Problem z Silnikiem VW Polo 1.4 16v

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Problem z Silnikiem VW Polo 1.4 16v

Post autor: marcin7x5 » czw mar 28, 2013 15:45

SupriseMe pisze:Iskra jest
jeżeli G28 (czujnik położenia wału korbowego) by siadł to nie byłoby iskry.
Dla silników 1,4 16V i 1,6 16V bład P0343 oznacza brak sygnału ale z czujnika G40 (położenia wałka rozrządu)



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Problem z Silnikiem VW Polo 1.4 16v

Post autor: Fafik258 » czw mar 28, 2013 16:05

czyli wychodzi na to, że iskra jest niezsynchronizowana z wtryskiem...
albo czujnik przekłamuje, lub rozrząd się przestawił wtedy sygnał z g28 jest opóźniony lub przyspieszony względem g40.
Nie wiem czy dobrze kombinuję.



SupriseMe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 12:39

Problem z Silnikiem VW Polo 1.4 16v

Post autor: SupriseMe » czw mar 28, 2013 22:19

Okej co w takim razie proponujecie? Wymiana obu czujnikow czy tylko jednego?



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Problem z Silnikiem VW Polo 1.4 16v

Post autor: marcin7x5 » pt mar 29, 2013 12:25

Fafik258 pisze:Nie wiem czy dobrze kombinuję.
Na moje to tak własnie wychodzi.
SupriseMe pisze:Okej co w takim razie proponujecie? Wymiana obu czujnikow czy tylko jednego?
Zacznijcie od G40, ktorego dotyczy bład. Oczywiście najpierw sprawdzenie ustawienia rozrządu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości