Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tomek35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw lut 03, 2005 21:30
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: tomek35 » śr lut 09, 2005 19:35

[quote="tomek35"]to jeszcze raz ja
chciałbym zaznaczyć że nie zależy mi

sorki!!!! zależy !!!



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lut 10, 2005 10:54

Jak masz gaźnik to się w turbo nie pchaj, mnie się nie udało na gaźniku i nie drążyłem tematu dalej. Postanowiłem założyć wtrysk, ale spalania stukowego nie udomowiłem, bo też nie chciało mi się drążyć tematu. Postanowiłem założyć digi.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt lut 11, 2005 10:37

20-sto letni silnik raczej nie jest zbyt zdrowy i lepiej go nie dobijać. Ja w takim aucie postawiłbym na styling.
Lepiej będzie gdy ta I-nka Cabrio będzie pięknie wyglądać, bo rakiety to raczej zniej nie zrobisz.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lut 11, 2005 11:04

No chyba że mu nowiutkie bebechy zapoda.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt lut 11, 2005 12:55

ABV na przykład. :hmm:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lut 11, 2005 12:57

Chodzi mi obebechy fabrycznie nowe coby silnik wewnętrznie odmłodzić.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt lut 11, 2005 13:43

taz pisze:Chodzi mi obebechy fabrycznie nowe coby silnik wewnętrznie odmłodzić.
I tylko wartość tych części znacznie przekroczy wartośc całego samochodu.
Takie sytuacje nie mają wiele wspulnego z logiką, ale napaleńcy i pasjonaci na szczęście się nią nie kierują. HeHe


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Grzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
Lokalizacja: Wroc

Post autor: Grzegorz » pt lut 11, 2005 13:45

sorry panowie. zamieszalem sie w postach :panna:



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt lut 11, 2005 13:51

Piszemy o panu " tomek35" i jego I cabrio.
Ale chyba troszkę zeszliśmy z tematu.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
tomek35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw lut 03, 2005 21:30
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: tomek35 » sob lut 12, 2005 10:50

zostawmy to "cabrio".
mówcie jakiej turbiny najlepiej szukać?
jakie oznaczenia i od jakich aut?
co z dolotem-czy można zostawić fabryczny filtr?
co z wydechem?- niemcy wrzucili tam po latach jakiś katalizator.

ps. najpierw chcę spróbować na oryginalnych bebechach z lekkim softem, jak padną to wtedy zabawię się prawdopodobnie z kutymi.
z góry dziękuję za odpowiedzi



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 12, 2005 11:12

Masz gaźnik, a to już jest problem. Ja próbowałem z gaźnikiem i mi się nie udało. Po pierwsze gaźnik jest mało szczelny i przedmuchy ciśnienia są duże, po drugie u mnie wydmuchało uszczelki z gaźnika. Po trzecie na wysokich obrotach miałem jakieś problemy z podawaniem paliwa. Więcej jest problemów niż korzyści. Może da rade zamontować chociaż wtrysk jednopunktowy.



Awatar użytkownika
tomek35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw lut 03, 2005 21:30
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: tomek35 » sob lut 12, 2005 11:59

ok, czyli najpierw rozejrzeć się za wtryskiem
jakiego modelu szukać?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 12, 2005 12:04

jakiegoś jednopunktu z silnika 1,6 ABU lub z mk2.



Awatar użytkownika
tomek35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw lut 03, 2005 21:30
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: tomek35 » sob lut 12, 2005 12:32

ale tylko do pojemności 1,6, czy od 1,8 też może być?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości