A więc na początku udajemy się do sklepu kupujemy zestaw naprawczy do wahaczy:
* 2 szt. tulei przednich.
* 2szt. tulei tylnych.
* 2 szt sworzni.
![Obrazek](http://fotem.pl/data/b1df692fc1d1c5bb1ab8441cd839a.jpg)
1.Podnosimy auto, odkręcamy koło.
2.Używając drugiego lewarka podnosimy wahacz tak żeby dało się odkręcić śrubę od końcówki drążka stabilizacyjnego.
![Obrazek](http://fotem.pl/data/544996cae675ebb1fba68085905c4f.jpg)
3. Następnie odkręcamy śrubę od sworznia i wybijamy go.
![Obrazek](http://fotem.pl/data/a74775466151d627ac921d18a89565.jpg)
4. Odkręcamy śruby od tulei. W zaznaczonej tulei tylnej na żółto jest również nakrętka u góry radzę sobie wspomóc drugim kluczem bo przy odkręcaniu kręci się razem ze śrubą.
![Obrazek](http://fotem.pl/data/a757828e3f79142b9350aeeccf6399b.jpg)
5. Wyjmujemy wahacz. Teraz bierzemy się za wyjęcie tulei jest dużo sposobów. Ja postanowiłem wyciąć gume z tulei tylnej naciąć brzeszczotem w dwóch miejscach i wybić przecinakiem. Są one aluminiowe tak że nie ma z nimi dużego problemu. Natomiast tuleje przednią wyciskamy w imadle polecam klucz nasadkowy bodajże 13 z drugiej strony coś o większej średnicy niż tuleja i wyciskamy.
![Obrazek](http://fotem.pl/data/7f7f26b3a7ec856692e321714fba.jpg)
6.W ten sam sposób wprasujemy przednią tuleje jak wyjmowaliśmy. Natomiast do tylnej trzeba dopasować pierścień o takiej samej średnicy również włożyć w imadło ustawić tak aby wchodziło równo i skręcamy co kilka milimetrów kontrolując . Do wprasowania można użyć smaru żeby sprawniej wchodziło.
7. Jak już mamy tuleje na swoim miejscu montujemy nowy sworzeń. Zakładamy wahacz z powrotem i bierzemy się za drugie koło.