czy VW zmienia technologię na common rail i dlaczego???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czy VW zmienia technologię na common rail i dlaczego???
dochodzą mnie słuchy, że w niedługim czasie nasze forum może nie mieć racji bytu z tego względu, że VW ma zrezygnować z technologii pompowtryskiwaczy i przejść na common raila; czy jest to prawda? i dlaczego ?
ja znowu słyszalem duzo negatywnych opini o common railu wiec watpie zeby VW przeszedl na to. Era PD chyba jeszcze szybko nie wymżekbyczyns pisze:dochodzą mnie słuchy, że w niedługim czasie nasze forum może nie mieć racji bytu z tego względu, że VW ma zrezygnować z technologii pompowtryskiwaczy i przejść na common raila; czy jest to prawda? i dlaczego ?
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No właśnie to jest jeden z większych wyznaczników budowania silników w dzisiejszych czasach. Dlaczego diesle mają taki duży zapas mocy i tak łatwo je podkręcić - właśnie przez normy spalin. Taki np. 1,9 TDi 130 konny musi spełniać normy emisji spalin bodajże Euro 4 - natomiast jak mógłby fabrycznie spełniać Euro 3 to pewnie by miał ze 170 kucy.piter13 pisze:tylko przez te normy spalin??
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
panowie co tu sie bac CR jest bardzo dobrym silnikiem i tez mozna z niego wyciagnac kupe koni tylko troszke drozej. wg mnie to chyba normalne ze tak sie dzieje, technika idzie do przodu i przyjdzie czas ze bedzie sie myslalo kiedys o TDI jak o zwyklym D . CR nie sa slabe- np 1.9 CDTI opla ma 150KM seria
One Man Crew
wszsystko fajnie oprócz odporności CR na nasze "paliwo" - widząc z kilometra focusa lub mondeo, wiem, że jadę za TDCi - bo kopci jak autosan przy byle przyspieszaniu, a auta zazwyczaj całkiem nowe. zresztą - widziałem niedawno kilka fordów diesli na niemieckich blachach (czyli albo świeżo sprowadzone albo na wycieczce w PL) i też dymiły jak szalone..marepako pisze:panowie co tu sie bac CR jest bardzo dobrym silnikiem i tez mozna z niego wyciagnac kupe koni tylko troszke drozej. wg mnie to chyba normalne ze tak sie dzieje, technika idzie do przodu i przyjdzie czas ze bedzie sie myslalo kiedys o TDI jak o zwyklym D . CR nie sa slabe- np 1.9 CDTI opla ma 150KM seria
mam tylko nadzieję, że VAG będzie w stanie zrobić coś porządniejszego z CR niż konkurencja
a bac sie np o zywotnosc silnika oraz czeste awarie...panowie co tu sie bac CR jest bardzo dobrym silnikiem i tez mozna z niego wyciagnac kupe koni tylko troszke drozej. wg mnie to chyba normalne ze tak sie dzieje, technika idzie do przodu i przyjdzie czas ze bedzie sie myslalo kiedys o TDI jak o zwyklym D . CR nie sa slabe- np 1.9 CDTI opla ma 150KM seria
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
bez pzresady z tymi awariami.. psują sie każde, TDI również... wystarczy na forum poczytac
Auta które uważamy za szmelc .. typu fiat np. ma fajny silnik , bądz co bądz uważany za jeden z najlepszych małych diesli obecnie: 1.3 Multijet 75/90km oraz 1.9JTD /115km
Miałem przyjemność smigać multiplą 1.9jtd i musze przyznać ze to potrafi sie zebrać jak na taką mase auta.
zresztą pierwsze Cr mogły być wadliwe .... a kiedy to było... ohoho
Auta które uważamy za szmelc .. typu fiat np. ma fajny silnik , bądz co bądz uważany za jeden z najlepszych małych diesli obecnie: 1.3 Multijet 75/90km oraz 1.9JTD /115km
Miałem przyjemność smigać multiplą 1.9jtd i musze przyznać ze to potrafi sie zebrać jak na taką mase auta.
zresztą pierwsze Cr mogły być wadliwe .... a kiedy to było... ohoho
Pierwsza seria wtryskiwaczy Delphi była źle zaprojektowana i przedwcześnie kończyła swój żywot. Ale PD też nie jest wolne od wad - pękające wałki rozrządu też z pierwszej serii.adas01 pisze:wiem, że jadę za TDCi - bo kopci jak autosan przy byle przyspieszaniu, a auta zazwyczaj całkiem nowe
A co do zmiany z PD na CR, to wadomo czemu .....CR został opracowany przez Fiata , a on zawsze jest do przodu z myślą techniczną - gorzej z wykonaniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości