Mk2 silnik 1V + mody - moje wrażenia i obawy !!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 17, 2006 16:58

tomcio666, spoko jutro z rańca jadę. Po południu się odezwę !! Alak tam IC zamontowałeś ?? Dawka zwiększona, membrana obrucona??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » czw sie 17, 2006 17:12

vw_vandal pisze:, że sprawdzą zapłon a pompę da na stół i dawkę ustawią na 1.1 bara.
dawki sie nie ustawia chyba na bary tylko na dymienie a ciśnenie doładowania mogą ustawić ale to nie pompiarz tylko mechanik bo to sie robi regulacją na turbinie


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 17, 2006 17:12

tomcio666, i jak maszyna chodzi ?? :food: Kopci jak stara lokomotywa??

[ Dodano: 17 Sie 2006 17:17 ]
szerszeniak, chodziło mi o to że ciśnienie mam ustawione na 1.1 bara obróciłem membrankę i spiłowałem plastikowy pierścień ale zaczął kopcić jak lokomotywa ale zbiera się jak rakieta. Jak brałem pompe po regeneracji to mechanik zapłon ustawił na słuch, więc z kąd to kopcenie?? z Zaprzale doszliśmy do wniosku że może dawka źle jest ustawiona i dlatego jadę do serwisu Bosha bo koleś ma odpowiedni sprzęt aby ustawić zapłon oraz dawkę paliwa pod ciśnienie 1.1 bara.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 17, 2006 17:25

vw_vandal pisze:z Zaprzale doszliśmy do wniosku że może dawka źle jest ustawiona
wlasnie, MOŻE

jak juz koniecznie chcesz jechac i placic za wyciaganie pompy to moze wczesniej sam zmiejsz lekko dawke i zobacz co sie bedzie dzialo? poza tym nie wiadomo czy to napewno to. Filtr powietrza masz czysty?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 17, 2006 17:37

zaprzal, nie dawno zmieniałem olej i filtr jak zawsze też. Pojadę tam bo koleś jest bardzo dobry niech zrobi to jak ma być a ja nie zbiednieje. Jutro dam znać co się dzieje z autem.

[ Dodano: 17 Sie 2006 17:38 ]
zaprzal, a pojechać z obróconą membraną czy jak była standardowo ??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 17, 2006 17:40

jak uwazasz, nie musi byc obrocona na maxa tylko tak od 60 do 80% max wtedy jest najlepiej. Calkiem dymienia i tak nie zlikwidujesz, jak chcesz zeby bylo szybko to na niskich obrotach musi zakopcic. A on Ci pewnie ubogo ustawi zeby nie kopcilo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 17, 2006 18:01

zaprzal, bedę tam będę robił próby. Wiem że musi coś tam kopcić ale nie tak jak teraz.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 17, 2006 18:06

to posprawdzaj, moze wystarczy tylko wszystko dobrze poustawiac i obedzie sie bez wyjmowania. powodzenia


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 17, 2006 18:11

zaprzal, też tak myślałem powiem mu żeby ustawił zapłon i pobawimy się dawką . Przed chwilą urwałem się z pracy i ustawiłem membrankę tak na 50 % obrotu. Kopci na czarno prz dawaniu w pendzeli i na końcu obrotów to znaczy na 3 biegu ok 95 km\h puszcza znów chmurę. Ale coś głośno silnik chodzi na wysokich obrotach.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt sie 18, 2006 16:09

No to chłopaki wróciłem z pożal się boże serwisu ale to ślimole !!! 3,5 godz. ustawiali zapłon. Szlak mnie trafiał jak tam czekałem. Chciałem ustawić dawkę pod te 1.1 bara , a koleś że to trzeba pompe wymontować i na stół. Qrwa mać mówi że ze dwa dni to będzie trwało :kac: . Chłopaki odradzam taki serwis !!!
zaprzal, chyba zrobie tak zamontuje IC i sobie sam będę kręcił dawką bo tak będzie najlepiej !!!
Dzisiaj przestawiłem membrankę na 50 % i zmniejszyłem dawkę o 1,5 obrotu przestał kopcić (ale nie do końca ;) ) ale za to na biegu jałowym ma zamałe obroty ale jakoś się z tym jutro uporam.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt sie 18, 2006 18:06

tomcio666 pisze:
tomcio666, i jak maszyna chodzi ?? :food: Kopci jak stara lokomotywa??
chodzi jak marzenie, nie kopci jak jade normalnie albo delikatnie daje a jak wbije pedał w podłogę i widzę że wskaźnik pokazuje ciśnienie już to wtedy kopci dosyć ale bez przesady, dobrze widać wieczorem jak się jedzie przed autem na światłach,
vw_vandal pisze:Przed chwilą urwałem się z pracy i ustawiłem membrankę tak na 50 % obrotu.
Ja tam od razu dałem na max. :grin:
A ile ci pali Srednio z ustawieniem membranki na max? Ja tez tak mam ustawione tyle że jeszcze nie zdążyłem pomierzyć.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt sie 18, 2006 18:13

adam16v, też nie jeżdziłem z tym tak długo by to zmieżyć. Mi zaczą kopcić i ustawiłem na 50% i teraz zobacze. Jutro zalewam na fulladera max 5 dni i ci powiem ile spalił.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości