Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Rozumiem ze chcial bys jakies koncowki do korpusów pompowtryska z lini pordukcyjnej boscha ale z wydajnoscia pod 300 koni. Nie wiem cyz takie cos wystepuje w boschu. Wlasnie problem w tm ze w zamiennikach bosio czy firad to wystepuje ale w boschu to pewnie tak jak z wtryskami do VP czyli nie ma i koniec.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
słyszałem o firad 1043 stage III okolice 300 PS i czy ktos to ogarnia albo cos podobnego nie mowie o standardzie bosha ale widze ze trzeba sie udac najlepiej bez zbednych pytań prosto do centrum firm tunerskich----- na forum widze same polish many usiłuja mi cos wmawiać z polszczyzny tragedia ale dzieki ''' wesol ''' za odp
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
wrcklaki, same pompki to nie wszystko dla tego skonsultuj się z kimś kto uzyskał taki wynik czyt. firmą bądz jakims advanced user...
300+ to nie ulepienie 200+ ,bo to w dzisiejszych czasach standard tylko trudniejsze zadanie.
Nawet nie wspomniałeś nic o swoim aucie.Przygotowane jest na przyjęcie takiej mocy?
300+ to nie ulepienie 200+ ,bo to w dzisiejszych czasach standard tylko trudniejsze zadanie.
Nawet nie wspomniałeś nic o swoim aucie.Przygotowane jest na przyjęcie takiej mocy?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
No niestety o ile zrobienie 200 do 240 koni powiedzmy nie stanowi wielkiej roznicy w osprzecie tak juz celowanie w moce 300 KM tojuz wieksze wyzwanie niestety. Problemem bedzie i sprzeglo i nawet chlodzenie oraz naprawde big turbo. Tu juz nie ma tak szlaków przetartych. Przy celowaniu w takie moce to nie wiem czy nie warto pomyslec o innych zaworach na glowicy plus moze nawet lekkie rozwiercenie na nieco wieksza pojemność. W sumie to chyba i tak najszybciej i najbezpieczniej to swap na jakis 2.0 tdi. 1.9 sa dobre na moce 250 koni.
Pytales o pompki wiec odpisalem tyle ile wiem w sensie takim ze napewno jakies tam firady i inne zamienniki nie sa z przeznaczeniem na robienie przelotów duzych ale tu conieco moze odpowiedziec na to cowboy. Jesli ma byc jakość to tylko bosch ale co zrobićajk ta firma nie robi wydajniejszych rozpylaczy.
Pytales o pompki wiec odpisalem tyle ile wiem w sensie takim ze napewno jakies tam firady i inne zamienniki nie sa z przeznaczeniem na robienie przelotów duzych ale tu conieco moze odpowiedziec na to cowboy. Jesli ma byc jakość to tylko bosch ale co zrobićajk ta firma nie robi wydajniejszych rozpylaczy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
no i takie odpowiedzi mozna poczytac konkretnie na temat -fahoo jak by auto nie bylo przygotowane to bym nie pytał o mocne pompki wiem ze kingsoft ma w golfie 300 ps na 783 bosio dlatego zapytałem tu czy ktos testował jakies mocne pompki czy jest sens kupowac jesli maja zyc rok czasu tylko i tyle dzieki za info
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
no to musi ładnie zamiatać ibi lekkazgredd pisze:lukozz ma w ibizie ponad 280km
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
wrcklaki, Fahoo, dajcie sobie spokój.Nie chciałbym Wam sypnąć warnami na Święta
Wyczyszczone,więc nie róbcie już bajzlu.
Wyczyszczone,więc nie róbcie już bajzlu.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
firad 1043 to sa zamienniki seryjnych AL.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
A może ktoś da rade rozpoznać końcówki wtrysków wyjęte z a6 2.5 tdi.
DSLA142P925 . Czy to 0.210?
DSLA142P925 . Czy to 0.210?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
raczej nie sa to tak duze rozpylacze bo by wyplul ten silnik duzo wiecje mocy ewentualnie zadyma za autem. 210 to byly w 140 konnym tdi R5.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
według tego co tu podano to te rozpylacze od audi v6 mają kąt rozpylania 142*, a od 2.5TDI R5 ma 150*
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
a tak bo R5 i R4 maja zblizone srednice tolków a V6tdi juz ma inne-nieco mniejsze. Prawdopodobnie ma tez inaczej uksztaltowana komore w tloku i tu wlasnie jest cale sedno. Jak mocny ma to wplyw i czy mozna mieszac te wtryski to nie wiem ale slyszalem ze i w tych V6 ez zakladaja wydajniesze wtryski. Ogolnie to malo jezdzi zmodzonych v6
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Jakbyś co chwilę naprawiał v6 tdi to byś nie miał czasu na modzenieOgolnie to malo jezdzi zmodzonych v6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości