Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Montowałem i to nie raz , dokreca sie waz doprowadzajacy i zotawia wylotowy z turbo , auto kreci sie na rozruszniku bo wtedy sa najmniejsze obciążenia na turbo (odpina sie coś żeby auto nie odpaliło , tu zależy od wersji ) i kreci sie tak długo aż poleci olej z powrotu. Tak wyglada prawidłowo przeprowadzona procedura pierwszego odpalenia turbo
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Zwróciłeś uwagę jak zamontowany był pierścień sterujący kierownicami i tak samo go założyłeś podczas składania turbosprężarki?Te wskazania ciśnienia doładowania po czyszczeniu wskazują ,że prawdopodobnie zamontowałeś odwrotnie.tomek0809 pisze:ale jak widać to czyszczenie nie pomogło turbinie
grandi, fakt,właściwe uruchomienie,ale lepiej i zalać je tak niż wcale,bo efekt może być jak w temacie.
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Turbo przed czyszczeniem nie miało żadnych wyczuwalnych luzów? Może olej się odkładał w intercoolerze, z tym odpalaniem na sucho to przesadzacie ile tam nie ma czasu ciśnienia może z 3-5 sekund. ja pare razy nie zalewałem olejem po czyszczeniu i nic sie nie zesrało. Może pukaliście motkiem w którąś muszlę? Może turbo po prostu już klękało. Przed czyszczeniem turbo przeładowywało czy nie miał wogóle mocy. jeśli nie miał mocy to możliwe że uzbierał się olej w icku i to było powodem awarii... Silnik brał olej?
Jeśli turbo późno wstawało i później przeładowywało tzn że gruszka nie pracuje w cąłym zakresie albo wcale nie pracuje. Może wina w niej leży i jest pordzewiała w środku albo syf siedzi w niej...
Jeśli turbo późno wstawało i później przeładowywało tzn że gruszka nie pracuje w cąłym zakresie albo wcale nie pracuje. Może wina w niej leży i jest pordzewiała w środku albo syf siedzi w niej...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Turbo przed pierwszym czyszczeniem przeładowywało , zostało wymyte w nafcie przez innego "mechanika" (według niego to czyszczenie) i wymienił gruchę ale jej nie ustawił . Grucha wymieniona miesiąc temu i jest w bardzo dobrym stanie , i jakby nie była ustawiona to turbina za szybko się "kończyła" albo za późno wstawała i nabijała ponad 2500mbar . Co do pierścienia sterującego był założony dobrze , 5 razy sprawdzałem , robiłem znaki i według nich składałem. Muszlę były obstukiwane młotkiem gumowym a później metalowym przez drewno. Jak to nie pomogło to palnik i wtedy bez problemu się rozpołowiła. Był jakiś luz wirnika w górę i w dół ale bardzo mały , dodam jeszcze że od strony gorącej pod wirnikiem była duża podkładka która latała jak chciała. I gdy wyjąłem turbo to część zimna turbiny była luźna w stosunku do gorącej , ale nie tam gdzie się skręca obie części tylko tam gdzie zimna "wchodzi" do gorącej.
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Zrobię wam skan z profi zakładu robiącego turbiny - będzie na przyszłość dla kolegów co i jak należy zrobić po montażu turbiny która przeszła regenerację - lub została wymieniona na nową ...
Powiem tylko tyle
2 - kręcisz kilka razy silnikiem by napompować turbinę olejem .....
Skana dodam w poniedziałek
Powiem tylko tyle
gratki dla mechanikaPo złożeniu turbina popływała sobie w oleju napędowym jakieś 5 minut.
2 - kręcisz kilka razy silnikiem by napompować turbinę olejem .....
Skana dodam w poniedziałek
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Słupek nie koniecznie do wymiany.Może skończy się tylko na pogiętych korbach,tak jak w moim przypadku viewtopic.php?f=35&t=402398" onclick="window.open(this.href);return false;italiano_83 pisze: Trzeba ściągnąć miskę i obadać korbowody czy się nie pogięły ... jeśli tak to trzeba szukać nowego słupka + turbo
Zmieniłem komplet korb,przy okazji pierścienie na tłokach,uszczelkę pod głowicą i auto dalej śmiga
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Tylko Michale zrobiłeś to sam Za przełożenie gratów do silnika też trzeba zapłacić A i tak nowe turbo trzeba kupić dodatkowo ...Michał_1977 pisze:Słupek nie koniecznie do wymiany
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Kolega rozwalił leona 1.9 tdi asv i jak coś to będzie z czego wyjąć silnik...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
To fakt.italiano_83 pisze:Tylko Michale zrobiłeś to sam Za przełożenie gratów do silnika też trzeba zapłacić
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Wyczytałem że jest coś takiego jak " choroba szalonych diesli " , i chyba to natrafiło na mojego Golfa . Czy możliwe że poprzez podgrzewanie palnikiem zniszczył się uszczelniacz turbiny?
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Niemożliwe. zawsze tak robię... tak robią w profi zakładach
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
profi czyszczenie ty jesteś świeżak więc mogłeś nie wiedzieć co i jak, ale ten mechanik to chyba od maszyn do szycia? turbo moczyć w ropie przed montażem źle poskładana, źle wyczyszczona, źle zdiagnozowana i źle zamontowana. nie ma się nad czym zastanawiać, bo szkoda czasu na domysły. korby sprawdzić, bo pewnie któraś puściła. silnikowi nic więcej nie powinno się stać. następnym razem oprócz czytania trzeba jeszcze mieć pojęcie co się czyta.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Nie,ale wielce prawdopodobne jest,że przy rozpoławianiu,doszło do ugięcia wałka.To tłumaczy opiłki w dolocie i olej.tomek0809 pisze: Czy możliwe że poprzez podgrzewanie palnikiem zniszczył się uszczelniacz turbiny?
Re: Zniszczenie turbiny i kopcenie na biało
Że niby ropaławiają bez użycia palnika bo nie rozumiem. Sam widziałem rozbieranie turbiny w zakładzie regenerującym zresztą Pamiętam ktoś się tu na forum chwalił że rozbiera turbiny do czyszczenia bez użycia palnika. Według mnie w niektórych przypadkach niemożliwe... Może inaczej nigdy nie rozbierałem bez palnika pod ręką.souler pisze:profi czyszczenie
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości