mam zwrotnice z g60 z zaciskami dwótłokowymi z audi S2 na tarczach 280 i pompie z g60 :) z tyłu seria z gti wszystko nowe tarcze, klocki , zaciski, jarzma, linki, przewodylord5005 pisze: zalozyc mocniejsze hample chyba ze jestes kaskaderem
nie mam pojecia o co chodzi mozesz wrzucic jakies zdjecia zebym to ogarnął?? Mam piasty z G60... przypasuje?lord5005 pisze:Jezeli chcesz zostac przy 4x100 to i tak musisz zmienic piasty na bez zintegrowanych jazm
Pasuje bez wiekszej rzeźby w miejsce dwójkowej kasety?lord5005 pisze:Kasete zminy biegow polecam z Golfa IV,leciutko wchodza biegi
akurat napisałem z 16V bo taka mam... to podobno najwieksza jaka wychodziła w mk2 i gabarytowo wydaje sie ze spokojnie przykece do niej 2 wiatraki wiec chyba moze byc? bo rozumiem ze jesli chodzi o chłodnice to problemem przy przekładce jest ilosc wydzielanego ciepła jakie trzeba odprowadzic a nie grubosc chłodnicy? tak?lord5005 pisze:Co do chlodnicy to szukaj najlepiej kompletu z 1,6 D ze wzgledy na to ze byly dwa wentylatory(przewaznie).Lub wentylatory z MK3 VR i obciac je o 2.5 centa jezeli dobrze pamietam.
mam półosie z gażnikowego 1.6 czyli moge zmienic tylko flansze? jest tak to super:)lord5005 pisze:Co do polosi to mozesz tez zostac przy swoich i przelozyc tylko flansze na 100mm.
Oryginalne serwo z gti chyba nie przypasi ??? z czego zakładac??