nie kolego na zimowych i są takie jak oryginałyawo250 pisze:może już na większe koła np. na letnie zmieniłeś ?warjatmz pisze:a jeszcze mam pytanie przed wymianą pompy przy 3 tyś obrotów miałem 140 teraz przy 3 tyś mam 120 czego może być przyczyna ??
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
Na wiekszych to by mu szybkość wzrosła, nie spadła ale żeby mu o 20 km spadła ,to by musiał gumy zrzucić i na felgach jechać ...NIEMOŻLIWE żeby nie wiem co robił z kołamiawo250 pisze:może już na większe koła np. na letnie zmieniłeś ?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
nie, sprzeglo Ci sie widocznie ślizga, albo z wymiana opon wymieniono i skrzynie
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
sprzęgło jest nowe tak się stało po wymianie pompy ale czy to możliwe jest że pompa by była walnięta
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
Z pompą róznie moze być ,ale niektóre rzeczy nie są możliwe żeby wystąpiły z winy pompy wtryskowej , tak jak to opisywałeś ,czyli tak : "przed wymianą pompy przy 3 tyś obrotów miałem 140 teraz przy 3 tyś mam 120 " ...pompa wtryskowa to nie skrzynia biegów za to nowe sprzegło lubi się poslizgać trochę po zmianie ,co nie dawno przerabiał mój kolega i na to stawiam u ciebie ...jedyne co dziwne ,to że nie jesteś w stanie zauważyć ślizgającego się sprzęgła ,objawy są tak oczywiste i słyszalne gołym uchem , że praktycznie każdy srednio rozgarnięty kierowca zauważyć je powinienwarjatmz pisze: tak się stało po wymianie pompy ale czy to możliwe jest że pompa by była walnięta
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
kolego to już się działo przed wymianą sprzęgła też myślałem że to sprzęgło i wymieniłemmunior pisze:Z pompą róznie moze być ,ale niektóre rzeczy nie są możliwe żeby wystąpiły z winy pompy wtryskowej , tak jak to opisywałeś ,czyli tak : "przed wymianą pompy przy 3 tyś obrotów miałem 140 teraz przy 3 tyś mam 120 " ...pompa wtryskowa to nie skrzynia biegów za to nowe sprzegło lubi się poslizgać trochę po zmianie ,co nie dawno przerabiał mój kolega i na to stawiam u ciebie ...jedyne co dziwne ,to że nie jesteś w stanie zauważyć ślizgającego się sprzęgła ,objawy są tak oczywiste i słyszalne gołym uchem , że praktycznie każdy srednio rozgarnięty kierowca zauważyć je powinienwarjatmz pisze: tak się stało po wymianie pompy ale czy to możliwe jest że pompa by była walnięta
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
Nie jest to możliwe, aby sam z siebie w tych samych (obroty) warunkach jechał wolniej niż wcześniej - za to odpowiada tylko skrzynia, ew. koła które jednak są te same. Zmieniałeś licznik, grzebałeś w nim czy coś ?
Drugie pytanie do będących w temacie: może impulsator skrzyni wariuje ? Choć nie wiem czy to by dało taki efekt.
Drugie pytanie do będących w temacie: może impulsator skrzyni wariuje ? Choć nie wiem czy to by dało taki efekt.
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
Jeżeli chcesz to możesz podesłać swoje wtryski i mogę je sprawdzić. Ciśnienia i jakość rozpylania.
Ostatnio u brata w ALH spalanie było na poziomie 7l trasa. Sprawdziłem wtryskiwacze i co się okazało, dwa wtryski miały 167/270bar dwa po 170/275 z czego jeden już lał korekcje powyżej 1,00 Nie wiem czym były spowodowane tak duże spadki ciśnień oraz korekcje (korekcje, być może laniem jednego wtryskiwacza). Po wymianie jednej końcówki na sprawną używkę, oraz ustawieniu ciśnień na prawidłowe 220/300 oraz dawki 4,8mg/r kąt wtryski 51 auto zbiło spalanie w trasie o 2,3l czyli 4,7/100km
Ostatnio u brata w ALH spalanie było na poziomie 7l trasa. Sprawdziłem wtryskiwacze i co się okazało, dwa wtryski miały 167/270bar dwa po 170/275 z czego jeden już lał korekcje powyżej 1,00 Nie wiem czym były spowodowane tak duże spadki ciśnień oraz korekcje (korekcje, być może laniem jednego wtryskiwacza). Po wymianie jednej końcówki na sprawną używkę, oraz ustawieniu ciśnień na prawidłowe 220/300 oraz dawki 4,8mg/r kąt wtryski 51 auto zbiło spalanie w trasie o 2,3l czyli 4,7/100km
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr paź 15, 2008 17:19
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
Witam
mam pytanie czy po wymianie wtrysków na 216 brd w moim alh znacznie wzrosło spalanie i czy po zrobieniu korekty softu spadnie ??
Z góry dzieki za odp ps. szukałem tematu ale chyba nie został jeszcze poruszony
mam pytanie czy po wymianie wtrysków na 216 brd w moim alh znacznie wzrosło spalanie i czy po zrobieniu korekty softu spadnie ??
Z góry dzieki za odp ps. szukałem tematu ale chyba nie został jeszcze poruszony
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
Temat był poruszany wielokrotnie, a spalanie w głównej mierze zależy od stopnia wciśnięcia gazu i stylu jazdy, jeśli gniotąc gaz spodziewasz się niższego spalania niż obecnie to się niemiło rozczarujesz Przy normalnym stylu jazdy spalanie utrzyma się na podobnym poziomie w zależności o obecnej kondycji Twoich wtryskiwaczy jeśli niedomagają to może nawet być niższe, a to wszystko przez fakt, że auto będzie sprawniejsze i generować większą moc, więc do uzyskania identycznych przyspieszeń, nie trzeba będzie tak długo u głęboko wciskać gazu. Nowe końcówki lepiej "pylą" i maja ustawione ciśnienia wtrysku, a to się przekłada na sprawność i oszczędności.Wojtek_beny pisze:Witam
mam pytanie czy po wymianie wtrysków na 216 brd w moim alh znacznie wzrosło spalanie i czy po zrobieniu korekty softu spadnie ??
Z góry dzieki za odp ps. szukałem tematu ale chyba nie został jeszcze poruszony
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
Ale niektórzy myslą że mimo że cisną ,mają tuningowy soft ,to nowe większe końcówki w jakiś cudowny sposób ,generują moc z powietrza Jak się w pełni korzysta z mocy i gniecie ,to cudów nie ma ,spalanie wzrośnie ,bo fizyki nie oszuka ...A jak się jeżdzi w miarę normalnie ,to spotrafi po chipsie spaść ,szczególnie w trasieitaliano_83 pisze: Nowe końcówki lepiej "pylą" i maja ustawione ciśnienia wtrysku, a to się przekłada na sprawność i oszczędności.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
Robiłem test spalania na różnych końcówkach. 0,205 0,210 0,216 0,230. Jadąc ze stałą prędkością 100km/h na dystansie 150km auto spalało tyle samo paliwa. Jednak przy dynamicznej jeździe auto zaczyna palić więcej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: śr paź 15, 2008 17:19
- Lokalizacja: Bielsko- Biała
Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???
Może źle sie określiłem poprzednio.
mój alh przed włożeniem wtrysków miał zrobiony program ostatnio włożyłem 0.216 i turbo brd oraz egr out po tym zabiegu znacznie wzrosło spalanie i strasznie kopci jak sie mu doda wiecej gazu a spalanie tj. ok.9.5 l na 100 km przy w miare spokojnej jeździe tj. 25% miasto i 75% trasa przy max predkości 120
i moje pytanie głównie dotyczyło czy to normalny objaw po założeniu ww elementów silnika bez korekty programu w tym miesiacu planuje dołożyć fmic 550/230/65 i dopiero zrobiś korekte i mam nadzieje że spalanie spadnie bo jednak prawie 10 l/100 km to troche przesada a z tego co sie doczytałem o spalaniu 0.216 i brd to spalanie było niższe.Dzieki za odp. i przepraszam za zamieszanie pozdrawiam.
mój alh przed włożeniem wtrysków miał zrobiony program ostatnio włożyłem 0.216 i turbo brd oraz egr out po tym zabiegu znacznie wzrosło spalanie i strasznie kopci jak sie mu doda wiecej gazu a spalanie tj. ok.9.5 l na 100 km przy w miare spokojnej jeździe tj. 25% miasto i 75% trasa przy max predkości 120
i moje pytanie głównie dotyczyło czy to normalny objaw po założeniu ww elementów silnika bez korekty programu w tym miesiacu planuje dołożyć fmic 550/230/65 i dopiero zrobiś korekte i mam nadzieje że spalanie spadnie bo jednak prawie 10 l/100 km to troche przesada a z tego co sie doczytałem o spalaniu 0.216 i brd to spalanie było niższe.Dzieki za odp. i przepraszam za zamieszanie pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości