Polo 1.4 TDI nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Polo 1.4 TDI nie odpala
Witam forumowiczów ponownie wracam z tematem Polo 1.4 TDI BMS silnik po remoncie, poskładany i jest zonk kreci nie pali. Podpinam pod VCDSa i nie ma żadnych błedów na plaku na chwile zaskoczył ale go nie męczyłem. Mam w związku z tym pytania:
1. Czy przy rozjechanym kącie synchronizacji ( nie mam jak sprawdzić bo nie odpala) powinien wywalać jakiś błąd?
2. Czy przy źle ustawionym czujniku magnetycznym na wale powinien wywalać błąd - z czujnikem a raczej podpięciemnie do końca jestem pewien przy rozbieraniu wyrwały mi się kabelki z kostki i nie wiem czy kolejność pinów 1-2-3 odpowienio podpiąłem ( może ktoś ma jakąś rozpiske itp.) W momencie gdy wypne kostke całkiem to wywala błąd czujnika G28.
Z góry dzieki za wszelkie sugestie pozdrawiam Paweł
1. Czy przy rozjechanym kącie synchronizacji ( nie mam jak sprawdzić bo nie odpala) powinien wywalać jakiś błąd?
2. Czy przy źle ustawionym czujniku magnetycznym na wale powinien wywalać błąd - z czujnikem a raczej podpięciemnie do końca jestem pewien przy rozbieraniu wyrwały mi się kabelki z kostki i nie wiem czy kolejność pinów 1-2-3 odpowienio podpiąłem ( może ktoś ma jakąś rozpiske itp.) W momencie gdy wypne kostke całkiem to wywala błąd czujnika G28.
Z góry dzieki za wszelkie sugestie pozdrawiam Paweł
Polo 1.4 TDI nie odpala
sprawdź czy odczytuje obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Polo 1.4 TDI nie odpala
WRHZ,
zalałeś ukł. ropą?
filtr zalany?
...mi po włozeniu nowego silnika odpalił dopiero po 5 min krecenia
...pomimo tego ze nie pokazuje kąta przestaw kolo na walku rozrzadu
przy kreceniu na rozruszniku jaki masz status pompek w grupie 018?
zalałeś ukł. ropą?
filtr zalany?
...mi po włozeniu nowego silnika odpalił dopiero po 5 min krecenia
...pomimo tego ze nie pokazuje kąta przestaw kolo na walku rozrzadu
przy kreceniu na rozruszniku jaki masz status pompek w grupie 018?
Polo 1.4 TDI nie odpala
Na początek dodam, że nie jestem mechanikiem robie ile mogę w swoim zakresie na własne potrzeby.
Paliwo leci na wyjciu z filtra, kręciłem już długo (ostanio wkładaliśmy ze szwagrem do golfa V silnik BXE wyszła mu korba bokiem i też pokrecić musiał ale nie tyle co w Polo a i tak nie daje znaku życia). Bardzo jestem ciekaw tych 2 pkt. czy powinny być jakieś błedy czy nie oraz piny do czujnika wału. Mając te informacje mam pole do dalszych konkretnych działań.
Głowica nie była ruszana robiony był dół silnika także zała regulacja pompek itp nie wchodzi w gre
Panowie nikt na forum nie pomoże
Paliwo leci na wyjciu z filtra, kręciłem już długo (ostanio wkładaliśmy ze szwagrem do golfa V silnik BXE wyszła mu korba bokiem i też pokrecić musiał ale nie tyle co w Polo a i tak nie daje znaku życia). Bardzo jestem ciekaw tych 2 pkt. czy powinny być jakieś błedy czy nie oraz piny do czujnika wału. Mając te informacje mam pole do dalszych konkretnych działań.
Głowica nie była ruszana robiony był dół silnika także zała regulacja pompek itp nie wchodzi w gre
Panowie nikt na forum nie pomoże
Re: Polo 1.4 TDI nie odpala
Witam, ja bym radził kompresje sprawdzić, czy nie jest za mała.
Jak obroty pokazuje w bloku to czujnik na wale sprawny. Przy braku czujnika na wałku zaworów albo złym ustawieniu synchronizacji na wałku odpala po dłuższym kręceniu( jakieś 2-7 sek zależnie co jest źle).
Jak obroty pokazuje w bloku to czujnik na wale sprawny. Przy braku czujnika na wałku zaworów albo złym ustawieniu synchronizacji na wałku odpala po dłuższym kręceniu( jakieś 2-7 sek zależnie co jest źle).
Re: Polo 1.4 TDI nie odpala
... silnik kompresje ma na 100% remonto polegal na szlifie walu i wymianie panewek bo strzelil lancuszek .. do konca odpalal na strzla nawet jak byl juz zatarty jutro bede walczyl dalej z pacjentem
Święta za pasem toteż nie miałem zbyt dużo wolnego żeby podłubać dziś zaczął wywalać bład czujnika G28 mimo iż pokazuje obroty jak kręce RPM: 168 /min
Czy ktoś mógłby mi podać jaki pin odpowiada kolorowi przewodu idącemu do wtyczki czujnika:
brązowy
szaro-zółty
czerwono-czarny
Wesołych Świąt
Święta za pasem toteż nie miałem zbyt dużo wolnego żeby podłubać dziś zaczął wywalać bład czujnika G28 mimo iż pokazuje obroty jak kręce RPM: 168 /min
Czy ktoś mógłby mi podać jaki pin odpowiada kolorowi przewodu idącemu do wtyczki czujnika:
brązowy
szaro-zółty
czerwono-czarny
Wesołych Świąt
Re: Polo 1.4 TDI nie odpala
Panowie nikt nie pomoze moze nieco zle odczytalem kolorki. Mam dostep do autodaty ale niestety tylko do rocznika 2007 i nie ma w niej silnika BMS. Mam drugie polo 2009 ale BNV i tutaj jest inny czujnik i d...a.
Potrzebuje jak napisalem wyzej kolejnosc pinow wedlug kolorow kabelkow do czujnika polozenia walu silnik 1.4 TDI BMS
Pozdrawiam
Potrzebuje jak napisalem wyzej kolejnosc pinow wedlug kolorow kabelkow do czujnika polozenia walu silnik 1.4 TDI BMS
Pozdrawiam
Polo 1.4 TDI nie odpala
Polo rozmawia pierścien założony prawidłowo
Piny w kostce:
środek przerwa
góra kostki (od płaskiej strony) ok 500ohm
dół kostk (od zaokrąglonej strony) zwarcie do masy
Temat do zamknięcia
Piny w kostce:
środek przerwa
góra kostki (od płaskiej strony) ok 500ohm
dół kostk (od zaokrąglonej strony) zwarcie do masy
Temat do zamknięcia
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
Polo 1.4 TDI nie odpala
Podłącze się do tematu
Mam pytanie troche z innej beczki. W golfie mam silnik z polo 6n2 1,4 tdi AMF, i wydaje mi się że szoruje mi ten łańcuszek, miałeś coś podobnego przed pęknięciem?? Bo wydaje mi się, że ten łańcuszek napędza również wałek wyrównawczy. Chodzi mi o to czy po pęknięciu łańcuszka silnik bardziej drgał ? ( wg mnie powinien strasznie ) no i chyba powinna zapalić się kontrolka ciśnienia oleju. Pytam, bo obawiam się o mój łańcuszek....WRHZ pisze: bo strzelil lancuszek
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Polo 1.4 TDI nie odpala
Kupiłem już z urwanym łancuchem silnik pracował równo (mam drugie takie polo więc porównanie było) jedynie co to dziwny dźwieki wydawał z racji aztarcia. Odpalał i kontrolka od ciśnienia się od razu nie zapalała - długo niepracował bo słychać było że jest coś nie tak. Łańcuch napędza pompe oleju jak i wałek "wyrównaczy". Jeśli coś obciera to bym nie czekał tylko zdjął miske i popatrzył chociaż wydaje mi sie, że od dołu zbytnio nic nie zobaczysz - chyba że łanuch jest urwany. Łancuszek jest tani ja kupiłem za 70zł ale żeby go wymienić trzeba rozpiąć rozrząd, zdjąć zębatke na wale, jeśli szoruje może się okazać wyjechana prowadnica z napinaczem tutaj koszt nieco większy. W razie pytań co do wymiany wal śmiało.
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
Polo 1.4 TDI nie odpala
Wogóle się nie zapalała?? Czy po chwili?? W każdym razie dziwne, bo przecież silnik nie miał wogóle ciśnienia oleju.WRHZ pisze:kontrolka od ciśnienia się od razu nie zapalała
Powiedz mi jeszcze jak zachowywał się silnik z zerwanym łańcuchem? W/g mnie powinno zdrowo nim telepotać ( wałek wyrównujący nie ma napędu )
Zanim robiłem swapa , miałem zdjętą miskę ( poszła do spawania po dzwonie ) łańcuszek oglądałem, kręciłem wałem i wyglądał ok.WRHZ pisze:zdjął miske i popatrzył chociaż wydaje mi sie, że od dołu zbytnio nic nie zobaczysz - chyba że łanuch jest urwany
Pisze dlatego że znalazłem temat na elektroda.pl n/t tego napinacza, i tam właśnie piszą o szorowaniu ( nawet filmiki są ) , ale u mnie raczej nie ma tak jak oni to opisują, ale wolę dmuchać na zimneWRHZ pisze:jeśli szoruje może się okazać wyjechana prowadnica z napinaczem tutaj koszt nieco większy.
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Polo 1.4 TDI nie odpala
Co do oleju to ja silnik odpalałem na max 20-30 sek i nie wywałał braku ciśneinia.
Jak dla mnie silnik chodził spokojnie nie telepał jakoś mocno ( tak jak pisałem na codzień mam 2 polo z takim motorem). Na napinaczu jest taki jakby teflon/plastik po którym przesówa sie łańcuch może masz już to mocno zużyte a może łańcuch sie już dość mocno wyciągnął. Łancuch jest w całości dlatego do jego wymiany trzeba rozpinać rozrząd, do napinacza zresztą też.
Jak dla mnie silnik chodził spokojnie nie telepał jakoś mocno ( tak jak pisałem na codzień mam 2 polo z takim motorem). Na napinaczu jest taki jakby teflon/plastik po którym przesówa sie łańcuch może masz już to mocno zużyte a może łańcuch sie już dość mocno wyciągnął. Łancuch jest w całości dlatego do jego wymiany trzeba rozpinać rozrząd, do napinacza zresztą też.
Re: Polo 1.4 TDI nie odpala
Witam!
Mam polo 1.4 BMS i cały czas wali mi błąd P0321 czujnik położenia wału- niewłaściwy sygnał.
Czujnik nowy, wiązka cała bez przerwy w obwodzie, koło z impulsem nowe, rozrząd ustawiony na blokady- wszystko niby się zgadza. Odpala dopiero po kilku sekundach kręcenia ( około 8-10s. ), Obroty utrzymują się cały czas na poziomie 1200 obr/min. Błąd wywala dopiero w momencie odpalenia.
Podmieniałem sterownik silnika, auto nie odpalił przez immo ale po kilku sekundach i tak wyskoczył błąd P0321.
Jakieś pomysły i sugestie?
Mam polo 1.4 BMS i cały czas wali mi błąd P0321 czujnik położenia wału- niewłaściwy sygnał.
Czujnik nowy, wiązka cała bez przerwy w obwodzie, koło z impulsem nowe, rozrząd ustawiony na blokady- wszystko niby się zgadza. Odpala dopiero po kilku sekundach kręcenia ( około 8-10s. ), Obroty utrzymują się cały czas na poziomie 1200 obr/min. Błąd wywala dopiero w momencie odpalenia.
Podmieniałem sterownik silnika, auto nie odpalił przez immo ale po kilku sekundach i tak wyskoczył błąd P0321.
Jakieś pomysły i sugestie?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości