Pietiapk1 pisze:Złoś zapomniałeś o tak często opisywanej tu A45 AMG... btw. zwłaszcza jak wyjdzie w tej cenie 177, to takie BMW 135 za 240 nie ma racji bytu.
Jak już Jacek napisał, 196 tysia to cena podstawy (można zdjąć 2 tysia jak rezygnujesz z części gwarancji).
236 wyszło jak wyposażyłem go identycznie jak mojego ś.p. szerszenia.
Wyposażenie dodatkowe w mk6 R20 - koszt 20 tys., a w 1M 135i XDrive - 40 tys. zeta. Niby to samo, a jednak 2x droższe... Zakładam, że wyposażenie AMG będzie co najmniej tak samo droższe, więc pomimo zapowiedzi 177 tysia po kilku opcjach w konfiguratorze granica 240 tysia pęknie bezproblemowo, a maks będzie w okolicach 300 tys. zeta.
JJacek pisze:zlos, Seat ma jakieś tam problemy, ale za to ceny na Cupre R 265 KM ma rewelacyjne (105 tys na stronie), w porównaniu do np Scirocco R.
Fakt
Inna buda, ta sama technika. Nie wiem skąd tak duża różnica cenowa tym bardziej, że w zapowiedziach VAG-a to właśnie Seat miał być sportową marką koncernu. Widoczniej na zapowiedziach się skończyło, BTW, bo jakoś nie widzę w Seatach modeli mocniejszych od innych koncernowych braci.
JJacek pisze:Jak dla mnie hothatche teraz to auta z segmentu B, jak nowe Clio RS, Polo GTI, Peugeot 208 GTI. No i mój faworyt w klasie Volkswagen Up! GT, specyfikacja jak Golf mk2, 930 kg i 110 KM
Clio RS pysznie się prowadzi, daje mnóstwo zabawy i wspaniale auto gada z kierowcą. Nie jest najszybsze ani najmocniejsze, ale należą się brawa za takie zestrojenie samochodu. Jak dla mnie najlepiej dopracowane autko mini-hatch.
VW Up! w wersji GT nie jeździłem, muszę naprawić to niedopatrzenie
Teraz w najdroższej wersji up! kosztuje ok. 55 tysia, ciekaw jestem ceny GT.