szaleją obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DługiBadyl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz lut 28, 2010 22:10
Lokalizacja: Swarzędz
Kontakt:

szaleją obroty

Post autor: DługiBadyl » wt mar 26, 2013 16:04

witam mam golfa II 1.6 ez automat 84 rok
głowica była robiona szczelna kompresje ma swiece przewody kopułka aparat zapłonowy cewka nowe.
problem jest taki ze w czasie jazdy gubi zapłon iskra jest zdrowa ale czasami obroty potrafia spaść nawet o 1000obr. sporadycznie sie zdarza że na N silnik zgasnie sam z siebie. ciężko sie jedzie bo samochodem szarpie i nie mam mocy jakies pomysły?? gaznik był regenerowany i niedlugo jade znowu do tego faceta ale juz nikt nie wie co z tym zrobic



ozzy1979

Sprawa jest prosta

Post autor: ozzy1979 » wt mar 26, 2013 21:24

DługiBadyl pisze:niedlugo jade znowu do tego faceta ale juz nikt nie wie co z tym zrobic
Zmień "faceta", bo to lepiarz nie mający pojęcia o gaźnikach, na fachowca od gaźników i zobaczysz róznicę.
Przerabiałem temat lepiarzy 6 lat temu i miałem podobnie, nim nie odkryłem fachowców.
PS. Nikt nie wie? Uwierz mi, że wielu wie, ale ty o nich nie wiesz :D



Awatar użytkownika
DługiBadyl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz lut 28, 2010 22:10
Lokalizacja: Swarzędz
Kontakt:

szaleją obroty

Post autor: DługiBadyl » wt mar 26, 2013 21:52

jak bede mial wolne to jade do niego ze znajomym mechanikiem. kolega jest dobry ale mowi ze do gaznikow nie podchodzi bo nie wychodzi mu to:) zato diesle sklada na pamięć:)



ozzy1979

szaleją obroty

Post autor: ozzy1979 » wt mar 26, 2013 21:58

DługiBadyl pisze:jak bede mial wolne to jade do niego ze znajomym mechanikiem. kolega jest dobry ale mowi ze do gaznikow nie podchodzi bo nie wychodzi mu to:
Widzę, że jestes męczennikiem lubującym się w partaczach. Jaki jest sens jechac do partacza z kolega nie znającym się na gaxnikach, za to znającym sie na dieslach?? No cóż.



Awatar użytkownika
DługiBadyl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz lut 28, 2010 22:10
Lokalizacja: Swarzędz
Kontakt:

szaleją obroty

Post autor: DługiBadyl » wt mar 26, 2013 22:26

nie mamy pomyslu na ten gaźnik. a ze sa to znajomi to go troche przycisnie. a nie znam zadnego innego gaźnikowca z okolicy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

szaleją obroty

Post autor: Paweł Marek » wt mar 26, 2013 23:36

DługiBadyl, znajdziesz opisy gaźnika Pierburg 2E2 na forum , wyszukaj je wyszukiwarką, sprawdź sam to co wyczytasz i napisz o efektach, na razie nie podajesz żadnych info które mogłyby nasunąć jakiekolwiek rozwiązanie a opisywać kolejny raz podstawowych usterek i sposobu diagnozy nikt nie będzie . W szzczególności będziesz musiał sprawdzić działanie czwartego położenia siłownika 4-położeniowego i przynajmniej skład spalin i ustawienie wolnych obrotów oraz tzw podwyższonych obrotów biegu jałowego.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości