Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Wczoraj dostałem telefon, że jest fajne S3 do sprowadzenia. Zastanawiam się czy na szybko nie wystawić golfa po taniości bez felg,ca, i gwintu 
 Po wczorajszych opadach śniegu mam już dosyć ośki i tego stromego podjazdu  
 a tak to mogę mieć gotowe autko, które po nie wielkim nakładzie może mieć 270KM 
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam takie szybkie pytanko.
Posiadam AGU program fmic wydeche turbo wtryski seria teraz będzie zmiana turbo k03s + wtryski też ze 180-tki trzeba to odrazu wystroić czy można troche posmigać na programie pod k03 ?
			
									
									Posiadam AGU program fmic wydeche turbo wtryski seria teraz będzie zmiana turbo k03s + wtryski też ze 180-tki trzeba to odrazu wystroić czy można troche posmigać na programie pod k03 ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
tzn laweta i najlepiej tego nie odpalac czy powiedzmy dojazd do 100km jest możliwy bez uszkodzenia silnika ?
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Chodzi o to że silnik nie będzie poprawnie funkcjonował, może go zalewać paliwem. Zależy jak daleko masz do tunera, jakichś grubych kilometrów nie powinieneś nim robić, jednak dojechać na kołach możesz. Tylko radziłbym jechać w miarę spokojnie i słuchać silnika, tak na wszelki wypadek. Ile masz kilometrów do Chip tunera ?
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ja bez problemu zrobiłem z 150 km na większych wtryskach i bez strojenia pod nie. Jak będziesz normalnie jechał nic nie powinno się stać. Silnik będzie trochę bardziej podlany.
			
									
									- Kevin_mkII
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 770
 - Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
 - Lokalizacja: Worthersee
 - Kontakt:
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
tylko po co?? wymiana wtrysków to maksymalnie... maksymalnie 30min pracy - pytanie  warto ryzykowac??
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Kevin_mkII ma rację, lepszym wyjściem jest zmiana wtrysków na miejscu. Jednak gdybyś wolał zrobić to u siebie, to też nie powinno się nic stać, ale głowy nie dam sobie uciąć.
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ok dzięki za podpowiedz faktycznie wymiana wtrysków na miejscu będzie lepszym rozwiązaniem 
 bo sama turbina bez zmien oprogramowania chyba nie zrobi różnicy
			
									
									- Kevin_mkII
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 770
 - Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
 - Lokalizacja: Worthersee
 - Kontakt:
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
u mnie bylo podobnie.... miałem juz nowe 550tki boscha i compsport pwiedział bym bron boze nie odpalał auta na nowych wtryskach zeby przyjechac i na miejscu je załozyc i od razu zrobic korekte bez odpalania by mozna bylo zaczac w ogole stroic... roznica jest w wydajnosci 380 do 550 ale przedewszystkim w działaniu....
nie warto ryzykowac
			
									
									nie warto ryzykowac
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jeżeli podnosimy moc, to wtryski jak i obudowę przepływki (mowa np o serii AGU) zmieniamy tuż przed strojeniem jak chcemy zakładać np 3 calową 
 chwila roboty.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości



