Jak pisałem wcześniej - wystąpił problem z odpaleniem gofrownicy jak postała 2 dni na parkingu - podejrzenie padło na cofające paliwo. Najbardziej podejrzana była vacu-pompa tandem, po wymianie lucasa na bosha bez poprawy, wymieniłem wszystkie wężyki tez bez rezultatu, pompka w zbiorniku też sprawdzona więc zostały do "sprawdzenia" uszczelniacze pompek i tu starzał w 10. Co do wysokich BIPów to te dwie pompki raczej sie kończą. Trzy lata temu moje wszystkie cztery wylatywały poza zakres pomiarowy (127) i skończyło się wyminą (załatwiłem sobie pompki na własne życzenie podejrzaną gnojówką)eFIeLiPeO pisze:jak odszedles, ze to pompowtryski ?? ja wczoraj jadac z pracy diagnozowalem bipy na 23 kanale... i tylko 2pompowtrysk pokazywal -1 do 1, reszta prawie identycznie od 25 do 50 w zaleznosci od obrotow... silnikiem zaczyna mi coraz bardziej rzucac... gdzie wymieniales uszczelki ?? u siebie czy ales komus ??ergk pisze:Potwierdzam - wymiana uszczelniaczy pompowtrysków spowodowała uspokojenie silnika i wygaszenie telepawek. Generalnie nie to było powodem wymiany uszczelniaczy, cofało się paliwo jak postał dwa dni, i ostatnim rzutem pomogła wymiana uszczelniaczy. Ale wracając do tematu po wymianie uszczelniaczy i odpaleniu silnika opadła mi szczeka tak równo pracującego TDI PD od dawna nie widziałem.
A jeszcze jedna uwaga uszczelniacze bez problemu można sobie samemu wymienić nie jest to aż takie straszne halo jak to mechanicy czarują.
dodam ze ciezko mi pali z rana. wczoraj sprawdzilem aku- po nocy pokazywal 12,7 a jak mu wlaczylem radio i swiatelka wszystkie mozliwe to to spadlo do 12.5... na vag pokazyje ladowanie 14,7
Co do uszczelniaczy to zrobiłem to sam w garażu, po tym jak widziałem jak mi wymieniali pompki stwierdziłem że sam dam radę.