wyciek ze zbiorniczka wyrownawczego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wyciek ze zbiorniczka wyrownawczego
mam taki problem od pewenego czasu zaczal mi uciekac plyn chlodniczy - pierwsza diagnoza - leci spod korka, wygladalo jakby bylo jakis neikompletny nie mial uszczelki i takeigo dzinga od spodu, kupilme nowy, ale to nic nei pomoglo okazalo sie ze mam dziure w chldonicy wczoraj wstawil mi mechanik nowa ... dzis zrobilem z 40 km i wokol korka znowu mokro ludzie pomozcie !! nie mam rzadnych innych wyciekow przepatrzylem wszsytkie weze mechanik tesh i nic...
kto szybko jedzie tego wolno niosa
korek do 89 przynajmniej 1.6 wygląda tak
Wkręciłem go do zbiorniczka (miałem zapasowy) jeden krócieć zatkałem drugim pompowałem ciśnienie obserwując wskazania na manometrze otwarcie zaworu przy 1,2 do 1,5 bar jest prawidłowe.
Układ pracuje pod ciśnieniem bo obniża to między innymi temp.wrzenia płynu.Jeżeli będzie szczelny to będą rozdymały się węze i szybciej pękną (pękają we wszystkich)ponadto w razie uszkodzenia np: uszczelki ,zapowietrzenia jest to ujście gazów.Ciśnienie= objętość przez temperaturę?czy jakoś tak-w/g mnie to taki zawór bezpieczeństwa.
Wkręciłem go do zbiorniczka (miałem zapasowy) jeden krócieć zatkałem drugim pompowałem ciśnienie obserwując wskazania na manometrze otwarcie zaworu przy 1,2 do 1,5 bar jest prawidłowe.
Układ pracuje pod ciśnieniem bo obniża to między innymi temp.wrzenia płynu.Jeżeli będzie szczelny to będą rozdymały się węze i szybciej pękną (pękają we wszystkich)ponadto w razie uszkodzenia np: uszczelki ,zapowietrzenia jest to ujście gazów.Ciśnienie= objętość przez temperaturę?czy jakoś tak-w/g mnie to taki zawór bezpieczeństwa.
www.vwsquad.prv.pl
a mozna prosisc jasniej ? bo nie rozumie tego zbytnio a korek mam identyczny do 89 byly produkowane te a potem takei wieksze ...szorka pisze:korek do 89 przynajmniej 1.6 wygląda tak
Wkręciłem go do zbiorniczka (miałem zapasowy) jeden krócieć zatkałem drugim pompowałem ciśnienie obserwując wskazania na manometrze otwarcie zaworu przy 1,2 do 1,5 bar jest prawidłowe.
Układ pracuje pod ciśnieniem bo obniża to między innymi temp.wrzenia płynu.Jeżeli będzie szczelny to będą rozdymały się węze i szybciej pękną (pękają we wszystkich)ponadto w razie uszkodzenia np: uszczelki ,zapowietrzenia jest to ujście gazów.Ciśnienie= objętość przez temperaturę?czy jakoś tak-w/g mnie to taki zawór bezpieczeństwa.
kto szybko jedzie tego wolno niosa
mam podobny problem z brakującą ciczą w zbiorniczku (na trzy tygodnie 0,3 L płynu gdzieś ucieka ?) wyrównawczym i mam duże ciśnienie w układzie chłodzenia, węże aż napompowane czyli prawdopodobnie uszczelka pod głowicą delikatnie gdzieś musi puszczać do układu chłodzącego ciśnienie (kompresje) olej w silniku mam w normie od pół roku na szczęście, kupiłem już komplet uszczelek, pod głowice, kolektor i klawiature (100zł niemieckie)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 282 gości