
Zaznaczam na początku, że zakładałem tą skrzynię do mk3 TDI wraz z całym wybierakiem i dźwignią zmiany biegów więc nie wiem jak przerobić wybierak od mk3.
1. Mamy dwie skrzynie- u góry GGU na dole ASD

Trzy miejsca mocowania łapy do skrzyni ASD

dwa mocowania w GGU


potrzebujemy blache 10mm, wymiary mniej więcej takie jak łapa, nie mierzyłem nawet, ja kupiłem arkusz 20x20 i sporo zostało

Odrysowywujemy kształt łapy, wycinami i wiercimy otwory



po przymiarce widać co przeszkadza, trzeba uciąć/skrócić te dwa miejsca gdzie wchodzą śruby plus trochę obudowy obok flanszy








dodatkowo blachę przykręciłem jeszcze do samej skrzyni w ten otwór

nastęnie przymierzamy czy wszystko pasuje i z łapą byłoby to wszystko



rozrusznik możemy kupić typowo pod tą skrzynię czyli z krótkim wałkiem, lub przerabiamy swój jeśli mamy z długim wałkiem jak ja. Nalezy tylko odciąć kawałek który przeszkadza


UWAGA- po przerobieniu w ten sposób rozrusznika można go uszkodzić!Pewnie nie każdemu to sie stanie ale u m nie niestety po parokrotnym kręceniu silnika przekładnia w środku pękła na pół- na pewno od przeciążenia bo jednak ori rozrusznik ma o wiele grubszy wałek niż ten który przerabiamy
flansze i impulsator pasują P&P z skrzyni ASD
2.Kaseta zmiany biegów
oryginalna z mk3 i nowa z mk4 i podobnych




kaseta wymaga trochę cięcia, ja musiałem ciąć trochę bardziej bo mam też przerobiony tulel ale to każdy sobie dopasuje. Kasete należy uciąć mniej więcej za śrubami

Następnie wiercimy dwa otwory na śruby które zostały z przodu i przykręcamy.Pod te dwie śruby należy dać jakiś dystans-bynajmniej u mnie był potrzebny, ja nakręciłem poprostu dwie nakrętki na te śruby i wtedy całość w samochodzie




i to chyba tyle
