Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?

Post autor: killah » pn mar 25, 2013 10:12

Siema

Podczas swapa wstawiam u siebie ABS. Chciałem dorzucić też korektor siły hamowania na tył bo trochę za szybko się tyłek blokuje ale pojawiły się głosy, że korektor hamowania w układach z ABS jest zbędny.

Czy możecie potwierdzić, że wstawiając ABS mogę sobie odpuścić korektor na tylnej belce?

Jakby ktoś pytał to odpowiadam od razu - mam teraz wywalony korektor bo kiedyś myślałem, że to fajny tuning układu hamulcowego.... do czasu aż założyłem tarcze z tyłu.


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?

Post autor: muszkatobiasz » pn mar 25, 2013 21:06

ABS steruje siła hamowania hamulcami tak więc zbędny jest ten korektor!



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?

Post autor: Paweł Marek » wt mar 26, 2013 00:16

killah, nie koniecznie, ale powinien być, zwłaszcza że masz silnie hamujące tarcze .
Owszem ABS zadziała w razie blokady kół ale nie tylko o to chodzi
Chodzi o to żeby do tego blokowania tyłu zbyt łatwo nie dochodziło, a temu zapobiegnie korektor zmniejszając odpowiednio siłę hamowania na tył. ZSeby w warunkach przeciętnej jazdy z umiarkowanym hamowaniem ten rozdział sił był zachowany


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Swap ABS. Czy korektor hamowania będzie potrzebny?

Post autor: finch » wt kwie 02, 2013 23:07

Niestety ale korektor jest niezbędny chyba że chcesz skończyć gdzieś w rowie.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości