Witam Kolegów.
Mam problem z silnikiem ALH (akurat w octavi 1) (chyba to samo co ASV) auto przyjechało z lejącą pompą wtryskową i nie odpawało, pompa zrenegerowana, odpowietrzona - auto dalej nie zapala, z plaka chwyta bez problemu - motor ok.
Za to część elektroniczna umarła, vag nie łączy się z ECU z pozostałych modułach bład "brak komunikacji z modułem sterującym silnika" - niby klasyka, nie włącza się kontrolka świec itp. jak to bywa przy spalonym przekaźniku 109, przekaźnik jednak podmieniony na sprawny, podany plus na krótko pod zawór n109 na pompie - bez rezultatu. ECU w środku suche, nie zauważyłem zimnych lutów ani innych niepokojących oznak.
W związku z tym mam trzy pytania, na które nie znalazłem odpowiedzi na forum:
1. Czy istnieje jakiś schemat połączeń we wtyczkach ECU (żeby manualnie sprawdzić napięcia zasilające na sterowniku) - Gość wydał już dosyć sporo na pozostałe awarie auta, nie chciałbym wymieniać sterownika nie mając pewności. Ew. może ktoś dysponuje taką rozpiską pinów?
2. Czy oprócz takiego sterownika jak w aucie OE: 038 906 018 GN - Można założyć jeszcze jakiś inny? po klepnięciu w alledrogo nie jest to najtańszy sterownik.
3. Jak wygląda adaptacja immo po zmianie sterownika? Bo na pewno trzeba będzie to jakoś dopasować. Mam jakieś tam doświadczenie z pracą vagiem, ale immo poza dodawaniem kluczyków nigdy nie ruszałem..
Będę bardzo wdzięczny, za podpowiedzi w temacie, Pozdrawiam Mariusz.
Wymiana sterownika silnika ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana sterownika silnika ALH
kolega bezpieczniki sprawdzał bezp nr 29,32 zasilania na sterownik po przekaźniku 109 pin 1 pin 2 zasilanie po zapłonie pin 37
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Wymiana sterownika silnika ALH
Bezpieczniki sprawdzone, wiązka w przelotce też, nic nie przetarte, zasilanie na kościach w sterowniku jest.
Mam drugi sterownik, czy nawet bez adaptacji do immo powinien zagadać na chwile i zgasnąć? Dla testu, przełożenie sterownika z drugiego samochodu to 5 minut.
Mam drugi sterownik, czy nawet bez adaptacji do immo powinien zagadać na chwile i zgasnąć? Dla testu, przełożenie sterownika z drugiego samochodu to 5 minut.
VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
Wymiana sterownika silnika ALH
wystarczy ze na drugim sterowniku świeca żarowa się zapali i będziesz miał komunikacje z vag
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości