[mk2] pierburg 2e2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] pierburg 2e2
Witam. I znów na temat pierburga. mam taki problem: Teraz jak jest ciepło to on mi czasami chodzi na wysokich obrotach i to dość długo. Nie pomogła regulacja tych elementów które powodują spadek obrotów, takie blaszki na imbusy i sprężynka w takiej kopułce, więc co może jeszcze byc przyczyną? I moje drugie pytanie: czemy zawory klekoczą jak jadę na benzynie a jak jade na gazie nie? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 09:22 przez gor7, łącznie zmieniany 1 raz.
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
- mierzwin
- Memphis project
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 23:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
U mnie to była uszczekla pod gaźnikiem... Po latach parcieje i dostaje się powietrze pod niego. Koszt uszczelki to około 60 złotych. To możliwa jedna z przyczyn.
Druga to blokowanie się ssania. Mechanizm regulujący obroty ma swoje lata i ciężko chodzi. Warto oddać gaźnik do przeglądu. W różnych miejscach różnie kosztuje. Sam koszt robocizny w specjalistycznym punkcie to około 100-200 złotych +częsci oczywiście.
Druga to blokowanie się ssania. Mechanizm regulujący obroty ma swoje lata i ciężko chodzi. Warto oddać gaźnik do przeglądu. W różnych miejscach różnie kosztuje. Sam koszt robocizny w specjalistycznym punkcie to około 100-200 złotych +częsci oczywiście.
Memphis project drogi jest...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 186 gości