SWAP 1.8 20V do Corrado i problemy z elektryką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
SWAP 1.8 20V do Corrado i problemy z elektryką
Witam, posiadam VW Corrado, jako że mnie nie stać na lepszy SWAP a korka kupiłem bez silnika, włożyłem silnik z audi a4 1.8 20V ADR. I w związku z tym mam kilka zapytań i potrzebuję pomocy. Dużo osób przerabiała takie tematy więc dużo mi to może ułatwić.A więc tak:
-czy do odpalenia tego silnika potrzebny jest mi licznik? (Najbardziej odpowiadał by mi licznik corrado, Mam cała a4 anglika, także jak coś to sobie przełożę trochę pierdół)
-jak usunąć immo. Ponieważ najchętniej zostawił bym ori stacyjkę z korka
-pasowało by mi jakieś schematy elektryczne skrzynki bezpieczników corrado i oznaczenia wiązki silnika od audi, tak żebym mógł zgrać skrzynkę bezpieczników od corrada z wiązką silnika od audi, tak żeby to odpaliło i chciało jeździć.
Może komuś wydawać się śmieszne takie pytania, ale w dziedzinie elektroniki nie jestem najmocniejszy ale będę próbował dojść z tym ładu. Jeśli ktoś miałby schematy i znał odpowiedzi na moje pytania to proszę o pomoc, nie potrzebuje odpowiedzi w stylu "lepiej oddaj to fachowcowi" itp. Z góry dzięki i pozdrawiam, Patryk
-czy do odpalenia tego silnika potrzebny jest mi licznik? (Najbardziej odpowiadał by mi licznik corrado, Mam cała a4 anglika, także jak coś to sobie przełożę trochę pierdół)
-jak usunąć immo. Ponieważ najchętniej zostawił bym ori stacyjkę z korka
-pasowało by mi jakieś schematy elektryczne skrzynki bezpieczników corrado i oznaczenia wiązki silnika od audi, tak żebym mógł zgrać skrzynkę bezpieczników od corrada z wiązką silnika od audi, tak żeby to odpaliło i chciało jeździć.
Może komuś wydawać się śmieszne takie pytania, ale w dziedzinie elektroniki nie jestem najmocniejszy ale będę próbował dojść z tym ładu. Jeśli ktoś miałby schematy i znał odpowiedzi na moje pytania to proszę o pomoc, nie potrzebuje odpowiedzi w stylu "lepiej oddaj to fachowcowi" itp. Z góry dzięki i pozdrawiam, Patryk
SWAP 1.8 20V do Corrado i problemy z elektryką
Z doświadczenia wiem że beż licznika nie zapali już kilka razy przerabiałem to . Reszty nie wiem
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
SWAP 1.8 20V do Corrado i problemy z elektryką
Jak zdjąć immo nikt Ci nie napisze, bo to trochę kasy kosztuje i mało ludzi wie jak to zrobić, żeby było dobrze - ten sam temat jak z korektą liczników - musisz się udać do specjalysty z tej dziedziny
Opis skrzynki z corra masz np tu: http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis skrzynki z corra masz np tu: http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
SWAP 1.8 20V do Corrado i problemy z elektryką
immo zależy jaki rok silnika bo może masz puszkę immo a nie w zegarach można emulator zastosować jak coś to takie instalacje komponuje pod dany model auta 1,8 T trochę narobiłem do mk2 1.8 20V podobne motory w podpisie na dole masz czym się zajmuje
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
SWAP 1.8 20V do Corrado i problemy z elektryką
jeryk10, rok silnika jest 95, jeśli mam rację to na zdrowy rozum immo jest osobno, bo od niego wychodzą kabelki do takiej prostokątnej małej puszki pod deską. Dzięki za info, takie gościa mi potrzeba:D
SWAP 1.8 20V do Corrado i problemy z elektryką
rysiektr, dzięki za opis skrzynki,
Chłopaki jeśli dobrze kminię to jak immo mam poza licznikiem to licznik do odpalenia jest nie potrzebny czy jak?
Chłopaki jeśli dobrze kminię to jak immo mam poza licznikiem to licznik do odpalenia jest nie potrzebny czy jak?
SWAP 1.8 20V do Corrado i problemy z elektryką
no jest nie potrzebny bo po co
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości