ESP
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
ESP
VCDS tez wszystkiego nie ogarnie, zwłaszcza przy autach z okolicy 10r i młodszych...bo po prostu sterowniki nie przyjmują kodowania i tyle...ale można to wszystko zrobić też na piechotę...wszystko się da...tylko to jest zawsze kwestia czasu i $$$.
W ASO wszystko robią zgodnie z procedurami a i to nie zawsze wychodzi bo często osoby obsługujące urządzenie robią na czuja nie mając zielonego pojęcia o co biega...
W ASO wszystko robią zgodnie z procedurami a i to nie zawsze wychodzi bo często osoby obsługujące urządzenie robią na czuja nie mając zielonego pojęcia o co biega...
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
- ziompaul
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: czw lip 01, 2010 23:22
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
- Kontakt:
ESP
Podobnie było jak wymieniałem zegary w moim GTI. Elektryk magik nie był w stanie zrobić wszystkiego. Kodowanie ABSu zrobili w serwisie online. Ale powiedzieli mi że teraz z racji że w GTI mam zegary od Rki to nie będą w stanie diagnozować tego komponentu bo im komputer wywala błąd.
Ale skoro dało sie wymienić zegary to elektronike ABSu też da rade przystosować.
Ale skoro dało sie wymienić zegary to elektronike ABSu też da rade przystosować.
2011-2018 - mk6 GTI
2018 - mk6R, S2000
2018 - mk6R, S2000
Re: ESP
Co się dzieje, po takim wyłączeniu jeśli dotkniemy hamulca, lub zaciągniemy ręczny? Włącza się z powrotem?LEWART pisze:Ja ma eRke z czerwca 2011 model 2012 i mam dwustopniowe ESP. z tego co wiem to we wcześniejszych modelach nie da sie wyłączyć ESP tylko ASR.
u mnie jest tak, ze jak nacisnę przycisk ESP to wyłączy sie tylko ASR, a jak go przytrzyma przez 10-15s. wyłącza całkowicie ESP.
ESP przerabiałem juz w scirocco i z tego co wiem to sie nie da wyłączyć go. Można jakiś inny moduł ESP podłączyć , coś takiego kiedyś czytałem na mototalk.de
Odp: ESP
Nie włącza się.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
ESP
W Compsporcie pojawiła się nowa modyfikacja polegająca na całkowitym wyłączeniu ESP cena, którą usłyszałem to ok. 1100 zł.
Niebawem szczegóły powinny pojawić się na stronie.
Niebawem szczegóły powinny pojawić się na stronie.
Kiedy znajdziemy się na ''zakręcie'',
Redukcja, but i odcięcie!
Redukcja, but i odcięcie!
ESP
Z tego, co słyszalem ja mod działa na wszystkie sterowniki ABS/ESP w R20, rownież te, których nie dało się zmienić kodowaniem. Czyli działa w eRkach z 2010 i początku 2011 roku.Pietiapk1 pisze:W Compsporcie pojawiła się nowa modyfikacja polegająca na całkowitym wyłączeniu ESP cena, którą usłyszałem to ok. 1100 zł.
Niebawem szczegóły powinny pojawić się na stronie.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
ESP
Przed chwilą znalazłem taki opis dla pomp MK60 aby wyłączyć ESP i dać działać teorii Darwina:
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... st72375662" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... st72375662" onclick="window.open(this.href);return false;
ESP
Ja u siebie po prostu przerwałem czujnik abs w jednym kole i wprowadziłem kable do kabiny. Ze szrotu wytargałem ori wyłącznik esp i mam teraz dwa na desce, przy okazji wyłączam też abs. Żeby aktywować działanie ESP/ABS wystarczy zgasić i zapalić auto i wszystko działa. Błędy same sie kasują.
...edit
Ta metoda w przypadku 4x4 na haldexie może skończyć się rozłączeniem tylnego napędu..
...edit
Ta metoda w przypadku 4x4 na haldexie może skończyć się rozłączeniem tylnego napędu..
ESP
Szukałem informacji w starym wątku na forum Octavii o pompie MK60EC1 i przypomniałem sobie o pewnym bicie w kodowaniu, gdzie kolega zauważył że po jego zaznaczeniu zmienia się komunikat z "ASR deactivated" na "ESP deactivated", jest to bajt 16 bit 3. Czy ktoś z licznikiem premium lub z białym MFA byłby w stanie sprawdzić czy ten bit poza komunikatem zmienia działanie ESP po jego wyłączeniu przyciskiem jakoś bardziej niż przy niezakodowanym bicie? Bit można zakodować w pompach od 2009 roku.
ESP
Dla aut z pompami MK60EC1 a oznaczeniu innym niż BG BH BK BL BJ jest opcja jedno lub dwustopniowego wyłączania ESP jeszcze bardziej. W bajcie 16 trzeba zaznaczyć bit 3. Kodowanie zmienić się powinno na przykład:
Ze 30 na 38
31 na 39
34 na 3C
35 na 3D
Dla pomp AH AJ trzeba odznaczyć bit 4i wtedy to co na górze podaje wyglądają odpowiednio:
28
29
2C
2D
Przy trzymaniu przycisku 5 sekund kontorlka świeci na stałe i ESP prawie się nie wtrąca.
Ze 30 na 38
31 na 39
34 na 3C
35 na 3D
Dla pomp AH AJ trzeba odznaczyć bit 4i wtedy to co na górze podaje wyglądają odpowiednio:
28
29
2C
2D
Przy trzymaniu przycisku 5 sekund kontorlka świeci na stałe i ESP prawie się nie wtrąca.
ESP
Było testowane w Golfie 6/Scirocco w sumie jak na razie ale każda pompa MK60EC1 powinna to łyknąć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości