gwint czy kit
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
gwint czy kit
Witam
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem dotyczącym zawieszenia.
Chcę obniżyć swojego golfa:) Tylko nie wiem w jaki sposób.
Nie wiem czy wybrać gwint czy sportowe (kit).
Jakie będą różnice w jeździe na kicie i gwincie.
Mam stalowe 14" obecnie ale po zmianie zawieszenia założę swoje aluminiowe 15".
Jeśli kit to -60 czy -80. Jaki jest komfort jazdy i jakie problemy przy -80?
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem dotyczącym zawieszenia.
Chcę obniżyć swojego golfa:) Tylko nie wiem w jaki sposób.
Nie wiem czy wybrać gwint czy sportowe (kit).
Jakie będą różnice w jeździe na kicie i gwincie.
Mam stalowe 14" obecnie ale po zmianie zawieszenia założę swoje aluminiowe 15".
Jeśli kit to -60 czy -80. Jaki jest komfort jazdy i jakie problemy przy -80?
- mikolajmakoski1
- Forum Master
- Posty: 1562
- Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
- Lokalizacja: Nowa Sól
gwint czy kit
zależy czego oczekujesz.Jesli chcesz miec komfortowy zawias i obnizony to kup sobie kit.Jesli chcesz miec pelna mozliwosc regulacji wysokości auta to kup sobie gwint.Ja osobiście polecił bym gwint.Co do komfortu to zależy od marki i jakosci zawiasu.Podaj moze jakis przedzial cenowy jaki chcesz wydac na zawieszenie
"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
gwint czy kit
Myślałem o MTS. Gwincie czy kicie. Tylko nie wiem co wybrać. Słyszałem, że gwint wypija szybko zawieszenie i nie wiem czy to prawda. I też, że kit jest żywotniejszy. I tak się borykam bo nie wiem co wybrać.
- mikolajmakoski1
- Forum Master
- Posty: 1562
- Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
- Lokalizacja: Nowa Sól
gwint czy kit
w takim razie bierz gwint.cena nie za bardzo sie różni a na pewno nie będziesz żałował wyboru
"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56
gwint czy kit
to ja zapytam:
auto używane w każdym terenie, więc musi zostać w miarę "wysoko" (czyli gewinde odpada) narazie ori zawias
zastanawiałem się nad:
1 opcja: sprężyny eibach pro-kit, h&r (obie -30mm)
2 opcja: używane zawieszenie sportowe (zestaw amory + springi)
3 opcja: zawias z wersji GTI bądź same springi z GTI
hajs: 400 pln
co polecacie i DLACZEGO?
auto używane w każdym terenie, więc musi zostać w miarę "wysoko" (czyli gewinde odpada) narazie ori zawias
zastanawiałem się nad:
1 opcja: sprężyny eibach pro-kit, h&r (obie -30mm)
2 opcja: używane zawieszenie sportowe (zestaw amory + springi)
3 opcja: zawias z wersji GTI bądź same springi z GTI
hajs: 400 pln
co polecacie i DLACZEGO?
gwint czy kit
400pln i auto w każdy teren odpuść temat wydaj pieniądze na co innego
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
gwint czy kit
hmm nowe eibachy -30mm moge dostac w tych pieniadzach wiec juz jedna opcje mam na 100%
kazdy teren mam na mysli miasto i zjechanie na bezdroza stad gwint odpada
zawieszenie mts uzywane kompletne mam za 400zl to kolejna opcja pewna
wiec nie wiem czemu hejtujesz
zorientuj sie w cenach albo pomoz a nie pisz zebym sobie odpuscil
kazdy teren mam na mysli miasto i zjechanie na bezdroza stad gwint odpada
zawieszenie mts uzywane kompletne mam za 400zl to kolejna opcja pewna
wiec nie wiem czemu hejtujesz
zorientuj sie w cenach albo pomoz a nie pisz zebym sobie odpuscil
gwint czy kit
1 - pojeździsz sezon i kupisz gwint
2 - pojeździsz sezon i kupisz gwint
3 - pojeździsz sezon i kupisz gwint.
Więc generalnie nie ważne którą opcje wybierzesz, ale jak kupisz "2" to gwint kupisz najpóźniej. I nie pisz że nie, że z Tobą tak nie będzie, bo chyba każdy kierownik glebowoza upierał się kiedyś że niżej nie zejdzie niż -40
2 - pojeździsz sezon i kupisz gwint
3 - pojeździsz sezon i kupisz gwint.
Więc generalnie nie ważne którą opcje wybierzesz, ale jak kupisz "2" to gwint kupisz najpóźniej. I nie pisz że nie, że z Tobą tak nie będzie, bo chyba każdy kierownik glebowoza upierał się kiedyś że niżej nie zejdzie niż -40
gwint czy kit
napisze NIE
a wiesz dlaczego?
bo miałem już gwint i się zraziłem do twardego i bardzo niskiego zawieszenia
TO - NIE - NA - POLSKĘ
potem masz wszystko rozklekotane jak w dorożce
potrzebuję normalnego komfortowego zawieszenia ale o sportowej charakterystyce - tak jak seria w Audi s3, Golfie Gti etc i wielu już wybrało te opcje
a wiesz dlaczego?
bo miałem już gwint i się zraziłem do twardego i bardzo niskiego zawieszenia
TO - NIE - NA - POLSKĘ
potem masz wszystko rozklekotane jak w dorożce
potrzebuję normalnego komfortowego zawieszenia ale o sportowej charakterystyce - tak jak seria w Audi s3, Golfie Gti etc i wielu już wybrało te opcje
Re: gwint czy kit
Kit-y też są twarde. Jest jeszcze jedna sprawa myślę tu o wysokości. Czasami kity mają takie wady ze przód stoi ok a tył np. za wysoko. Jak masz gwinta to możesz zawsze te kilka mm obniżyć lub podnieść.fisitko pisze:napisze NIE
a wiesz dlaczego?
bo miałem już gwint i się zraziłem do twardego i bardzo niskiego zawieszenia
TO - NIE - NA - POLSKĘ
potem masz wszystko rozklekotane jak w dorożce
potrzebuję normalnego komfortowego zawieszenia ale o sportowej charakterystyce - tak jak seria w Audi s3, Golfie Gti etc i wielu już wybrało te opcje
gwint czy kit
bzdurafisitko pisze:potem masz wszystko rozklekotane jak w dorożce
od 12 lat jezdze na gwinatach wiec nie pisz ze nia na polske
i robie autami ok 30-50 tys rocznie
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
gwint czy kit
miałem serię potem sprężyny z gti, potem eibach pro kit -30 na mts, teraz mam eibach sportline na amorach koni i dalej mi mało, człowiek się przyzwyczaja . Teraz wiem że jakbym miał przechodzić tą drogę jeszcze raz to od razu kupiłbym gwint.
Ktoś kiedyś napisał,. "i tak każdy kończy na gwincie", Zamiast pakować kasę w obniżanie rzędu mizerne -30 lepiej wydać ją na coś innego
Ktoś kiedyś napisał,. "i tak każdy kończy na gwincie", Zamiast pakować kasę w obniżanie rzędu mizerne -30 lepiej wydać ją na coś innego
też tak kiedyś mówiłem a teraz dajcie mi gwint bo -60 to za małoShmatan pisze:bo chyba każdy kierownik glebowoza upierał się kiedyś że niżej nie zejdzie niż -40
Ostatnio zmieniony śr maja 29, 2013 18:59 przez mariachi, łącznie zmieniany 1 raz.
gwint czy kit
Też myślę czy może gwint czy springi. Znajomy ma springi w A3 i twierdzi że nigdy już takiego gó*** nie założy. Gwintu też nie chyba że jakiś dobry za kilka tysi. Teraz jeżdżę na serii i nie wyobrażam sobie gwintu na moje drogi. Dziury, jakieś podbicia asfaltowe, nakładanie kilka warstw na siebie. Także sam nie wiem. Na springach dam radę włożyć 18 et55 plus naciąg? Nie będzie szorować jak zapakuję 3 osiemnastki do samochodu na tył?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości