywaczowi/złodziejowi znak, że auto jest uzbrojone w alarm i być może odpuści
Niestety konstrukcja tamtej obudowy jest nieco inna i trzeba by było przekładać wszystkie wnętrzności, o ile by pasowały Choć może być problem, bo widać, że okienko na diodę led jest w zupełnie innym miejscu.
Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
piori daj znać czy zamek klapy hula jak połaczyłeś to na krótko.
taki mikrostyk będzie dobry? z allegro po 1,20zł
wymiary: 6,2 x 6,2 x 3,1 całkowita wysokość
taki mikrostyk będzie dobry? z allegro po 1,20zł
wymiary: 6,2 x 6,2 x 3,1 całkowita wysokość
Jeżdżę też VW Sharan 1.9TDI PD 130KM ASZ rocznik 2005
Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
to jest miejsce na ten 3ci przycisk.
jak wlutujesz, to powinien otwierać tylko zamek tylnej klapy.
ja kupowałem na sklepie elektronicznym. Koszt też tak coś koło 1,50pln tylko na allegro dolicz przesyłkę ale jak nie masz w pobliżu sklepu jakiegoś to wtedy taka droga...
obudowy w aso mają. Oczywiście. ca 200pln a na allegro bdb chińskie podróbki za 28pln... Kupowałem kiedyś kilka i naprawdę są świetne!
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
ja jutro jadę na szrot i kupie cały pilot za kilka euro (mam nadzieję) może trafię na 3 przyciskowi, uważam że lepsza używka ori niż nowe chińskie i będę przylutowywał
EDIT:
na całym szrocie stoi z 15 golfów, 10 passat-ów, skody, audi i inne i ani jednego kluczyka z pilotem
EDIT:
na całym szrocie stoi z 15 golfów, 10 passat-ów, skody, audi i inne i ani jednego kluczyka z pilotem
Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
i jak Wasze pruby? działa Wam ten 3 przycisk od klapy? je jeszcze nie miałem okazji spróbować, wyczytałem że np w golfie 5 lub passacie trzeba przeprogramować moduł komfortu tak żeby odskakiwała klapa... w golfie 4 też trzeba przeprogramować moduł komfortu? i są jakieś sprężyste odboje do varianta? zamiast spręzyn na siołownikach... np coś takiego jak sirocco
Jeżdżę też VW Sharan 1.9TDI PD 130KM ASZ rocznik 2005
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Ja też tak uważam, jeśli chodzi o większość rzeczy, ale akurat te obudowy miałem okazje trzymać w ręku, poza tym tez i składałem z nich kompletne kluczyki i uwierz mi, nie jesteś w stanie ich odróżnić od oryginałów jeśli Ci je położę na stole. I to zarówno poskładanych kompletnie jak i rozebranych. Nawet oznaczenia w środku mają i numery pilotów... Wiesz, to nie są hamulce, zawieszenie czy elementy karoserii żeby nie brać zamienników. To tylko zwykły głupi kluczyk który nosisz w kieszeni. Z tych chinoli jedynie kiepskie są surówki kluczyka, choć i dwie jako awaryjny kluczyk zrobiłem i nie ma z nimi problemów.szczyku pisze:uważam że lepsza używka ori niż nowe chińskie
Dokładnie hutnik - żeby odskakiwała... W mk4 nie ma tej funkcji, a do działania samego 3ciego przycisku nie trzeba nic przeprogramowywać...hutnik pisze:wyczytałem że np w golfie 5 trzeba przeprogramować moduł komfortu tak żeby odskakiwała klapa... w golfie 4 też trzeba przeprogramować moduł komfortu?
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
witam kilka pytan w moim golfiku dolozylem komfort 1c0 959 799B. kupilem pilot 434 mhz na 2 przycisku i aktywowalem domykanie po pilocie. nastepnie naszlo mnie aby zrobic klape z pilota.. kupilem pilot 434 mhz na 3przyciski- i dziala centralny otw/zamk ale domykanie juz na nim nie dziala... 2gi pilot normalnie domyka i otwiera okna... nastepna sprawa- moglby mi ktos powiedziec w ktorych komorkach komfortu zmienic wartosci aby dzialala klapa- bo jak narazie tylko pin 3/23 reaguje na otwieranie- 18/23 milczy przy zamykaniu i dodatkowo co zmienic w komforcie aby aktywowac automatyczna klape z pilota. obecnie mam juz zrobione aut. otweiranie ale z przycisku w kabinie.
po czytaniu postow doszedlem do wniosku,ze komfort mam z passka/golfa warianta. tam w klapie sa 2 mikrostyki a w moim HB mam tylko 1en w klamce. powiedzcie mi jak zmienic wartosci w komforcie przez vcd pro aby komfort wspolgral z HB. teraz reaguje tylko na otwieranie, a jak wcoskam zamknij to brak reakcji bo modul twierdzi, ze klapa jest caly czas zamknieta. dzieki z gory.
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
kupiłem mikrostyk, rozebrałem pilot żeby sprawdzić czy działa, przytykam mikrostyk do środkowego wolnego pola i nic się nie dzieje z klapą
miga tylko czerwona dioda w pilocie po niacisnięciu, a jak dłóżej przytrzymam około 5 sekund to mrugną awaryjne 2 razy
i gdzie tu szukać przyczyny??? mam varianta wiec powinno to śmigać. prosze o rady
miga tylko czerwona dioda w pilocie po niacisnięciu, a jak dłóżej przytrzymam około 5 sekund to mrugną awaryjne 2 razy
i gdzie tu szukać przyczyny??? mam varianta wiec powinno to śmigać. prosze o rady
Jeżdżę też VW Sharan 1.9TDI PD 130KM ASZ rocznik 2005
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
hutnik, dzięki za PW. Zapomniałem trochę o sprawie, bo właśnie jestem w trakcie budowy domu i mam 1000 innych rzeczy na głowie
Z tego co pamiętam to u mnie efekt zwarcia pól na płytce był identyczny i dalej już nie drążyłem problemu. Mój golf to też variant, modelowo 2005 rok. Ale chyba fabrycznie taka opcja istniała, trzeba by znaleźć kogoś z autem z tą funkcją i porównać moduły komfortu, a raczej ich ustawienia. W wolnej chwili poszukam po zagranicznych forach, może ktoś już rozgryzł problem...
Z tego co pamiętam to u mnie efekt zwarcia pól na płytce był identyczny i dalej już nie drążyłem problemu. Mój golf to też variant, modelowo 2005 rok. Ale chyba fabrycznie taka opcja istniała, trzeba by znaleźć kogoś z autem z tą funkcją i porównać moduły komfortu, a raczej ich ustawienia. W wolnej chwili poszukam po zagranicznych forach, może ktoś już rozgryzł problem...
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
U mnie z modułem J0959799AH wszystko chodzi bez potrzeby dodatkowego przerabiania, programowania. Klapa normalnie otwiera się po przytrzymaniu dolutowanego przycisku.
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
markus420, masz starszy moduł komfortu 1J0, ja mam 1C0. Przydałby się ktoś z 1C0 i działającym otwieraniem bagażnika.
Znalazłem na naszym forum temat o odblokowaniu tej funkcji w module komfortu, ale mkV viewtopic.php?p=3962732#p3962732" onclick="window.open(this.href);return false; , więc pewnie w mkIV też się da.
Widzę po forach, że wszyscy ładują w klapy odboje z Scirocco 1K8 827 761 C , one są z jakąś sprężyną w środku?
EDIT: Te odboje chyba mają sprężynę " onclick="window.open(this.href);return false;
Znalazłem na naszym forum temat o odblokowaniu tej funkcji w module komfortu, ale mkV viewtopic.php?p=3962732#p3962732" onclick="window.open(this.href);return false; , więc pewnie w mkIV też się da.
Widzę po forach, że wszyscy ładują w klapy odboje z Scirocco 1K8 827 761 C , one są z jakąś sprężyną w środku?
EDIT: Te odboje chyba mają sprężynę " onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości